کد خبر : 1181 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۹:۲۲

عملکردی که دل رهبر انقلاب را شاد کرد

چندی قبل ده طلبه که برای تبلیغ به روستاهای اطراف مسجد سلیمان رفته و فضای بدی از فقر منطقه و خوابیدن مردم در کنار لوله های نفت و کنار احشام را مشاهده کرده بودند، گزارشی درباره وضعیت فلاکت بار و امکانات زیر صفر مردم این روستاها به دفتر مقام معظم …

چندی قبل ده طلبه که برای تبلیغ به روستاهای اطراف مسجد سلیمان رفته و فضای بدی از فقر منطقه و خوابیدن مردم در کنار لوله های نفت و کنار احشام را مشاهده کرده بودند، گزارشی درباره وضعیت فلاکت بار و امکانات زیر صفر مردم این روستاها به دفتر مقام معظم رهبری ارائه می دهند.
مسجد سلیمان از جمله مناطقی است که با وجود سرشار بودن از نعمت ها و ثروت های بی نظیر انرژی مردم غیرتمند آن همواره با فاصله ای معنادار از استانداردهای زندگی معمولی و طبیعی به سر می برند.چندی قبل ده طلبه که برای تبلیغ به روستاهای اطراف مسجد سلیمان رفته و فضای بدی از فقر منطقه و خوابیدن مردم در کنار لوله های نفت و کنار احشام را مشاهده کرده بودند، گزارشی درباره وضعیت فلاکت بار و امکانات زیر صفر مردم این روستاها به دفتر مقام معظم رهبری ارائه می دهند.

پیرو این گزارش رهبر معظم انقلاب دستور پیگیری و تحقیق درباره این موضوع را صادر می کنند. با محرز شدن وضعیت اسف بار و زندگی مشقت بار ساکنان این روستا، دفتر رهبر معظم انقلاب ۱۸۰ میلیون تومان به عنوان تبرک و ۹۰ میلیون تومان را نیز جهت هزینه کرد در فعالیت های عمرانی این روستا ها اختصاص می دهند.

بنا بر اطلاعات رسیده از برخی مبلغین و روحانیون مرتبط با این موضوع، معظم له پس از آنکه گزارشی از رسیدگی به وضعیت ساکنان این روستاها دریافت می کنند در هامش گزارش مذکور چنین مرقوم می فرمایند: “دل ما را شاد کردید، خدا شما را شاد کند “.

باید خاطر نشان کرد که مسجد سلیمان از جمله مناطقی است که با وجود سرشار بودن از نعمت ها و ثروت های بی نظیر انرژی مردم غیرتمند آن همواره با فاصله ای معنادار از استانداردهای زندگی معمولی و طبیعی به سر می برند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 188 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php