دیدگاهتان را بنویسید

ali tak در تاریخ 6 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

مازراتی ؟ بازیگر ایرانی ؟؟ مهدی پاکدل ؟؟؟ آقا از نظر ادبی یه جای این گزاره اشکال داره . جدی میگم .

ali tak در تاریخ 6 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

آقا اصلا مگه این بازیگرا چیکار می کنن که از این ماشینا سوار بشن ؟ بهترین بازیگرمون هم مازراتی سوار نمیشه ؟ مال کسه دیگه ای هستش گرفته یه عکس بندازه . اصلا بازیگرا تو این اندازه ها نیستن ….

azimeh در تاریخ 29 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

انشاءالله تاسالیان سال درکنار هم باسربلندی ودل خوش درکنارهم زندگی خوبی داشته باشن .امیدوارم ماشین فراری آخرین مدل 2014رابخرن .چرا ماایرانیها دیدن یه زره موفقیت روبرای آدمهایی که واقعالیاقت دارن نمیمتونیم ببینیم .اگه دیگران ببرن بخورن برامون یا مهم نیست یاخودمون رومیزنیم به بی خبری!!!!!!

رهام در تاریخ 30 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

عظیمه احیانا از آشناهای پاکدل نیستی ؟؟ کی گفته اگر کسی ببره و بخوره برای کسی مهم نیست ؟؟ تو اگر از آشناهاشون نیستی یا خودشون نیستی ! از کجا میدونی لیاقتش رو دارن یا نه ؟!!!!!!!!!! در ضمن مگه چه کارن که فراری بتونن بخرن ؟‌ههههه . همینم شاید مال دوستشون باشه که به طرز تابلویی ازش عکس گرفته شده ! همیشه این جور افراد یا آشنا و طرفدارهاشون تا ازشون انتقاد میشه برای فرار از واقعیت و دور کردن اذهان عمومی از حقیقت برچسب حسودی به دیگران می زنن !

علی در تاریخ 5 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

با نظر همه به جز عظیمه موافقم . این عکس معلومه از قصد گرفته شده و باور نمی کنم کسی صاحب این ماشین باشه ولی براش غیر عادی باشه و بخواد پز بده !! آدمی که از اول وضع مالی خوبی داشته و یا آدمی که واقعا دارا هست هیچ وقت این چیزها باعث تفاخرش نمیشه . کاملا مشخصه که عظیمه یا از آشناهاشونه یا خودشون که آتیش گرفته !!

پوریا در تاریخ 10 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

با * موافقم … ماشین لوکس و استخر نداشتن تو زندگی آدم تاثیری نداره . اما خیلی ها فکر می کنن که با تفاخر چشم بقیه در میاد . ای بابا … ما هم که از قدیم شمال کرج هستیم استخر بزرگ و … داریم . حالا مگه آدم چقدر استفاده می کنه ؟! یا فرصت داره ؟ همسایه هامون هم همین عقیده رو دارن . واقعا چه چیزهای پوچی بین انسانها ارزش شده !! و چه موارد مهم و حیاتی ضد ارزش شمرده می شه ! و این یکی از نشانه های آخر الزمان هست .

رویا در تاریخ 15 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

آخه تفاخر تا چه حد ؟‌!!!!!!!!!!!!!

* در تاریخ 30 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

تو 1 عکسی همین آقا و خانمش دارن مثلا پرده خونشون تو تنظیم می کنن و بینش رو باز گذاشتن که بگن استخر داریم ! خونه خود ما استخر داره و از نوزادی تو منطقه نیاوران بودم. اما چون از اول داشتیم عقده ای بازی در نمیارم .تازه مگه تحفه هست ؟؟ معتقدم مردم تو این گرونی گناه دارن و تو مدرسه و دانشگاه ساده بودم و با بچه های بامعرفت که متمول نبودن نون و پنیر و خیار می خوردم که دلشون نشکنه و از وجود پاک و با صفاشون استفاده کنم. اون وقت خیلی ها … بس کنن این مسخره بازیها رو …

* در تاریخ 30 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

عکس لو رفته ؟! چرا هر هنرپیشه و فوتبالیستی که ماشین لوکس می خره زود عکسش لو میره ؟! آره جون خودشون. مردم رو ساده لوح فرض کردن . چقدر هم تو عکس مثلا لو رفته خوب ژست می گیرن. لابد تو این عکس خبرنگاری بیکار لای درز درب ورودی مثل کرمی نازک جاگیر شده بوده و به محض ورود حضرت عظمی عکس شکار کرده.

css.php