کد خبر : 92665 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۴

فال روزانه امروز چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین امروز دقیقاً در مورد نحوه انجام تعمیرات در خانه فکر کنید و فکر کنید که چگونه می توانید در جایی که زندگی می کنید بهبود ایجاد کنید. صحبت با اعضای بزرگتر خانواده و فامیل به نفع شما خواهد بود. به خصوص اگر پولدار باشند! در مورد …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز دقیقاً در مورد نحوه انجام تعمیرات در خانه فکر کنید و فکر کنید که چگونه می توانید در جایی که زندگی می کنید بهبود ایجاد کنید. صحبت با اعضای بزرگتر خانواده و فامیل به نفع شما خواهد بود. به خصوص اگر پولدار باشند! در مورد موضوع صحبت خاصی، شاید مجبور شوید از کنار آن بگذرید. شاید بهتر باشد که در صورت امکان آن را به روز دیگری موکول کنید. زیرا هیچ کدامتان حال و هوای بحث کردن ندارید. امروز بی تصمیمی بزرگترین مشکل شماست. اگر می خواهید ریسک کنید، باید بر روی ایده های فکر شده تمرکز کنید و درگیر بحث های انتخاب راه انجام کارها نشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است به فردی مسن تر یا همسن خود علاقه مند شوید. زیرا شما جذب افرادی ثابت قدم می شوید. حتی ممکن است دوستانی با تفاوت سنی زیاد پیدا کنید. بعضی از شما برنامه های تعطیلات بلندمدت می ریزید. با آنکه استدلال های شما هوشمندانه هستند و شما با مهارت خود می توانید آنها را مدیریت کنید، ولی هنوز نمی توانید کسی را متقاعد کنید. شما می خواهید که طرفتان نکته خاصی را تأیید کند، ولی او نمی خواهد. باید راهی برای آن بیابید. احساس می کنید موجی از خلاقیت به درون شما راه یافته است. تجسم شما بسیار قوی شده است. آن را متوقف نکنید. با اتخاذ روشی هنری در مورد کارتان، بر روی این انرژی سرمایه گذاری کنید و ببینید که چطور شکوفا می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس دانایی بیشتری می کنید. به همین دلیل است که گفتگوهای شما با دیگران، خصوصاً با خواهر و برادرها و اقوام با عقل سلیم و جدیت بیشتری همراه خواهد بود. حقیقت چیزها برای شما اهمیت دارد. روز خوبی برای کار ذهنی است زیرا شما تمرکز بسیار خوبی دارید. اگر از دیدگاه های انعطاف ناپذیر موضوع خاصی لذت می بردید، بهتر می شود اگر سعی کنید و کمی به آنها انعطاف دهید. می توانید به این رویه ادامه دهید و چیزی بین شما تغییر نکند. ولی اگر تغییرات را تحمل کنید، تفاوت زیادی در رابطه شما تحقق خواهد یافت. امروز چرخه جدیدی از زندگی شما آغاز می شود که حدود 4 هفته طول می کشد. فرصت هایی باورنکردنی در مورد کار در مسیرتان قرار می گیرد. شاید در این مدت فراز و نشیب هایی را تحمل کنید، ولی در کل همه چیز به نفع شماست.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز بسیار خوبی برای کسب و کار و تجارت است. سخت کوشی می تواند رضایتبخش باشد، به خصوص بدین علت که باعث می شود شما منافع مالی آینده آن را ببینید. امروز از چیزی که طرفتان به شما می گوید ناراحت نشوید، حتی اگر موجب رنجش شما شود. اگر واقعاً یکدیگر را دوست دارید، بی خیال شوید تا مشکلی پیش نیاید. قبل از اجرای ایده قدیمی خود، دوبار فکر کنید. امروز اطلاعات فن آوری در مسیر شما قرار می گیرد که باعث می شود رویکرد جدیدی اتخاذ کنید. این رویکرد را جدی بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

آستین هایتان را بالا بزنید و به کارهایی جزئی مربوط به ارث، اموال مشترک، مالیات و بدهی رسیدگی کنید و کارهایی که از آنها اجتناب می کردید را به انجام برسانید. بعداً از اینکه این کارها را تمام کردید از خودتان راضی خواهید بود. امروز باید مراقب باشید که چطور حرفتان را بیان می کنید. قبل از آنکه پیشنهاداتی بدهید باید به آنچه طرفتان ممکن است بگوید حساس باشید. زیرا امروز اطرافیانتان گویی روی لبه تیغ هستند و زود برایشان سوء تفاهم به وجود می آید. امروز تنها تصمیم گرفتن برایتان غیرممکن می شود. بجای تنهایی اندیشیدن به مسائل، با کسی مشورت کنید. ایده گرفتن از دیگران بهترین استراتژی شما برای موفقیت است. گفتگو بین شما دو نفر خوب پیش می رود.

فال روزانه متولدین شهریور

گفتگو با دیگران بیشتر بر روی برنامه های بلندمدت متمرکز خواهد بود. همچنین در مورد نحوه تقسیم صحیح چیزها و شاید تقسیم کار یا تقسیم هزینه ها بحث خواهید کرد. بعضی از شما به فردی بزرگتر یا همسن علاقه مند می شوند. امشب سر قرار شاید وارد بحث و گفتگوی داغی شوید. اگر فرد موردنظر دوست خوبی باشد، این گفتگو می تواند محرک باشد، زیرا پیوند بین شما آنقدر قوی است که تحمل هر تفاوتی را دارد. اگر این فرد را خوب نمی شناسید، مشکل کوچکی ممکن است بوجود آید. اکنون زمانی است که باید برای حرفه خود، اهداف سالانه تعیین کنید.شما انرژی بذر پاشیدن را دارید. برای خودتان وقت بگذارید تا به این فکر کنید که چه چیزی برای شما بیشترین اهمیت را دارد و در 12 ماه آینده می خواهید به چه چیزی برسید.

