کد خبر : 36814 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

عکس لو رفته از تبلت و تلفن جدید ال‌ جی

درحالی که هنوز چندین روز تا رونمایی رسمی تبلت جی پد ال جی باقی مانده است، تصاویر اولیه این تبلت به همراه تلفن هوشمند جدید این شرکت با عنوان G۲ فاش شده است. به گزارش میهن فال به نفل از مهر: برخی از سایتهای اینترنتی تصاویر منسوب به تبلت جی …

درحالی که هنوز چندین روز تا رونمایی رسمی تبلت جی پد ال جی باقی مانده است، تصاویر اولیه این تبلت به همراه تلفن هوشمند جدید این شرکت با عنوان G۲ فاش شده است.

به گزارش میهن فال به نفل از مهر: برخی از سایتهای اینترنتی تصاویر منسوب به تبلت جی پد ال جی را که دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینجی است منتشر کرده اند.

این تصاویر هیچ اطلاعاتی درباره ویژگی های داخلی این تبلت نشان نمی دهد، اما دستگاه به طور کامل در این تصویر مشخص است. در کنار این تبلت تصویری از تلفن هوشمند جدید ال جی که قرار است با نام جی ۲ معرفی شود نیز به چشم می خورد. عکس لو رفته از تبلت و تلفن جدید ال‌ جی

این تبلت از نظر ظاهری دارای ویژگیهای طراحی تلفن هوشمند جی ۲ با لبه های گرد یک مستطیل بدون دکمه های فیزیکی در پنل جلویی، دوربین جلو و ال ایی دی ویژه آگاه سازی از تماسها و پیامهای متنی است. آنچه از تصویر بر می آید این است که در طرف راست این دستگاه دکمه روشن و خاموش کردن قرار گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت کره ای که تصاویر را منتشر کرده است، مشخص است که جی پد ۸.۳ ال جی دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی با وضوح تصویری ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که احتمالا در نمایشگاه کالاهای الکترونیک برلین ۲۰۱۳ رونمایی می شود.

براساس گزارشهای غیر رسمی این تبلت پس از رونمایی در نمایشگاه برلین تاپایان سپتامبر وارد بازار می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، مجله خبری بازدید 429 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php