کد خبر : 86875 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

فال روزانه امروز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است شما به چالش کاری مواجه شوید و ناگهان حس کنید که به فرد خاصی بطور غیرمنتظره جذب شده اید. این شما را متعجب می کند زیرا هرگز قبلاً به این شکل به این فرد نگاه نکرده بودید. قبل از آن با سر روی …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است شما به چالش کاری مواجه شوید و ناگهان حس کنید که به فرد خاصی بطور غیرمنتظره جذب شده اید. این شما را متعجب می کند زیرا هرگز قبلاً به این شکل به این فرد نگاه نکرده بودید. قبل از آن با سر روی این فرصت بپرید، به خودتان زمانی بدهید تا آرام شوید. امروز حس می کنید که خیلی احساساتی هستید، ولی این حس تا فردا از بین می رود. در حال حاضر باید صبر داشته باشید. اگر هنوز هم بعد از چند روز حس می کنید مجذوب این فرد هستید، می توانید درباره آن فکر کنید. انرژی امروز آسمان ها باعث می شود که کمی در مورد ابراز وجود خود شک داشته باشید. از طرفی فقط می خواهید آنچه را که لازم است بگویید و احساسات عمیق خود را در میان بگذارید. شما امروز آسیب پذیر شده اید. فقط باید در جهت جریان پیش بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مبلغی پول که از جای دوری انتظارش را داشتید، رسیدنش طول می کشد. این شما را ناامید و عصبانی می کند، ولی نباید هل بشوید. این پول بالاخره به دستتان می رسد. بنابراین اگر موقعیتی اضطراری وجود ندارد، بهتر است بنشینید و استراحت کنید. اگر می خواهید آنهایی که این مبلغ را می فرستند چک کنید، بهر صورتی این کار را بکنید. با این وجود، احتمالاً متوجه می شوید که موضوع از دست آنها خارج است. صبر داشته باشید. در حالت نرمال مغز شما مشوش است و مصمم نیستید. امروز این حالت شما شدیدتر است. خبر خوب این است که شما می توانید امروز از لحاظ عاطفی خودتان را از موقعیت خاصی دور کنید تا اینکه بدین ترتیب با چشمان باز و به صورت عقلانی تری قضیه را ببینید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز رمانس و عشق تبدیل به اولویت اصلی شما می شود. امروز شما زیبایی خاصی دارید و حس می کنید احساسات شما در حال فوران است و می توانید نگاه های تحسین آمیز همه را جذب کنید. فقط باید لباس های نوی خود را بپوشید و عطر جدیدتان را بزنید. امروز بهترین روز برای برنامه ریزی یک شب خاص است تا با عشقتان بیرون بروید. اگر بتوانید این کار را بکنید خیلی برای شما خوب می شود. شاید برنامه یکی دو روز شما بهم بریزد، صبر داشته باشید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که امروز روز خیلی خوبی در مورد رابطه فعلی شما باشد. حقیقت این است که یکی از شما می خواهد در مورد موضوع عاطفی خاصی صحبت کند که بین شما دعوا می اندازد. اگر این دعوا و مشکل بین شما حل نشود، این موضوع صحبت دوباره و دوباره تکرار می شود. باید به هر آنچه که او می گوید خوب گوش کنید و ببینید او چه حرفایی برای گفتن دارد.

فال روزانه متولدین تیر

شاید حس کنید که امروز غرق در احساسات و عواطف خود شده اید و انرژی امروز کائنات همه چیز را شدیدتر می کند. شاید حس کنید که امروز حس بیزاری شما بیشتر شده است و نسبت به طرف مقابل خود توجه زیادی نشان نمی دهید. این موقعیتی دردناک و مشکل زا است، ولی مثل همیشه اگر بتوانید حرف هایتان را بزنید خیلی چیزها حل می شود و هیچ چیز به اشک و آه نمی انجامد. سنت ها هیچ وقت آسان نیستند، ولی امروز شما از سوی اطرافیان خود حمایت و پشتیبانی زیادی دریافت می کنید. دیگران شما را تشویق می کنند و درد و رنج شما را تسکین می دهند. شما متوجه می شوید که از یک موقعیت خاص و ظریف به موقعیت بعدی رفته اید.

