کد خبر : 78074 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین ارتباطات ناخواسته از سوی افرادی که در فاصله دوری از شما قرار دارند موجب ایجاد فرصت های شغلی، تحصیلی یا آموزشی خوبی برای شما می شود. به همین واسطه دوستی های جدید را آغاز خواهید کرد و می توانید نظرات و ایده های جدیدی ببینید و …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲فال روزانه متولدین فروردین

ارتباطات ناخواسته از سوی افرادی که در فاصله دوری از شما قرار دارند موجب ایجاد فرصت های شغلی، تحصیلی یا آموزشی خوبی برای شما می شود. به همین واسطه دوستی های جدید را آغاز خواهید کرد و می توانید نظرات و ایده های جدیدی ببینید و بشنوید و از آنها بیاموزید. شاید به این واسطه سفری هم به جایی داشته باشید که تاکنون نداشته اید. امروز احتمالا محبوبیت بسیاری خواهید داشت. البته شریک عاطفیتان امروز زیاد حرف می زند و اجازه نمی دهد کارهای مهم خود را با درستی به انجام برسانید. شاید بهترین واکنش این باشد که به او شان دهید حرف هایش برایتان مهم است و پس از آن به کارهای خود رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شغل و تجارت نقش مهمی در زندگی فردی شما ایفا می کنند و می توانید ایده های جدیدی ارایه دهید، با افراد جدید آشنا شوید و اطلاعات و مهارت های خود را آپ‌دیت کنید. درهای جدیدی امروز به روی شما باز خواهند شد. بعلاوه، در زمینه مسایل عاشقانه نیز شاهد پیشرفت های خوبی خواهید بود. اگر در حال حاضر با فردی در ارتباط دایمی هستید، امروز این فرصت را دارید تا بیشتر به او نزدیک شوید و هر دو درک بهتری به هم داشته باشید. اگر هم رابطه ای ندارید، بدانید که احتمال آشنایی با فرد موردعلاقه تان بسیار است. می توانید انتظار ملاقات با فردی را داشته باشید که همیشه به دنبال او بوده اید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در رابطه عاشقانه خود شاهد تغییراتی خواهید بود. اگر در حال حاضر در رابطه با فردی هستید، احتمالا باید منتظر پیشنهادی از طرف او باشید. چیزی همچون پیشنهاد ازدواج یا برنامه ریزی های مهم برای آینده و ارتباطات رسمی تر. اگر هم مجرد هستید باز باید منتظر رویدادهای خوب باشید. احتمالا با فرد جدیدی که بسیار با روحیه شما سازگاری و با تفکرات شما تفاهم بسیار دارد، آشنا خواهید شد. فقط این را در نظر داشته باشید که از نظر ظاهری و باطنی در بهترین و شیک ترین حالت خود باشید. لباس های خوب بپوشید و همچون یک جنتلمن رفتار کنید. روابط شما امروز در مهربانی و زیبایی پیش خواهند رفت.

فال روزانه متولدین تیر

اگر از نظر مالی امروز شاهد تغییرات بزرگی بودید به هیچ عنوان تعجب نکنید زیرا فرصت های شغلی و مهارتی بسیاری شما را احاطه کرده است. امروز بیشتر از یک شانس در خانه شما را خواهد زد و همه فرصت هایی هستند که میزان درآمد شما را افزایش می دهد. تنها مشکل شما هم این خواهد بود که نمی دانید میان این همه گزینه موجود کدام یک را انتخاب کنید. بهتر است همه آنها را فهرست ‌وار یادداشت کنید و مزیت ها و معایب هر کدام را بررسی و مناسب ترین گزینه را انتخاب گنید. خوب است امروز فرد موردعلاقه خود را به ناهار یا شام دعوت کنید و در کنار یکدیگر لحظه های خوبی را تجربه کنید. انرژی های مثبت بسیاری در فضا جاری هستند که باید از آنها استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز خلاقیت و نوآوری شما زیاد می شود. با شرکت در رویدادهای اجتماعی نیز می توانید دوستان بیشتری پیدا کنید. افرادی که با فازهای فکری متفاوت، دید جدیدی به شما می دهند و می توانید مسایل جدیدی و تازه ای از زندگی و روابط بیاموزید. در میان این افراد جدید شاید با فردی هم آشنا بشوید که به راحتی خودش را در دلتان جا کرده است. فردی با مشخصه های فکری شما همخوانی دارد و می توانید برای آشنایی بیشتر و صمیمی تر روی او حساب کنید. از این اشتیاق و انرژی های خوب امروز استفاده کنید و به سمت تغییرات ارزشمند پیش بروید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به واسطه کارهای گروهی یا شرکت در یک رویداد اجتماعی با افراد جدیدی آشنا می شوید که بسیار برایتان ارزشمند هستند. بسیار دوست دارید ارتباطات خود با این فرد یا افراد را بیشتر کنید. به واسطه این آشنایی ها فرصت های بسیار عالی برای آینده خود پیدا خواهید کرد که باید از هم اکنون استارت آنها رابزنید. از روز پرانرژی و مفید خود نهایت استفاده را ببرید. خوش‌بینی زیادی که همه فضای امروز را برای شما پر کرده است موجب می شود تا به راحتی در مورد علاقه مندی های خود با دیگران حرف بزنید. در این میان می توانید با فردی که از نظرتان جذاب است نیز قرار فردی بگذارید بام به رستوران بروید و بیشتر یکدیگر را بشناسید. هر دو در کنار هم لحظه های پرلبخندی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مملو از رویدادهای خوب و عجیب و دوست داشتنی است. می توانید با افراد جدیدی ملاقات کنید که هر کدام حرفی برای گفتن دارند و این ملاقات ها مسایل زیادی از زندگی را به شما خواهند آموخت. باید منتظر یک روز پرمشغله باشید. روزی که تلفن و ایمیل بسیاری خواهید داشت. از نظر عاطفی نیز در کنار معشوق بسیار شاد و آرام خواهید بود. امروز نه تنها هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت که همه لحظه های آن مملو از لبخند و شادی خواهد بود. یک روز عالی و استثنایی در انتظار ما و نامزدتان است.

