کد خبر : 47713 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۵۲

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امرزو یک نامه یا یک تماس تلفنی باعث ایجاد تغییر در زندگی مالی شما می شود. این تماس باعث می شود تا به احتمال پیشرفت در آینده بیشتر امیدوار شوید. این مسایل تا حدی باعث نگرانی شما می شوند اما خیلی به این نگرانی بها ندهید زیرا …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امرزو یک نامه یا یک تماس تلفنی باعث ایجاد تغییر در زندگی مالی شما می شود. این تماس باعث می شود تا به احتمال پیشرفت در آینده بیشتر امیدوار شوید. این مسایل تا حدی باعث نگرانی شما می شوند اما خیلی به این نگرانی بها ندهید زیرا می توانید به خوبی مسایل و مشکلات احتمالی را مدیریت کنید. اگر دوست دارید گاهی خود را برای فرد موردعلاقه تان لوس کنید، امروز فرصت مناسبی برای این کار است.

فال متولدین اردیبهشت

فردی که به هیچ وجه او را نمی شناسید امروز در یک جلسه کاری شما را کنار می کشد و در مورد موضوعی با شما حرف می زند. پیش از اینکه با او به موافقت یا اتفاق نظری برسید، همه جوانب امر را در نظر بگیرید. امروز نیروی متقادکنندگی قوی دارید و می توانید اطرافیان را مجاب کنید. به طور کلی، امروز دست به هر کاری بزنید موفق خواهید شد. از آنجا که هم شما و هم نامزدتان از بیرون و رستوران رفتن لذت می برید، خوب است امشب نیز برای صرف کردن شام در یک رستوران خوب برنامه ریزی کنید.

فال متولدین خرداد

استعداد سخنوری و نوشتن شما امروز بسیار زیاد خواهد شد. اگر به هر کدام از این کارها علاقه مند هستید و دوست دارید آنها را دنبال کنید، امروز بهترین فرصت برای این کار است زیرا بدون شک در آنها موفق خواهید بود. همین امروز استارت این کار رابزنید و ایده های خود را روی کاغذ پیاده کنید. فقط شاید استرس باعث شود کمی دچار شک و تردید شوید. امروز بسیار دوست دارید در مور خود و نیازهایتان برای فرد موردعلاقه تان حرف بزنید. اگر هم به دنبال یک رابطه رمانتیک جدید هستید، می توانید با استعدادهای نوشتاری یا توان شعر گفتن خود، نظر او را به خود جلب کنید.

فال متولدین تیر

امروز موفقیت در هر زمینه ای به سراغ شما می آید. دوستان نزدیک و شریک عشقی شما از موفقیت های شما بسیار خوشحال می شوند و شاید در کنار هم حتی جشن هم بگیرید. دوستان و خانواده تان از راه های دور نیز به شما تبریک خواهند گفت. موفقیتی که امروز کسب می کنید به قدری برای شما بزرگ است که از همه لحظه های خود لذت خواهید برد. اگر در عشق و رابطه خود خیلی دمدمی بودید و تعلق خاطر و وابستگی نداشته اید، امروز می توانید به احساسات خود سروسامان بدهید. با اینکه خیلی رفتار اجتماعی و گرمی ندارید اما قلب مهربانی در سینه دارید و امشب سعی می کنید همه حواس خود را به عشقتان بدهید.

فال متولدین مرداد

اخبار خوبی در زمینه کار خود دریافت خواهید کرد. امروز افرادی به ملاقات شما می آیند که عموما مرد و جوان هستند و تماس های تلفنی خوشحال کننده و پرمهری خواهید داشت. امروز در نظر دارید برای خانه خود کارهایی همچون تمیز کردن، تغییر دکوراسیون یا حتی تعمیرات کوچک انجام دهید. اما افرادی مزاحم کار شما می شوند. به جای حرص خوردن از حضور آنها لذت ببرید. این کارها را فردا نیز می توانید انجام دهید. شما و عشقتان نیز یک روز عالی در پیش دارید. می توانید او را هرکجا که دوست دارد ببرید و برایش پول خرج کنید. بهترین لباس های خود را بپوشید و شیک و باکلاس با هم بیرون بروید و خوش بگذرانید.

فال متولدین شهریور

امروز به طور کلی با دیگران در تعامل یا گفت و گو هستید و از راهنمایی و مشورت آنها استفاده می کنید. یا حتی شاید به خرید بروید. امروز حرف های جالبی برای بیان دارید که مورپسند دیگران قرار می گیرد. یا شاید فرد جدیدی به همسایگی شما نقل مکان کند یا محل کارتان تغییر کند. به طور کلی، تغییری که ارتباط مستقیم با دیگران دارد امروز برای شما روی می دهد. امروز احساس می کنید یا باید به مهمانی و جمع دوستانه بروید یا باید کسی را داشته باشید تا در کنار شما باشد و با هم بیرون بروید و وقت بگذرانید. امروز به قدری در خوردن زیاده روی می کنید که مجبور می شوید از فردا رژیم بگیرید.

