کد خبر : 62138 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰:۲۲

فال روزانه امروز سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این …

فال روزانه امروز سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.

فال متولدین اردیبهشت

اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت. واگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید روی شما تاثیر خواهد داشت..

فال متولدین خرداد

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

فال متولدین تیر

بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.

فال متولدین مرداد

امروز در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید.

فال متولدین شهریور

اگر از اول روز با خودتان خلوت کنید، کاملا خود را از لذت ها و خوشی های در کنار دیگران بودن محروم خواهید کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید احساسات خود را پنهان و آرزوهای خود راسرکوب کنید، برای اینکه ماه در پنجمین خانه تان محیطی عالی و فوق العاده برای ابراز وجود کردن و بیان کردن نظریات تان فراهم می آورد. شما خودتان می دانید که چه موقع برای این کار آمادگی دارید، پس به افراد دیگر اجازه ندهید شما را ترغیب به واکنش نشان دادن بکنند.

فال متولدین مهر

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

فال متولدین آبان

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال متولدین آذر

ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید؛ با این حال ماه جدید امروز در پنجمین خانه از “تفریح و بازی‌های” شما اخیرا بر جنبه‌های روشن تر زندگی تاکید می‌کند. بسیار سخت است که بخواهید این روزها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آنها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

فال متولدین دی

باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه “رویاها” به بهرام محدود کننده ملحق می‌شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی‌هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می‌کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل‌های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.

فال متولدین بهمن

شما می‌توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته‌ای دریافت می‌کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

فال متولدین اسفند

به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده‌اید و هر کاری را که می‌خواهید شروع کنید به جایی نمی‌رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می‌کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 427 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php