فال روزانه متولدین مهر

هر نوع پژوهشی امروز به خوبی پیش خواهد رفت، زیرا شما امروز صبور هستید و تمرکز لازم برای پیدا کردن آنچه به دنبالش هستید را دارید. امروز چیزی برایتان دردساز نیست. در واقع، این کار به شما حس رضایت می دهد. داشتن دیدگاه درست قبل از شروع مکالمه ای جدی با طرفتان بسیار مهم است. شما باید مسائل زیادی را برطرف کنید و حمله کردن به قلب یک مشکل، چاره ساز نیست. هر دوی شما باید با دلتان این قضیه را حل کنید. روش سریع حرف زدن و فکر کردن شما امروز بسیار به کار می آید. فرصت های زیادی هست که شما باید خودتان در مورد آنها فکر کنید. به خودتان اطمینان داشته باشید و تصمیمات همزمان بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز خوبی برای بازدهی در محل کار است و شما آماده انجام وظایف و تعهدات هستید. شما می فهمید که چه کارهایی باید انجام شوند و تمایل انجام آنها را دارید. امروز به امور کسب و کار یا امور بهداشتی و سلامتی رسیدگی می کنید. اگر مسئله ای هست که شما و طرفتان باید در مورد آن حرف بزنید، ولی هنوز مطمئن نیستید که چطور این کار را بکنید، پس شاید حس ششم به شما بگوید که بهتر است کلاً آن را فراموش کنید. امروز در محل کار تغییرات عمده ای مشاهده می کنید. جو محل کار بسیار متفاوت تر از دیروز است. بر اساس چیزهایی که حالا هست و نه بر اساس گذشته، تصمیم گیری کنید. انعطاف پذیر باشید تا عقب نیفتید.

فال روزانه متولدین آذر

دوستی با فردی بزرگتر از خودتان امروز برایتان مفید است. شاید در یک موقعیت گروهی بر فردی بزرگتر از خودتان تأثیر بگذارید. گفتگو با دیگران می تواند بر اهداف شما در مورد آینده اثر بگذارد. بهتر است امروز آن موضوع خاص را برای مکالمه انتخاب نکنید. زیرا هیچکدامتان احساس نمی کنید که بتوانید آن را درست انجام دهید. شاید شما از مسائل کوچک احساس رنجش کنید. شاید بهتر باشد یک روز دیگر صبر کنید. در 4 هفته آینده، شما توانایی برداشتن گام های بزرگ در مورد حرفه خود را دارید. از این زمان برای انجام حرکات بزرگ استفاده کنید. صحنه آماده است و شما فقط باید این نقش را بپذیرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی عالی برای فکر کردن درباره مسئولیت هایی است که درباره نزدیک ترین افراد بر عهده شماست. دیگران از شما چه انتظاری دارند؟ شما از آنها چه انتظاری دارید؟ شما برای کم کردن مشکلات آتی، به جواب این سوالات نیاز دارید. شما عموماً متوجه اتلاف وقت و انرژی بر سر عدم توافق هستید. امروز باید حداقل یک چیز را درست کنید. اگر امروز فردی از نزدیکان شما اصرار دارد که پا فراتر از خطوط خاصی بگذارد، فقط خودش مقصر است. شما به او هشدار داده بودید. موقعیت کاری شما به نقطه ای بحرانی می رسد. برای 4 هفته آینده، بر سر دوراهی قرار می گیرید. پیشرفت خود را در شش ماه گذشته بررسی کنید و راهی برای بهبود موقعیت برای شش ماه بعدی، بیابید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روزی عالی برای برنامه های سفرهای طولانی مدت است. همچنین روز خوبی برای مطالعه، یادگیری، نوشتن و انجام کارهای مربوط به چاپ، رسانه و امور پزشکی و حقوقی است. شاید امروز برایتان سخت تر از همیشه باشد که چیزی را بگویید. احساس می کنید بدون ناراحتی باید آن را بگویید. ولی هنوز هم ته دلتان می دانید که شنیدن این حرف ها اهمیت زیادی برای طرفتان دارد. اهداف کاری که چند ماه پیش برای خود تعیین کرده بودید، امروز باید اجرا شوند. پژوهش را شروع کنید و از دیگر افرادی که فکر می کنید می توانند به شما کمک کنند توصیه بخواهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز واقعا می توانید بر روی رئیستان تأثیرگذار باشید. زیرا او می بیند که شما به آنچه انجام می دهید و به درست انجام دادن آن اهمیت می دهید. او مشاهده می کند که شما بیشترین تلاش خود را می کنید. امروز در مورد مسئله ای بین شما دو نفر، بی پروا صحبت می کنید. اگر احساس رنجش می کنید، شاید بهتر باشد که قبل از حرف زدن، کلمات خود را بسنجید تا کسی که دوستش دارید را نرنجانید. ایده های فکر شده شما امروز بسیار خوب هستند، ولی باید کمی تعدیل شوند. از دیگران توصیه بخواهید. با شریکتان کارها را انجام دهید. نیازی نیست که چیزی اختراع کنید. به خصوص وقتی که منابع در اختیار دارید که شما را به اهدافتان می رساند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 694 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php