فال متولدین مهر

از این همه دفترچه قسط و وام و قبض برق و … خسته می شوید. اما مجبور هستید همه آنها را به موقع پرداخت کنید و باقی مانده پولتان را برای خود خرج کنید. اما مطمئن باشید مسایل مالی به خوبی قابل کنترل و مدیریت هستند و درآمد شما احتمالا بیشتر خواهد شد. امروز شاید برای شرکت در یک رویداد اجتماعی از شما دعوت به عمل بیاید. امروز از اینکه موجب خوشحالی دیگران بشوید لذت خواهید برد. خیلی به خود سخت نگیرید و خود را محدود نکنید.شاید امروز با فردی ملاقات کنید که عشق عمیقی در آینده میان شما شکل بگیرد.

فال متولدین آبان

آیا تصور می کنید باید در زمینه تدریس یا نویسندگی مشغول به کار شوید؟ اگر این طور است، امروز بهترین فرصت برای آغاز این راه است. شاید از همین امروز بتوانید نوشتن را آغاز کنید یا شاید لازم باشد برای آشنایی با فن نویسندگی به کلاس های آموزشی بروید. به هر صورت، این مشاغل همه فکر شما را امروز درگیر خود خواهند کرد. امروز این فرصت را پیدا می کنید تا حرف هایی که نمی توانسید بیان کنید را مطرح کنید. همه درهایی که همیشه به رویتان بسته بوده اند، امروز باز می شوند و می توانید به بقیه نشان دهید چه استعدادها و توانایی هایی دارید.

فال متولدین آذر

بودن در کنار دیگران حس بسیار خوبی به شما می دهد. بیشتر افراد رفتار دوستانه با شما دارند و شما نیز از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد. البته احتمالا از نظر فیزیکی کمی دچار مشکل خواهید بود که همصحبتی با اطرفیان را برایتان دشوار می کند. با همه اینها مجبور هستید خنده های ظاهری داشته باشید که چندان برایتان جالب نیست. اما با فرد مورد علاقه تان لحظه های بسیار خوبی خواهید داشت. می توانید همه کارهایی که با هم از آنها لذت می برید را انجام دهید و یک روز عالی با هم رقم بزنید.

فال متولدین دی

امروز به گروهی که شما با آنها همکاری دارید پیشنهاد کاری خوبی می شود و شما خیلی سریع پیشگام می شوید. یا یک دوست یک اطلاعیه عمومی دریافت می کند که تاثیر بسیاری روی شما دارد. همه اهداف بلند مدت ناگهان برسرتان می ریزند و باید به واسطه آنها ماه ها سخت تلاش کنید تا به موفقیت برسید و در میان رقبای دیگر شناخته بشوید. امروز این فرصت را دارید تا به نامزد خود نشان دهید در پشت چهره سرد شما یک کودک دوست داشتنی نهفته است. همه انسان ها نیاز دارند گاهی سختی های زندگی را فراموش کنند.

فال متولدین بهمن

امروز، روز موفقیت است. این موفقیت می تواند در رابطه با زندگی عاطفی شما باشد یا می تواند در زمینه کار و خلاقیت باشد. امروز متوجه خواهید شد در هر زمینه ای شانس با شما یار است و همه کارها در جهت خواسته های شما پیش می روند. اطرافیان باعث می شوند تا موقعیت های شاد و خوبی داشته باشید. امروز احتمالا با فردی ملاقات خواهید کرد که از نظر احساسی به او وابستگی پیدا می کنید. برای اینکه او را از دست ندهید و بعدها پشمیان نشوید بهتر است حرکتی کنید و پیشنهاد دیدار دوباره را به او بدهید.

فال متولدین اسفند

دقت و قدرت فکر و تصمیم گیری شما باعث جذب دیگران می شود و آنها شما را برای سخت کوشی و تلاش زیاد تحسین می کنند. این تشویق ها باعث می شود تا روش های دیگر برای پیشرفت های بیشتر در این راه را امتحان کنید. شاید برای این منظور لازم باشد در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. امروز از نظر احساسی به قدری شاد هستید که احساس می کنید در بهشت هستید. اگر قرار است به مهمانی بروید بهترین لباس خود را بپوشید شاید با فرد مورد علاقه خود ملاقات کردید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 336 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php