کد خبر : 55776 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱:۰۳

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز مانند انسان های حواس پرتی هستید که کلید خود را گم کرده اند و یادشان نیست آخرین بار آن را کجا گذاشته اند. امروز نمی توانید روی کارهایی که انجام می دهید، تمرکز کنید و خیلی سریع حواستان پرت می شود. خیلی به این موضوع فکر …

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امروز مانند انسان های حواس پرتی هستید که کلید خود را گم کرده اند و یادشان نیست آخرین بار آن را کجا گذاشته اند. امروز نمی توانید روی کارهایی که انجام می دهید، تمرکز کنید و خیلی سریع حواستان پرت می شود. خیلی به این موضوع فکر نکنید و اجازه ندهید در وجودتان ماندگار شود. با جریان زندگی پیش بروید و اجازه دهید همه چیز طبیعی و نرمال پیش برود. امروز ارتباطات اجتماعی خیلی خوبی ندارید و در مورد مسایل گوناگون و بی ربط با دیگران حرف خواهید زد. امروز شاید به فردی که بسیار باهوش است علاقه مند شوید. از اینکه محبت خود را به او نشان دهید، هراس نداشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت و احساس می کنید ساکت و بی حرکت بر صندلی خود تکیه زده اید و همچون رویا همه کارها انجام می شوند. اما صدایی در سر شما می گوید مراقب پشت سرت باش! امروز بهتر است روش رفتاری و طرز فکر خود را تغییر دهید و از محدوده تنبلی و آسایش بیرون بیایید. امروز احساس می کنید مسایل عاطفی و رمانتیک از چرخه تحسین خارج شده اند و بیشتر به مسایل مادی کشش دارند. شاید مشکلات و بحث های کوچکی در رابطه شما ایجاد شود اما خیلی نگران نباشید زیرا شما برای مهار کردن موقعیت های بد استعداد کافی دارید.

فال متولدین خرداد

الگوهای رفتاری شما امروز تاحدی تغییر می کنند. امروز فرصت خوبی است تا احساسات خود را در مسیر خاصی هدایت کنید. ممکن است امروز دچار سرگیجه شوید اما اجازه ندهید به طوفان روحی شما تبدیل شود. با حس ششم قوی‌ای که دارید می توانید پاسخ سوال های ذهنی خود را بیابید. انرژی های امروز باعث می شود تا مردم احساس نزدیکی زیادی با هم داشته باشند. به همین دلیل، قرار گذاشتن با فرد جدید بسیار آسان خواهد بود. اگر با فردی مواجه شدید که از نظر روحی برایتان جذابیت داشت، از اینکه به او پبیشنهاد آشنایی بدهید، نهراسید. البته همیشه سعی کنید تا افکار و آرزوهای بزرگ داشته باشید تا موفق تر باشید.

فال متولدین تیر

امروز برای شما رفتن به رستوران و سفارش غذای مورد علاقه چندان راضی کننده نیست. دوست دارید بوفه آزاد از انواع غذاها وجود داشته باشد تا بتوانید از میان آنها هر کدام را دوست دارید، انتخاب کنید. امروز دوست دارید غذای خود را با دیگران شریک شوید و وجود بوفه این خوبی را دارد که هر غذایی شما داشته باشید، دیگران هم می توانند داشته باشند. بیرون بروید و انواع فعالیت های جدید را کشف و تجربه کنید. حضور در مهمانی یا دورهمی های دوستان باعث می شود تا فردی به شما علاقه مند شود و دوست داشته باشد بداند زیر این چهره مرموز و معصوم چه آدمی پنهان شده است! ارتباط با او می تواند دایمی باشد.

فال متولدین مرداد

امروز بهترین زمان برای بیان احساسات درونی است. می توانید امروز با صدای بلند در مورد مشکلات خود راهکارهایی که برای آنها اندیشیده اید، سخن بگویید. هنگامی که افکار خود را بیرون می ریزید، حل و کنترل کردن مشکلات برایتان آسان تر می شود. نگه داشتن راز و افکار و عقاید در دل خود باعث می شود تا روزی از فشار زیاد منفجر شوید و نتیجه خوبی هم در بر ندارد. یافتن راه حل برای شما بسیار آسان تر از چیزی است که فکر می کنید. شاید از نظر ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی باشید اما اطرافیان بیشتر دوست دارند طرز فکر، نوع حرف زدن، لحن صدای شما را بشنوند و ظاهر چندان برایشان مهم نیست. اگر قصد دلربایی دارید باید از واژه های درست و مناسب برای توصیف خود استفاده کنید.

فال متولدین شهریور

امروز در زمینه های مختلفی حرف خواهید زد و حرف نزدن برایتان بسیار دشوار خواهد بود. تنوع موضوع این مکالمه ها زیاد و از سیاست گرفته تا جامعه و مذهب متغیر هستند. این بحث ها و حرف ها چندین ساعت شما را مشغول خواهند کرد و از نظر روحی نیز بسیار شاد و خوشحال هستید که می توانید نظرات خود را مطرح کنید و دیگران با اعتقادات و باورهای شما آشنا بشوند. وقتی کسی از شما برای صرف غذا دعوت می کند، خیلی جالب نیست بی پاسخ در جای خود بنشینید و واکنشی هم نشان ندهید. دعوت او را قبول کنید و با هم بیرون بروید. با نیروی خوش صحبتی امروز خود می توانید نظر او را به خود جلب کنید.

