کد خبر : 53153 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱:۲۸

فال روزانه امروز یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین یک تجمع دوستانه ناخواسته و ناگهانی مسیر زندگی امروز شما را تغییر می دهد. این گردهمایی می تواند در زمینه راه اندازی یک کسب‌وکار جدید یا پیوستن به گروه کاری جدید منتهی شود. باید همه حواس و دقت خود را جمع کنید و برای زمان طولانی انرژی …

فال روزانه امروز یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

یک تجمع دوستانه ناخواسته و ناگهانی مسیر زندگی امروز شما را تغییر می دهد. این گردهمایی می تواند در زمینه راه اندازی یک کسب‌وکار جدید یا پیوستن به گروه کاری جدید منتهی شود. باید همه حواس و دقت خود را جمع کنید و برای زمان طولانی انرژی داشته باشید. این تغییرات بسیار برای شما مفید هستند. در میان این دوستان شاید فردی را ملاقات کنید که به او علاقه مند می شوید. البته شاید وقتی به او پیشنهاد آشنایی می دهید این مساله کاملا بی احساس تلقی شود اما شما چنان جاذبه ای دارید که جایی برای این افکار برای طرف مقابل نمی گذارید. پس از برقراری ارتباط، هر دو از اینکه انتخاب درستی داشته اید، خوشحال خواهید شد.

فال متولدین اردیبهشت

در طول روزهای گذشته مشکلات بسیاری داشته اید و نمی توانستید آنها را برطرف کنید. اما امروز توان برطرف کردن آنها را دارید و دوباره انرژی و نیروی لازم برای قوی بودن را به دست خواهید آورد. نیروی بدنی شما زیاد است. بنابراین بهتر است از آن برای انجام کارهای عقب افتاده خانه استفاده کنید. یا شاید خوب باشد که پروژه جدیدی آغاز کنید زیرا امروز هیچ چیز جلودار شما نیست. ارتباط برقرار کردن با عشقتان امروز کمی دشوار می نماید. صمیمیت به مفهوم انتخاب درست نیست. بهتر است به جای تفریح و خوشگذرانی برای شناخت بیشتر همدیگر کمی زمان بگذارید. به این ترتیب با ویژگی های اخلاقی و روحی جدیدی از یکدیگر آشنا خواهید شد.

فال متولدین خرداد

همراهی با جمعی از دوستان باعث تعالی روح شما می شود. مشکلات احساسی قدیمی دوباره پررنگ می شوند اما نباید باعث ناامیدی شما بشود. اجازه ندهید ضربه های روحی شما را از فرصت های آینده زندگی دور کند. غلبه کردن بر مشکلات رشد و تعالی در هر زمینه ای – روحی، معنوی یا جسمی – امروز در صدر فعالیت های شما قرار دارد. امروز بر مسایل جدید و ارزشمندی تمرکز خواهید کرد. امروز یک لحظه آرام و قرار ندارید اما این مساله آزاردهنده نیست. اگر به دنبال یافتن فرد خاصی برای زندگی عاطفی خود هستید، باید از خانه بیرون بروید و در اجتماع باشید. شاید در جمعی از دوستان یا گروهی از افراد غریبه و ناآشنا با فرد موردعلاقه خود آشنا شوید.

فال متولدین تیر

پول و دیگر مسایل لازم برای رشد و پیشرفت در کار امروز برای شما مهیا خواهند شد. امروز انرژی زیادی برای علاقه‌مندی های خود صرف خواهید کرد. امروز زمان رویاپردازی است و می توانید برخی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید. امروز هر کاری دوست داشته باشید را می توانید انجام دهید. عشق و رابطه عاشقانه امروز می تواند کمی برای شما خطرناک باشد. البته آسیبی به شما نمی رسد اما خیلی هم امن و مطمئن نیست. امروز این شانس را دارید تا با فردی آشنا شوید که نیازی نیست او را برای مدت طولانی یا برای همیشه نگهدارید. اگر فقط می خواهید با فردی حرف بزنید و بیرون بروید، می توانید امروز این فرد را پیدا کنید.

فال متولدین مرداد

مشکوک شدن به شریک روابط عاطفی یا کاری خود تاثیر انرژی‌بخشی در زندگی امروز شما دارد. امروز تصمیم می گیرید تا مشکلی که با یکدیگر دارید را حل و فصل کنید. به سرعت نیز این کار را انجام خواهید داد. البته برای انجام این خواسته باید تلاش زیادی بکنید و شاید در این مسیر دوستان جدیدی بیابید. امروز با همه وجود عاشق پیشه هستید و این حس درونی باعث می شود تا دیگران را نیز به خود جذب کنید. هر فردی که در مقابل شما قرار می گیرد، شیفته رفتار شما خواهد شد. اگر نمی خواهید خود را درگیر هیج نوع رابطه ای بکنید، همچون یک انسان آزاد و رها به مسیر خود ادامه دهید و کاری به دیگران نداشته باشید.

