کد خبر : 58980 تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۳۲

فال روزانه امروز جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین  فروردین شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید …

فال روزانه امروز جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲فال متولدین  فروردین

شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

فال متولدین اردیبهشت

حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فال متولدین خرداد

بازگشت ماه به نشان شما امروز می‌تواند امروز شما را پریشان کند همچنانکه شما را با پیغام‌های عاطفی مختلفی در برمی‌گیرد که می‌تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می‌آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می‌کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

فال متولدین تیر

بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.

فال متولدین مرداد

دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال متولدین شهریور

شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

فال متولدین مهر

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال متولدین آبان

شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

فال متولدین آذر

ممکن است دوستان و اعضای خانواده تان امروز به شما تکیه کنند چرا که شما را دارای اختیار و قدرت لازم برای اینکار دانسته اند. این حالت به معنی این نیست که دیگران فکر می‌کنند که شما پاسخ تمام سئوالات را می‌دانید؛‌ بلکه فقط آنها فکر می‌کنند شما توانایی حل بحران و مقاومت در برابر آن را دارید. حتی اگر اعتماد به نفس شما متزلزل شده است شفقت و صداقت روح تان شما را قادر می‌سازد که آن کاری را که باید انجام دهید.

فال متولدین دی

امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می‌روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته‌اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی‌توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.

فال متولدین بهمن

امروز وقت گذرانی کردن با دوستانتان چیزی است که شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما که تشکیل یک گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فکر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی که آنها در ذهنشان دارند ممکن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

فال متولدین اسفند

ستاره فرمانروای شما یعنی ژوپیتر، امروز تماس عاشقانه‌ای را از ونوس دریافت می‌کند. حتی اگر شما اخیراً دوران سختی داشته‌ای، اکنون برای شما سخت است که آدم منفی‌ای باشی. دیگران نیز در حضور شما بیشتر خوش بین خواهند بود و به همن دلیل، ممکن است که بیشتر دنبال شما باشند، و شما را وارد لیست خود بکنند نه برای تنبیه؛ بلکه بیشتر برای بازی و سرگرمی.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 563 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php