فال روزانه متولدین مرداد

انرژی امروز کائنات باعث می شود که حس کنید احساسات تان سرکوب شده و بعضی از این احساسات بد را پنهان می کنید. اگر شما امروز با فردی که انتظار دارید ملاقات کنید، این ملاقات تبدیل به ملاقاتی فراموش نشدنی می شود. در واقع شما می خواهید که به او نشان دهید که او شما را نگران نمی کند. شما امروز در چشم مردم هستند و همه این را می دانند. از این فرصت استفاده کنید و برای خودتان شهرتی دست و پا کنید. به دیگران نشان دهید که وقتی تحت فشار هستید و همه اطرافیان شما را مورد قضاوت قرار می دهند، می توانید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و سرتان را بالا بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر امروز نمی توانید بعضی از واقعیت های خانه و زندگی را به طرف مقابل تان انتقال دهید نگران نشوید. انرژی امروز کائنات زبان شما را بند می آورد، ولی شما خیلی زود اعتماد به نفس لازم را پیدا می کند و بعد از مدتی احساسات واقعی شما ظاهر می شوند. این گام بسیار مهمی است زیرا بدان معناست که حالا فضا باز شده است، و شما به پاسخی معتبر نیاز دارید. حالا زمان خوبی برای آن است که پا جای پای فرد دیگری بگذارید. یک الگو و اسوه برای خودتان انتخاب کنید و از او تبعیت کنید. نترسید و از او سوالات خود را در مورد اهداف، عادات و نحوه رسیدن به منظورتان بپرسید. امروز جنبه اسرارآمیز احساسات رمانتیک شما مانند داستان های پریان خودش را نشان می دهد. این برای شما غیرعادی است، ولی عشقتان از این قضیه بسیار خوشحال می شود. اگر مجرد هستید، توجه زیادی جلب می کنید و احتمال با انسان جالبی آشنا می شوید.

فال روزانه متولدین مهر

انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شاید امروز روز خوبی برای شروع نباشد، ولی با گذشت زمان و کمی صبر است که می توانید کارتان را شروع کنید. این فرصتی ایده آل برای حل کردن مسئله ای است که بین شما دو نفر اصطکاک ایجاد کرده است. اگر اراده و عشق بی قید و شرط داشته باشید، می توانید این کار را انجام دهید. امروز بجای پافشاری برای آنکه همه کارها را خودتان انجام دهید، از هر جا که می توانید کمک بگیرید. شما اغلب دوست دارید که نیرو و استقلال خود را با غلبه بر مشکلات و موانع نشان دهید. حالا زمان آن است که این خصلت خود را به نمایش بگذارید. ولی باور کنید اصلاً نیازی به این کار نیست. همچنین امروز اشتیاق دارید که از بالا تا پائین خانه را تمیز کنید و وسایل تان را جمع و جور کنید و سامان بدهید. تعمیرات لازم را انجام می دهید و شاید گلدان ها و مبلمان را از نو دکوره کنید. این برای شما بسیار سرگرم کننده است و می توانید از همسرتان کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ظاهر شما خونسرد است و کسی نمی تواند نزدیکتان شود زیرا نمی خواهید به کسی اجازه دهید که بفهمد شما چه احساسی دارید. انرژی امروز نشان می دهید که با آنکه طرف مقابل شما نمی خواهد آسیبی به شما برساند، ولی شما قصد ندارید که نشان دهید چقدر تحت تأثیر او قرار گرفته اید. با این حال، این رویکرد سازنده ای نیست و باید با طرفتان صادق باشید. کسی که به او اهمیت زیادی می دهید امروز ناگهان با شما تماس می گیرد و شاید پیشنهاد کند که شام بیرون بروید. شما روحیه بیرون رفتن را دارید و احساس جذابیت می کنید و از نشان دادن آن نمی ترسید. تا می توانید خوش بگذرانید. در محل کار نیز هرچه بیشتر از دیگران سوال می پرسید، نظرات بیشتر و بیشتری دریافت می کنید و تصمیم گیری برایتان سخت می شود. باید صبر کنید و راهنمایی خواستن از دیگران را کنار بگذارید و به ندای دلتان گوش کنید تا بتوانید به نتیجه ای برسید.

