کد خبر : 54055 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱:۰۰

فال روزانه امروز پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار …

فال روزانه امروز پنج شنبه ۷  آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال متولدین اردیبهشت

یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

فال متولدین خرداد

اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

فال متولدین تیر

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال متولدین مرداد

امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

فال متولدین شهریور

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال متولدین مهر

امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فال متولدین آبان

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

فال متولدین آذر

امروز ماه وارد نشانه شما شده و باعث می شود شما سرحال تر بشوید، اما بی توجهی کردن به احاساتتان می تواند بیشتر از مطرح کردن آن با دیگران ایجاد دردسر کند. سعی نکنید عکس العمل های فرد دیگری را کنترل کنید؛ فقط به آنها هم اجازه بدهید که احساسات خود را بیان کنند. فراموش نکنید پیشرفت کردن شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

فال متولدین دی

شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

فال متولدین بهمن

امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

فال متولدین اسفند

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 427 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php