فال روزانه متولدین آبان

فرصت های دورکاری و افزایش درآمد امروز برای شما به وجود خواهند آمد. البته این فرصت ها زیاد هستند و باید بین آنها یکی را انتخاب کنید. شاید تنها مشکل شما این باشد که نمی دانید کدام یک بر دیگری برتری دارد! با انرژی زیادی که امروز دارید می توانید برای آینده خود برنامه ریزی های خوبی داشته باشید که شما را به سمت موفقیت های بیشتر سوق دهند. البته این فراموش نکنید در همه موارد و حتی با خودتان باید همیشه صادق باشید تا بعدها دچار پشیمانی نشوید. بیشتر ساعت های امروز را به خنده و شادی سپری خواهید کرد. رابطه عاشقانه شما زیبا و آرام پیش می رود و این موجب می شود در کنار معشوق شادی های بسیاری را تجربه کنید. از این فرصت می توانید برای برطرف کردن مشکلات و ناراحتی ها نیز استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آذر

کاغذبازی های مربوط به مسایل مالی امروز بخشی از زمان شما را می گیرند. امروز هیجان بسیاری دارید و می خواهید در زندگی عاطفی خود شادترین و بهترین لحظه ها را تجربه کنید. شاید برای بیرون رفتن و تجربه هیجان با معشوق برای رفتن به اسکی، قایق سواری یا هر نوع تفریح هیجان انگیز دیگر برنامه ریزی کنید. شریکتان نیز امروز کاملا با شما همراهی خواهد کرد و این به شادی بیشتر شما کمک می کند. اگر مجرد و تنها هستید، امروز این فرصت را دارید تا با فرد جدیدی آشنا شوید و برای صرف شام با هم بیرون بروید و بیشتر با یکدیگر آشنا شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز در مورد یکی از موضوع های مورد علاقه خود تحقیق بسیاری انجام می دهید تا نقاط تاریک آن را بیابید و در صورت امکان آنها را برطرف کنید. درک و بینش درونی شما نیز به این امر کمک بسیاری می کند. شاید بهتر باشد در حالت های غیرمعمول و جاهایی که تصور نمی کنید دنبال راهکار برای ایجاد فرصت هایی باشید که همیشه به دنبال آنها بوده اید. امروز به طور کلی برای انجام هر نوع فعالیتی بسیار عالی است. فضا مملو از انرژی های خوب است. می توانید حتی فرد مورد علاقه خود را بیابید و با یکدیگر در مورد زیبایی ها حرف بزنید و شاد باشید. به طور کلی، روز پرلبخندی در پیش دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بسیار دوست دارید در مسیر تحقق اهداف و پیشبرد پروژه های کاری خود پیش بروید. البته مسایل عاشقانه و عاطفی نیز بسیار برایتان مهم هستند و جزو اولویت های امروز به شمار می روند. اگر در رابطه عاطفی با کسی قرار دارید امروز بیشتر به هم نزدیک خواهید شد. اگر هم نیستید، امروز با فردی آشنا می شوید که بسیار با روحیه شما سازگاری دارد و می توانید بر دوستی طولانی مدت با او حساب کنید. به طور کلی، انرژی های مثبت امروز بسیار زیاد هستند و لبخند و شادی در همه لحظه های شما جاری خواهد بود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز انرژی بسیاری در همه حوزه ها دارید. امروز نباید تعجب کنید از اینکه اطلاعات زیادی در مورد کارها و پروژه های حرفه ای دریافت کنید. به همین واسطه پیشرفت های بسیاری در کار خود شاهد خواهید بود و به واسطه آن یا تبریکات فراوانی دریافت خواهید کرد. با شریک عاطفی خود قرار بگذارید و بیرون بروید. به طور کلی، روابط اجتماعی شما امروز زیاد است و با افراد بسیاری تعامل خواهید داشت و همه این ارتباطات به شما برای رسیدن به اهداف انرژی مضاعفی می دهند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 492 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php