کد خبر : 53504 تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۳۷

فال روزانه امروز دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این …

فال روزانه امروز دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

فال متولدین اردیبهشت

شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزییات زندگی را نیز دریابید.باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان یک تعادلی برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی گه در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارند به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد.هر انتخابی که انجامی می‌دهید خودتان در درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید.

فال متولدین خرداد

بادی از تغییرات بر فراز آسمان زندگی‌تان در حال وزیدن است، اما برای شما سخت است که دست به کار شوید چرا که هنوز آمادگی این کار را در خود نمی‌بینید. بازگشت عطارد به سیاره شما نشان دهنده این است که باید هدف خود را در زندگی مشخص کنید. درباره سفری که در آینده خواهید داشت بیندیشید، اما تا زمانیکه تصمیم درستی نگرفته اید راه نیفتید. به همه راه ها فکر کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

فال متولدین تیر

عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

فال متولدین مرداد

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال متولدین شهریور

با تابیدن ماه امروز حس و شخصیت متفاوتی را درون خود احساس خواهید کرد. هرچند که دیگران نمی توانند حس و حال امروز شما را تشخیص دهند اما در درون خود احساسات عمیقی را خواهید داشت که هنوز به سطح بالاتر و ظاهری شما نرسیده است. از آنجا که افکار و احساس خود را با کسی در میان نگذاشته اید احساس سنگین بودن آنها را دارید. پس از سهیم کردن دیگران با افکار و احساسات تان، احساس سبکی خواهید کرد. در ضمن، دیگران درمورد شما قضاوت خود را خواهند کرد و نیازی نیست که برای نشان دادن شخصیت خود، بیش از پیش صحبت کنید.

فال متولدین مهر

امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

فال متولدین آبان

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

فال متولدین آذر

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی ‌دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

فال متولدین دی

شما امروزکاملا مجهز هستید تا حتی پیچیده ترین فعل و انفعالات را هم که در رابطه با گروه های متفاوتی از مردم که علایق متفاوتی دارند مدیریت کنید. معمولا مایل هستید که هرچیزی را به روش خودش به پایان برسانید. شما حالا می توانید بر کارهایتان کنترل داشته باشید حتی وقتی که به نظر می رسد مجبور نیستید در یک زمینه جدید کار کنید.

فال متولدین بهمن

اگر شما آرزوهای بلند پروازانه‌ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می‌شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می‌شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می‌کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه‌های جدید و ایده‌های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه‌های قبلی تان می‌تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد.

فال متولدین اسفند

امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی که شما درباره موضوعاتی صحبت می‌کنید که دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود که دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی کنید که شیوه‌تان را متعادل‌تر کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 428 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php