کد خبر : 2141 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۴:۴۶

فال امروز 18 مرداد

فروردین: امروز بهرام- یعنی سیاره بخت شما- در حالیکه با نپتون تاریک روبرو می‌شود خبرهای زیادی را از ابعاد دیگری دریافت می‌کند، به خاطر همین است که می‌تواند با دوز و کلک شما را به سوی احساساتی که فراموششان کرده بودید سوق بدهد. شما هنوز هم به خاطر تغییر و …

فروردین: امروز بهرام- یعنی سیاره بخت شما- در حالیکه با نپتون تاریک روبرو می‌شود خبرهای زیادی را از ابعاد دیگری دریافت می‌کند، به خاطر همین است که می‌تواند با دوز و کلک شما را به سوی احساساتی که فراموششان کرده بودید سوق بدهد. شما هنوز هم به خاطر تغییر و تحولی که دیروز در روابط دوستانه‌تان به وجود آمد ناراحتید، اما خیلی هم بهش فکر نمی‌کنید و نگران نیستید. تمرکز داشتن در محل کار بر روی فعالیتهای خاص ایده خیلی خوبی است، اما اگر این کار تبدیل به عادت بشود مخالفت دیگران را علیه شما برخواهد انگیخت. اگر شما احساس صمیمیت نمی‌کنید پس الکی تظاهر نکنید!

اردیبهشت: شما هنوز نتوانسته‌اید خط مشی درستی که در محل کارتان ضروری به نظر می‌رسد را به دست بیاورید. مثل اینکه رئیس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نیز توجهی نمی‌کند. اما شما جدا از دیگران و در محیطی تنها کار نمی‌کنید، بنابراین اگر بدانید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند بهتر کار خواهید کرد. با همه این احوال ناامید نشوید، چون که شاید اطلاعات معتبر وموثق به اندازه‌ای که شما فکر می کردید در دسترس همگان نباشد.

خرداد: شما با وضعیتهای معماگونه و ضد نقیض آشنایی کامل دارید، با این حال امروز با یک معمای غیر قابل حل روبرو شده‌اید. هرقدر که بیشتر در مورد این موضوع تحقیق و جستجو می‌کنید، کمتر می‌یابید!! شاید شما در جستجوی این هستید که به کمک یکی از دوستان خیلی صمیمیتان و یا یکی از اعضای خانواده‌تان با دیدگاه‌های جدید آشنا بشوید، اما در نهایت آنها فقط شما را به اشتباه می اندازند. پس فقط به صدای درونتان گوش دهید- حتی اگر به هیجان نیامدید- حتماً این کار را بکنید.

تیر: امروز شما از دید احساسی خوب کار کرده‌اید، اما اگر منظور خود را روشن بیان نکنید نتیجه معکوس خواهید گرفت. احتمالاتی که شما را آشفته تر از همیشه کرده‌اند و شاید حتی نتوانیدآنها را تشخیص بدهید، مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. پس جلو بروید و اجازه بدهید دیگران بفهمند شما چه نیازهایی دارید، اما به خاطر اینکه به هدفتان برسید عملکردهای خود را از آنها مخفی نکنید.

فال امروز 18 مرداد

مرداد: حالا که در اواسط ماه تابستانی مرداد هستیم، زندگی شما باید پر جنب و جوش تر شده باشد، اما در ورای ظاهر خوب و شاد زندگی چیز دیگری نهفته است. اگر شما به خاطر اینکه عشقی در زندگیتان ندارید ناراحت هستید، نباید با تأسف خوردن و غصه خوردن انرژی‌تان را تلف کنید. شما برای اینکه بتوانید بعد از این شادتر زندگی کنید، نباید به دنبال فردی مشابه و با خصوصیات اخلاقی شبیه به خود باشید. بلکه شما باید یاد بگیرید، حتی مواقعی که طرف مقابلتان آنطور که شما دوست دارید تأییدتان نمی‌کند، باز هم عشق خود را ابراز کنید.
شهریور: برج فلکی سنبله به همراه سه سیاره دیگر دست به یکی کرده‌اند تا زندگی شما را به هم بریزند. بهرام مدعی- یکی از سیاره هایی که در نشانه شما قرار دارد- از طرف نپوتون فضایی مورد بی توجهی قرار می گیرد و در عین حال تا زمانی که شما شک و تردید به خودتان راه بدهید، این سیاره هم باعث کمتر شدن ایمان و اعتقاد شما می شود. ولی اگر از این اتفاق درس عبرت گرفته و برنامه‌هایتان را اصلاح کنید، می توانید تغییر کرده و انرژی های مثبت را جذب کنید. اگر در تصمیم گیری تردید دارید، به خاطر پیدا کردن راه حل مناسب خیلی به ذهنتان فشار نیاورید. تنها کاری که می توانید بکنید این است که این کار را به فردا موکول کنید.