فال متولدین مهر

تمرکز و جمع کردن حواس برایتان سخت خواهد بود. باید سعی کنید خیلی احساسی رفتار نکنید. همه مسایل را بسیار روشن و شفاف توضیح دهید تا بعدها باعث ناراحتی یا ناامیدی شما نشوند. اگر بتوانید بسیاری از مشکلات را فراموش کنید و از ذهن خود بیرون بریزید، در انجام کارهای خود بسیار موفق تر و کارآمدتر خواهید بود. علاوه بر اینکه بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسید، ذهن خلاقی نیز دارید. به جای رسیدگی زیاد به ظاهر خود، بر مطالعه مقاله و یادگرفتن از نقل قول های بزرگان تمرکز کنید. این باعث می شود هنگام صحبت با فرد موردعلاقه خود، حرف های ارزشمندی برای بیان و جلب توجه او داشته باشید.

فال متولدین آبان

امروز بسیار احساساتی خواهید بود و بدون هیچ دلیل قانع کننده ای، جذب اطرافیان می شوید. به همین دلیل، شاید امروز زمان مناسبی برای بروز احساساتی باشد که مدت های طولانی آنها را مخفی کرده اید. شاید تصور کنید کنترل کافی روی احساسات خود ندارید اما نیروی احساس بیشتر از منطق است و نباید نگران مساله ای باشید. در مورد انتخاب نامزد آینده خود دچار شک و دودلی هستید. دونفر در ذهن شما هستند که نمی توانید میان آنها یکی را انتخاب کنید. برای سهولت در تصمیم گیری بهتر است ویژگی های هر دو را یادداشت کنید و ببینید کدام موقعیت بهتر دارد و بیشتر با روحیه شما جور است.

فال متولدین آذر

در این روزها بهتر است مطالعه خود را افزایش دهید. به طور مثال، شاید منتظر ملاقات فرد مهمی باشید و برای این موضوع باید آمادگی اطلاعاتی زیادی داشته باشید. البته ملاقات با این فرد موجب عصبانیت یا بی صبری شما می شود زیرا دیر سر قرار حاضر می شود و به نوعی موجب خراب شدن کل روز شما می شود. بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و از روز خود لذت ببرید و با عصبانیت آن را خراب نکنید. امروز اطرافیان شما را برای هوش و ذکاوتی که دارید تحسین خواهند کرد. طبیعت باهوش و عمیق و فلسفی بودن شما باعث می شود جنس مخالف بسیار جذب شما بشوند.

فال متولدین دی

امروز به تشویق و تحسین دیگران نیاز بسیاری دارید. برای ارضای روح خود می توانید در مورد مسایل فرهنگی، سیاسی، رویدادهای روز جامعه و حتی نشریات غیرمعمول بحث بیندازید تا بتوانید به خوبی در مدیریت این بحث بدرخشید. در این مکالمه ها اطرافیان نیز صحبت های جالبی خواهند داشت که می توانید از اطلاعات آنها استفاده کنید. امروز با حرف های شیوا و ارزشمندی که بیان می کنید، نظر دیگران را به خود جلب خواهید کرد. شما به خوبی ترفندهای جذب انسان ها را می دانید و اعتماد به نفستان نیز در این مسیر بسیار به شما کمک خواهد کرد. شاید امروز با فرد رویاهای خود ملاقات کنید.

فال متولدین بهمن

امروز به شدت در تنگنایی به نام نداشتن قدرت تصمیم گیری گرفتار خواهید شد. امروز ذهن شما در همه جهات و همه زمینه ها فعال است و نمی توانید روی مساله خاصی تمرکز کنید. توصیه می کنیم امروز هیچ تصمیم خاصی نگیرید. اما از انرژی های امروز نهایت استفاده را ببرید. هر فکری به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا در زمان مناسب بتوانید از آنها بهره بگیرید. این ناتوانی در تصمیم گیری کاملا موقت است. امروز از نظر احساسی دوست دارید با بقیه فرق داشته باشید. شاید با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی ترتیب دهید.

فال متولدین اسفند

روزنامه و مجلات جدید در زمینه مد و پوشاک نظر شما را جلب خواهند کرد. امروز رسانه ها اخباری منتشر خواهند کرد که همه ذهن شما را به خود مشغول می کند. همه مکالمه های امروز شما نیز در رابطه با این خبر خواهند بود. امروز اطلاعات بسیار خوشایندی برای به اشتراک گذاری با اطرافیان خواهید داشت. اگر دوست دارید امروز بعدازظهر با فردی قرار بگذارید که موجب خوشحالی و آرامش شما می شود، بدانید که این امر امروز میسر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 380 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php