کد خبر : 48159 تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۷

فال روزانه امروز یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید …

فال روزانه امروز یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.

فال متولدین اردیبهشت

شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال متولدین خرداد

فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

فال متولدین تیر

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

فال متولدین مرداد

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

فال متولدین شهریور

تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

فال متولدین مهر

دور و بر شما را دوستان و همکارانی احاطه کرده‌اند که می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما کاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فکر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی که خواهانش هستید باشد، اما شما اکنون می‌توانید به یک شام کوچک بیرون از منزل هم اکتفا کنید.

فال متولدین آبان

امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می‌شوید، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی‌کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب‌تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی‌گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید، آنها را به زبان بیاورید.

فال متولدین آذر

سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

فال متولدین دی

شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

فال متولدین بهمن

اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

فال متولدین اسفند

شما بیش از حد واقع بین هستید، بهتر است برای پیشبرد افکارتان گاهی ایده ﺁل گرا نیز باشید.شما اصلا به رویاهایتان اجازه نمی‌دهید که وارد ذهن شما شوند اما برای این که انگیزه‌ای برای پیشرفت مقاصدتان داشته باشید به رویا پردازی احتیاج پیدا می‌کنید.شما بیشتر به فکر امروزتان هستید باید برای ﺁینده تان نیز برنامه ریزی داشته باشید.کیفیت را فدای کمیت در زندگی تان می‌کنید اما این روش درستی نمی‌باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 555 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php