مهر: به خاطر دوستانتان و طرز فکرشان راجع به خود ناراحت نشوید. هم اکنون نیز به خاطر اعتماد به نفس زیادتان، قضاوتهای شما از قضاوتهای افراد دیگر اهمیت بیشتری دارند. هنوز باید وقتی در حال تفسیر کردن حقایق هستید حواس خود راجمع کنید، به خاطر اینکه شما به راحتی حقایق را اشتباهی تفسیر کرده و احساستان باعث گمراهیتان می شود. با از بن بردن صداهای فرعی در حین صحبت کردن نحوه بیان خود را واضح تر سازید.

آبان: شما امروز با یک نفر آشنا شده اید که کاملاً حواستان را پرت کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیرطبیعی به نظر برسند، موضوعاتی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با دوست جدید خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌کنید.

آذر: امروز شما خیلی رویایی فکر می‌کنید، گویی که درون ابرها زندگی می‌کنید! و چون حرف و عمل شما یکی نیست دیگران هم زیاد انگیزه ندارند که شما را به زندگی واقعی خود برگردانند. به نظر شما رویاپردازی کردن راهی برای دور شدن از مشکلات جدیدتان است، اما رویا پردازی کردن ابداً این مشکلاتات را حل نمی کند. با کار کردن و در زمان حال زندگی کردن راحت‌تر می‌توانید مشکلات خود را حل کنید.

دی: امروز حتی بهترین برنامه‌ریزی‌ها نیز نمی‌تواند موفقیت شما را تضمین کند، ولی با همه این احوال خودتان را نگران نکنید. به خاطر اینکه به اهدافتان نرسیده‌اید انقدر از خود انتقاد نکنید، بلکه سعی کنید بی دقتی‌های خود را برطرف کنید. به جای اینکه به دنبال پیدا کردن مسیری مستقیم باشید حتی می‌توانید از مسیر خود نیز منحرف بشوید. لذت واقعی در رسیدن به هدف خلاصه نمی شود؛ بلکه مربوط به مسیری می‌شود که شما برای رسیدن به آن هدف می‌پیمایید.

بهمن: شما هیچ وقت با یک جواب ساده راضی نمی شوید و همیشه دوست دارید که بیشتر بدانید. اما اگر به این نتیجه برسید که دقیقاً فهمیده‌اید به دنبال چه چیزی هستید، شاید نارضایتی‌تان کمتر بشود. فراموش نکنید وقتی که شما وارد قلمرو احساسی خود می‌شوید، در حالیکه به حوادثی که پیرامونتان اتفاق می‌افتد توجه می‌کنید، می‌توانید ظاهر اطمینان بخش خود را نیز حفظ کنید.

اسفند: امروز سیاره بخت شما، یعنی نپتون به کمک بهرام شجاع جان تازه ای می‌گیرد، و شما نیز وسوسه می‌شوید که تفکرات خود را به واقعیت تبدیل کنید. حتی اگر در شروع کار یکی دوتا اشتباه هم داشتید ولی باز هم تسلیم نشوید. برنامه‌ریزی‌های اولیه شما ممکن است خوب عمل نکنند، اما اگر شما هم انعطاف پذیر باشید و هم سرسختی خود را حفظ کنید، می‌توانید موفق شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : فال بازدید 564 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php