فال متولدین شهریور

امروز بسیار نگران مسایل مالی خود در آینده خواهید بود و به همین دلیل، به دنبال یافتن راهی برای پس انداز یا سرمایه گذاری به منظور دریافت سود خواهید بود. کمکی که نیاز دارید را دریافت خواهید کرد. امروز دست به هر کاری بزنید به بهترین شکل پیش خواهد رفت. برای از بین بردن کسالت و بیماری خفیفی که احساس می کنید باید ویتامین مصرف یا یوگا و ورزش کنید. امروز احتمالا زندگی عاطفی شما ناامن خواهد بود. احساس می کنید نمی توانید به احساسات خود اعتماد کنید. شاید لازم باشد برای مدت کوتاهی از یکدیگر دور باشید تا بتوانید بهتر همدیگر را بشناسید.

فال متولدین مهر

همکاری و شراکت با فردی قابل اعتماد می تواند شما را به سمت موقعیت های خلاقانه سوق دهد. امروز انرژی بسیاری در وجود خود احساس می کنید و به خوبی می توانید از عهده هر کاری بر بیایید. هر کاری که امروز آغار کنید، به ویژه کارهای هنری، آن را بسیار خوب می توانید مدیریت و تمام کنید. شما و نامزدتان امروز به این نتیجه می رسید باید کمی تنها باشید. اگر احساس می کنید فاز فکری شما با هم فرق دارد، کمی از هم دور شوید و کارهای موردعلاقه خود را انجام دهید. البته این مساله را به عادت تبدیل نکنید. همیشه کمی دور بودن از یکدیگر به صمیمیت بیشتر رابطه کمک می کند.

فال متولدین آبان

امروز حس عجیبی برای منظم نگه داشتن خانه دارید. این نظم می تواند شامل تمیز کردن، تغییر دکوراسیون یا حتی شاید تعمیرات جزئی باشد. اضافه کردن وسایل، مجسمه، تابلوی نقاشی یا … این نیاز را برطرف می کند. اگر دوست صمیمی از جنس مخالف دارید و می خواهید همیشه دوست هم باشید و هرگز به معشوق یکدیگر تبدیل نشوید، شاید امروز دوست داشته باشید با او دردل کنید. یا به او نزدیک شوید.

فال متولدین آذر

کار یا هدف خاصی در زندگی باعث برقراری تماس یا نوشتن نامه ها و ایمیل های زیادی می شود. امروز احساس می کنید برای انجام کار خاصی برگزیده شده اید. این حس باعث می شود تا در انجام هر کاری که امروز آغاز می کنید موفق شوید. مکالمات باعث می شوند تا شما خلاق تر باشید و انگیزه بیشتر برای انجام پروژه های جدید پیدا کنید. امروز با عشق یا دوست صمیمی خود بیرون می روید و سرگرمی های شادی خواهید داشت. امروز عشق کاملا پاک و افلاطونی و احساسات جدیدی تجربه خواهید کرد. سعی کنید روش های متفاوتی در عشق ورزی خود بیاموزید و مسایل ارزشمندی را با فرد موردعلاقه تان به اشتراک بگذارید.

فال متولدین دی

اگر تصمیم دارید بیرون از خانه مشغول به کار شوید، امروز بهترین زمان برای انجام آن است. امروز همه تصمیمات مربوط به پول یا خانه می تواند به موفقیت منجر شود. سخت‌کوشی و تلاش بی وقفه شما سرانجام به نتیجه خواهد رسید. امروز با کسی ملاقات خواهید داشت که پیشنهادهای جالبی به شما می کند و موجب موفقیت شما می شود. دوستی از گذشته ها امروز به سراغ شما خواهد آمد. شاید قبلا با یکدیگر ارتباط نزدیک و صمیمی داشته اید اما لزومی ندارد دوباره همان رابطه را با و از سر بگیرید مخصوصا فردی که می شناسید و یک بار امتحان خود را پس داده است. شاید با او قرابت روحی بیشتری داشته باشید اما انتظار دارید صداقت و احترام نیز میان شما باشد.

فال متولدین بهمن

با اینکه دوست دارید همه روز را تنها در خانه باشید اما بدانید که امروز زمان مناسبی برای این منظور نیست. شما اهداف بزرگ تری در سر دارید و باید امروز به آنها رسیدگی کنید نه اینکه گوشه عزلت بجویید. امروز بهترین زمان برای آغاز پروژه های جدید است. شاید لازم باشد بین خود و فرد موردعلاقه تان یک فاصله کوتاه مدت ایجاد کنید. این به این مفهوم نیست که رابطه شما رو به اتمام است. هر رابطه ای به کمی دوری نیاز دارد. گاهی افراد از زیاد با هم بودن خسته و دلگیر می شوند و با کمی فاصله می توانند به حس اصلی خود بازگردند.

فال متولدین اسفند

مهارت یا استعدادهایی که خودتان هم نمی دانستید دارید، امروز باعث پیشرفت شما در کار و افزایش حقوق می شود. این مساله منجر به افزایش اعتماد به نفس شما می شود و با دید مثبت و بهتری نسبت به خود پیش خواهید رفت. امروز سعی کنید با رویدادهای روز مخالفت نکنید و اصطلاحا در جهت وزش باد حرکت کنید. امروز احساسات ناهماهنگی دارید. اگر امروز زندگی عجیب و بی برنامه پیش می رود شاید حرف زدن در مورد آن با یک دوست صمیمی و قابل اعتماد بتواند به شما کمک کند تا آرام تر باشید. امروز با فرد مورد علاقه خود رابطه بهتری خواهید داشت و بیشتر همدیگر را درک خواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 299 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php