کد خبر : 59636 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰:۴۱

فال روزانه امروز سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲

فال متولدین  فروردین امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول …

فال روزانه امروز سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲فال متولدین  فروردین

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

فال متولدین اردیبهشت

ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

فال متولدین خرداد

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

فال متولدین تیر

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

فال متولدین مرداد

درحالیکه شما سعی می‌کنید توجهتان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. سعی نکنید که که همه مردم را راضی کنید! کمتر کار کنید، اما کارتان را خوب انجام دهید.

فال متولدین شهریور

در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

فال متولدین مهر

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

فال متولدین آبان

به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. این تصمیم شماست که یک معتاد به تلویزیون باشید یا اینکه برای خود خلوتی پیدا کنید و درباره زندگی تان بیندیشید. شاید به نظر دیگران تنبل و بی تحرک برسید؛ اما به خاطر این است که آنها شما را درک نمی‌کنند. عطارد منطقی با سیاره حاکم شما ونوس متصل شده است وبه شما اجازه می‌دهد که به جای اینکه فقط صحبت کنید به خودتان خوش بگذرانید.

فال متولدین آذر

خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید.

فال متولدین دی

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

فال متولدین بهمن

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

فال متولدین اسفند

امروز روز تعطیلی شماست حتی اگر کاری برای انجام دادن داشته باشید اما دنبال راهی هستید که دوستان تان را نیز درگیر کار کنید. خوشبختانه شما این کار را آنقدر خوب انجام می‌دهید که برای دیگران خوشایند به نظر می‌رسد و از رهبری شما استقبال می‌کنند. واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید؛ این کار یک همدلی تقسیم شده است که امروز را تبدیل به یک روز به یاد ماندنی می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 271 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ساحل در تاریخ 4 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

خوب بود……………………………………………………….

css.php