فال روزانه متولدین آذر

انرژی امروز کائنات شاید نوعی تضاد در رابطه فعلی شما ایجاد کند و شاید دعوا کنید. باید زود دست به کار شوید و قبل از او سر صحبت را باز کنید. نحوه صحبت کردن است که مشکل ایجاد می کند و عشق شما در حال حاضر هیچ دلیل و منطقی سرش نمی شود و کله شق و لجوج شده و همکاری نمی کند. اگر اینطور باشد، باید فکر کنید و کاری که لازم است انجام شود را صورت دهید. امروز در محل کار شما درگیر جواب دادن به تلفن ها، ایمیل ها، انجام کاغذبازی ها و رسیدگی به خانواده و رئیس و همکار و خشکشویی و 1001 چیز دیگر هستید. نکته جالب اینجاست که شما همه این کارها را با دقت و اعتماد به نفسی باورنکردنی انجام می دهید و آنها را تمام می کنید. باید خودتان را ایستاده تشویق کنید!

فال روزانه متولدین دی

شما عادت ندارید که بنشینید و بخاطر اختلاف بین خودتان و عشقتان حرص و جوش بخورید. با انرژی امروز است که شما حس می کنید انگار به بن بست خورده اید و نمی دانید که دیگر چکار می توانید بکنید. شاید بجای فکر کردن باید وارد عمل شوید. به او بفهمانید که قضیه چیست و این که می خواهید با او صحبت کنید. فردی در محل کار شما ناگهان شما را بسیار جذاب می یابد و شما اصلاً پنهان نمی کند که از شما خوشش آمده است. البته واکنش های شما به خودتان بستگی دارد و اگر به احساسات این فرد پاسخ متقابل نمی دهید دلیلش این است که از ابراز محبت او تحت تأثیر قرار گرفته اید. دل او را نشکنید و از همان ابتدا پاسخ منفی بدهید تا فرد مناسب را در آینده بیابید. در محل کار نیز امروز جواب گرفتن از افراد آسان نخواهد بود. افراد راه های فرار زیادی دارند تا از دید شما پنهان شوند. شاید امروز تسلیم شوید و در زمان دیگری به این مسائل رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

انرژی امروز کائنات شما را در موقعیتی معماگونه قرار می دهد، به خصوص اگر درست نمی دانید که در کجای این رابطه قرار دارید. شما می خواهید به شریک زندگی تان بگویید که نیازهای خاصی دارید که دوست دارید گاه گاهی برآورده شوند. اگر او نمی خواهد حرف های شما را بشنود و قبول کند، باید نقشه شماره دو را عملی کنید. تمایل شما به احترام گذاشتن به یک فرد خاص در زندگی امروز خیلی قوی می شود. کلید حل مشکل بین شما این است که بدانید مسئله احترام با احساسات جداست. در محل کار نیز ماه جاری ماه سختی برای شماست. پس خودتان را خسته نکنید اگر بهترین و قویترین احساسات را در حال حاضر ندارید. طبیعی است که در این زمان به بدترین روحیه خود برسید. این بخشی از چرخه طبیعی امور است.

فال روزانه متولدین اسفند

شما فراز و نشیب ها را دوست دارید و البته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اید و البته بدانید که این در مورد همه رابطه ها صادق است. با انرژی امروز کائنات، شما از فازی چالش برانگیز رد می شوید، ولی این به رابطه کنونی شما آسیبی نمی زند. باید صحبت کنید و هر دو به حرف های هم گوش دهید. باید بطور مثبتی وارد عمل شوید و آشتی کنید. عشق بالا و پائین زیاد دارد و نباید هر بار خودتان را به دست آب و هوای متغیر آن بسپارید. امروز در محل کار چیزی را جدی نگیرید. آگاهانه روحیه خود را بالا ببرید و جنبه استرس زای کار را آسان بگیرید. اگر بتوانید لبخند بزنید و بجای رقابت با اطرافیان کمی آسان گیر باشید، برایتان مفیدتر و سازنده تر است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php