کد خبر : 110304 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۵۳

فال روزانه امروز پنجشنبه 6 شهریور ۱۳۹۳

فال روزانه امروز پنجشنبه 6 شهریور ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز روزی است که شما کمی احساس تنهایی و دور شدن از عشقتان می کنید. حس می کنید کسی شما را دوست ندارد. این حس موقتی است. شما می خواهید پنهان شوید، ولی بهتر است که در مورد احساس …

فال روزانه امروز پنجشنبه 6 شهریور ۱۳۹۳فال روزانه امروز پنجشنبه 6 شهریور ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روزی است که شما کمی احساس تنهایی و دور شدن از عشقتان می کنید. حس می کنید کسی شما را دوست ندارد. این حس موقتی است. شما می خواهید پنهان شوید، ولی بهتر است که در مورد احساس خود با او حرف بزنید و به فاصله ای که بین شما هست پل بزنید. امروز بخاطر کاری که خوب آن را انجام داده اید تحسین و تقدیر دریافت می کنید. ناگهان اطرافیان شما طور دیگری به شما می نگرند. در بعضی موارد، ممکن است شهرت زیادی کسب کنید. این می تواند به حرفه شما برگردد. در هر صورت، اشتیاق و عزت نفس شما را بالا می برد و اجازه پیشروی را به شما می دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

نیاز دارید که امروز با عشقتان تماس بگیرید. شاید حس این کار را نداشته باشید ولی تلاش می کنید تا همدیگر را بهتر بشناسید. دلیل دوری شما هر چه باشد، بهتر است با هم روراست باشید و درهای ارتباط را به روی هم نبندید تا جواب بهتری بگیرید، حتی اگر دنبال کردن این مسیر برایتان سخت باشد. تمایل شما به ادامه تحصیل و یاد گرفتن مهارت های جدید طی رویدادی ناگهانی مسیر درستی می یابد. شما امروز به دنبال بدگیری رشته ای هنری یا یاد گرفتن تکنیکی جدید می روید و در مورد آخرین پیشرفت های دنیای علم اطلاعات کسب می کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز حرف زدن برای شما سخت به نظر می رسد. به خصوص اگر در مورد نزدیک ترین و صمیمی ترین روابط شما باشد. امروز حس دوری و فاصله از او می کنید. شاید دلیلش این بوده که شما کار یا مسئولیت های زیادی داشته اید و تعهداتی داشته اید که باعث شده نتوانید زمان زیادی را با هم سپری کنید. با آنکه ممکن است به احساسات او لطمه خورده باشد، ولی باید زمانی را برای با او بودن اختصاص دهید و به او بگویید که چه احساسی دارید. امروز خوش شانسی باعث می شود که مقداری پول به دستتان برسد. شاید یک پاداش غیرمنتظره یا یک هدیه باشد. وسوسه خرج کردن آن ناگهان بالا می رود. اگر به این پول برای خرج های روتین نیاز ندارید، نگهش دارید.

فال روزانه متولدین تیر

سعی کنید امروز در رویدادی اجتماعی شرکت کنید. این مساله شما را با افراد جالبی آشنا می کند. با بعضی از آنها دوست می شوید و بعضی از آنها رابط های کاری و تجاری خوب و ارزشمندی برای شما می شوند. فرصت های جدیدی در این صورت جلوی رویتان قرار می گیرد. هر دعوتی که از شما شد، آن را رد نکنید. شاید با رد کردن این دعوت ها، چیز مهم و خوبی را از دست بدهید. امروز دوست دارید در خانه تنها بنشینید و به همه چیر فکر کنید. بعضی نقایص و عیب های رابطه شما امروز معلوم می شود، ولی نباید این را بپذیرید. کارهای زیادی می توانید بکنید تا حس خود را تغییر دهید. شجاعت داشته باشید و از ته دلتان حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ترجیح می دهید که ناهار بیرون بروید و با افراد جدید زیادی آشنا شوید تا اینکه بخواهید با عشقتان صحبتی عمیق داشته باشید. دل و مغز شما امروز هم راستا هستند. به خودتان اطمینان داشته باشید. به احتمال زیاد شما بهترین راه حل را برای هر موقعیتی دارید. امروز واقعا نیاز دارید که حرف بزنید. بهتر است که دل به دریا بزنید و آنچه باید گفته شود را بگویید. بدین ترتیب آرامش خواهید یافت. آنهایی که همیشه از همان ایده های همیشگی استفاده می کنند کسانی هستند که در محل کار عقب می افتند. امروز قطعا روزی نیست که شما از جمع تبعیت کنید. بهتر است خودتان باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز ترجیحا به چیزی که نیستید تظاهر نکنید و خودتان باشید. برای خود هدف تعیین کنید و در یک مسیر حرکت کنید. آن توصیه هایی که به دیگران می کنید را خودتان هم بکار ببندید. امروز ممکن است مشاجره ای با اطرافیان داشته باشید اما دعوای مهمی نیست. البته این مشاجره می تواند این پیام را داشته باشد که هنوز دوست ندارید اینقدر نسبت به هم صادق باشید. نگذارید چنین چیز کوچکی رابطه شما را خراب کند. انرژی مثبت زیادی دارید و این بر کار شما تأثیر مثبتی دارد. حس می کنید قویتر شده اید و از همیشه نیرومند ترید. اگر معامله ای هست که باید انجام دهید یا کسی هست که باید متقاعد کنید، امروز روز این کار است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز نسبت به کارهای فرد خاصی گیج شده اید، ولی نباید بگذارید که افکارتان سمی شود یا شما را آزرده و عصبانی کند. در حال حاضر شما از کاه کوه می سازید و هیچ ایده ای راجع به آنچه در حال وقوع است ندارید. امروز باید شروع خوبی داشته باشید تا به اهدافی که می خواهید برسید. زمان خود را برای فکر کردن درباره نحوه انجام آن هدر ندهید. در رابطه عاشقانه خود صداقت و صراحت داشته باشید. امروز در محل کار حواستان را جمع کنید، زیرا کسی در تلاش است تا به نحوی در کارهایتان دخالت کند. به احتمال زیاد یکی از همکارانتان است که می خواهد در کار شما خلل ایجاد کند. گول او را نخورید و به خود اطمینان داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

