کد خبر : 82969 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

غافلگیری مسافران نوروزی در برف شمال کشور

بارش برف هرچند از قبل پیش‌بینی شده بود ولی با وجود هشدارها مسافران نوروزی برای اسکان در شمال کشور گوی سبقت را از همدیگر ربودند. بارش برف در غرب مازندران در حالی آغاز شده که بسیاری از مسافران نوروزی، در غرب این استان اسکان یافته‌اند. بارش برف در غرب استان …

بارش برف هرچند از قبل پیش‌بینی شده بود ولی با وجود هشدارها مسافران نوروزی برای اسکان در شمال کشور گوی سبقت را از همدیگر ربودند.

غافلگیری مسافران نوروزی در برف شمال کشور

بارش برف در غرب مازندران در حالی آغاز شده که بسیاری از مسافران نوروزی، در غرب این استان اسکان یافته‌اند.

بارش برف در غرب استان مازندران در حالی شروع شد که بسیاری از مسافران نوروزی غرب مازندران را برای اسکان انتخاب کردند.

بارش برف هرچند از قبل پیش‌بینی شده بود ولی با وجود هشدارها مسافران نوروزی برای اسکان در شمال کشور گوی سبقت را از همدیگر ربودند.

رقابت برای گرفتن اقامت در مازندران به حدی بود که برخی از ویلاهای شخصی درجه دو و سه در این مناطق شبی 200 تا 300 هزار تومان نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

البته مناطق مرکزی مازندران نیز از تیررس هجوم مسافران دور نماند و ویلاهای شخصی استیجاری از شبی 40 تا 100 هزار تومان و در نقاط ساحلی تا شبی 250 هزار تومان نیز در اختیار مسافران قرار گرفت.

بارش باران بهاری در مازندران که در برخی از نقاط با ریزش برف همراه است باعث نگرانی برخی از مسافران نوروزی شد.

اندازه برف در حال حاضر در منطقه کجور به 20 سانتی‌متر رسید، در منطقه کوهستانی ساری نیز بارش برف نیز شدت گرفت.

از سلمانشهر نیز خبر می‌رسد که شدت بارش برف بسیار زیاد است و بیم آن می‌رسد که مسافران نورزی مازندران نیز در تجربه بحران سفید با مردم مازندران سهیم باشند.

هر چند هواشناسی مازندران خبر از کاهش پایداری هوا در مازندران داد ولی بارش برف نگران از ایجاد بحران شدید برف در مازندران دارد و تماس ما با مسئولان مدیریت بحران استان مازندران برای تمهیدات لازم در زمان بحران به نتیجه نداد و در تماسی که روز گذشته با خنجری برقرار شد اعلام کرد که یک ساعت دیگر پاسخگو است و در تماس امروز به خبرنگار فارس اعلام شد که الان در جلسه حضور دارد و امکان مکالمه با مدیریت بحران استان وجود ندارد.

منبع: فارس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 359 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php