کد خبر : 54904 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۴۱

فال روزانه امروز دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین شما طبیعتاً با تفکراتتان کاملاً هماهنگ شده‌اید، بنابراین زمانی که شما به مفاهیمی که برایتان ناشناخته است نزدیک‌تر می‌شوید احساس راحتی نخواهید کرد. دیگران می‌توانند به شما توجه کنند و شاید هم بتوانند آنچه را که شما قبلاً گفته‌اند کلمه به کلمه تکرار کنید، اما هنوز هم …

فال روزانه امروز دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

شما طبیعتاً با تفکراتتان کاملاً هماهنگ شده‌اید، بنابراین زمانی که شما به مفاهیمی که برایتان ناشناخته است نزدیک‌تر می‌شوید احساس راحتی نخواهید کرد. دیگران می‌توانند به شما توجه کنند و شاید هم بتوانند آنچه را که شما قبلاً گفته‌اند کلمه به کلمه تکرار کنید، اما هنوز هم امکان دارد که نقطه نظرات شما را از دست دهند.

فال متولدین اردیبهشت

با اتفاقاتی که برایتان پیش می‌ﺁید زیادی جدی و سخت بر خورد می‌کنید زیرا خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند، نیازمند این همه تحقیق را ندارند، با این کارهای اضافی فقط خودتان را خسته می‌کنید. اجازه دهید به شما خوش بگذرد و به وقایعی که پیش می‌ﺁید لبخند بزنید. شما ریسک‌های بزرگی را در زندگی‌تان انجام می‌دهید.

فال متولدین خرداد

حالا که ماه به نشانه تان بازگشته است، شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید. شما وقتی دوست صمیمی و یا نامزدتان دست به کارهای احمقانه می‌زند، زیاد در مقابلش صبور نیستید، اما گفتن این حرف به آنها که باید بعضی چیزها را از پیش می‌دانستند از جانب شما کار زشتی است. شاید حتی به خاطر حفظ کردن دوستی و علاقه مجبور شوید عصبانیت خود را پنهان کنید، اما وقتی نمی‌توانید نظر خود را ابراز کنید باید بهایش را هم بپردازید. فراموش نکنید شما بدون اینکه از کسی خجالت بکشید می‌توانید فرد خوب و قابل اطمینانی باشید.

فال متولدین تیر

ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.

فال متولدین مرداد

شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

فال متولدین شهریور

سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند، در حالیکه شما تلاش می‌کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما امروز درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افکار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

فال متولدین مهر

امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است. تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می‌کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری‌ها بگذرند.

فال متولدین آبان

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی‌کنند. اما شما می‌خواهید که آنها را ببخشید؛ ‌به خاطر اینکه می‌توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می‌دهید. اما شما همچنین می‌خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می‌شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت‌هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.

فال متولدین آذر

امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال متولدین دی

شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

فال متولدین بهمن

گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا ‌کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

فال متولدین اسفند

شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 418 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php