ایده های کاری بی وقفه به ذهنتان می رسند اما برای اجرایی کردن آنها با موانع بسیاری روبه رو هستید. اما ناامید نباشید و به دلتان اعتماد کنید. امروز دل و عقلتان در یک راستا هستند. هرچه بیشتر احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، آنها هم برای در میان گذاشتن مسائل خود با شما احساس راحتی بیشتری می کنند. زمان آن رسیده که بیشتر استراحت کنید و دلیل مشکلی که شما را ناراحت کرده بیابید. اگر عشقتان صبر شما را تمام کرده باید زمانی را به تنهایی بگذرانید تا آرامش خود را باز یابید و دوباره احساس نیرومندی داشته باشید. بدین ترتیب می توانید در روزهای آینده با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بهتر است روند کاری خود را تغییر دهید. از روش های همیشگی دست بکشید. راه های جدید را امتحان کنید. بدین ترتیب خیلی شگفت زده می شوید از اینکه چطور درهای جدیدی به رویتان باز می شوند. شما تیزهوش هستید و کنترل احساسات خود را در دست دارید. به جزئیات رسیدگی کنید و قدم بزرگ بعدی تان را برنامه ریزی کنید. نگذارید احساسات آزاردهنده شما قرار امروز شما را خراب کنند. بعضی وقایع در مورد رابطه قبلی تان شما را عصبی کرده بودند و حال و حوصله نداشتید. بگذارید این احساسات محو شوند و احساسات خوب ظاهر شوند. آرام باشید و تفریح کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شهامت خود را بیشتر کنید. امروز از سوی چیزی یا کسی احساس فشار می کنید. این نیرو از شما می خواهد که بعضی چیزها در مورد کارتان را تغییر دهید. نباید لزوماً در مقابل این ایده مقاومت کنید. شما در نقطه ای بحرانی قرار دارید که بهتر است در این زمان به دیگران گوش دهید. اگر قصد دارید امروز سر قرار بروید، عاقلانه این است که قبل از هر کاری بحث و گفتگویی داشته باشید و اگر این کار را نکنید، سکوت های طولانی خواهید داشت. خودتان باشید و شاد باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نگران ثبات قدم یا اهل عمل بودن در محل کار نباشید. حتی اگر تلاش کنید، زیاد موفق نخواهید بود. بهتر است انرژی خود را روی ایده های منحصر بفرد و عالی متمرکز کنید. این ایده ها شما را به جاهای خوبی می رسانند. زمان آن رسیده که از فعالیت های شتابزده روزهای اخیر دست بردارید و ذهن آرامتری داشته باشید. تنش های پنهانی ممکن است بین شما و عشقتان پیش آیند پس باید مراقب باشید. شاید با این واقعیت روبرو شوید که حداقل در سطحی، شما با خودتان یا با او صادق نبوده اید. بهتر است که زمانی را به این اختصاص دهید و ببینید که چه احساسی دارید و چه می خواهید.

فال روزانه متولدین اسفند

مراقب افرادی که حرفهای قشنگی در محل کار می زنند باشید. آنها سعی می کند به نحوی شما را ناراحت کند پس حواستان باشد گول انرژی های منفی آنها را نخورید. وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد باید بهترین کار را برای خودتان انجام دهید. فکر نکنید که باید این وظایف را فقط بدین دلیل انجام دهید که نسبت به گذشته احساس گناه می کنیداگر واقعا تمایل دارید که به کسی کمک کنید، این کار را بکنید اما خودتان را در این کار فدا نکنید. می توانید امروز بیرون بروید و زمان خیلی خوبی را سپری کنید تا از این حال و هوا خارج شوید. شما دلایل زیادی برای ناراحت شدن دارید، ولی اگر به رابطه ای که در آن هستید ارزش قائلید، راهی برای رسیدگی به آن می یابید و آن را پشت سر می گذارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 312 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php