کد خبر : 198669 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

عروس خانمها بخوانند

برای شما عزیزانی که روز عروسی تان نزدیک است و دوست دارید شبی شیک و خاطره انگیز داشته باشید در این مطلب از سایت میهن فال مطلب را در نظر گرفته ایم با عنوان : عروس خانمها بخوانند. شب عروسی یکی از به یادماندنی ترین شب‌های زندگی هر عروس است. …

برای شما عزیزانی که روز عروسی تان نزدیک است و دوست دارید شبی شیک و خاطره انگیز داشته باشید در این مطلب از سایت میهن فال مطلب را در نظر گرفته ایم با عنوان : عروس خانمها بخوانند.

شب عروسی یکی از به یادماندنی ترین شب‌های زندگی هر عروس است. همه دختران در رویای عروسی خود هستند و برای این شب باشکوه در ذهن خود تصاویری ساخته‌اند. همه می‌خواهند در شب عروسی خود زیبایی بیشتری داشته باشند و در مجلس کاملا بدرخشند. در این راه به دنبال لباس عروس، آرایشگاه خوب و … هستند تا در شب عروسی خود به بهترین شکل باشند. در ادامه نکاتی برای زیبایی بیشتر عروس‌ها در شب عروسی را مورد بررسی قرار می دهیم.
– بعد از اینکه نامزد کردید طبیعتا بسیاری از اقوام و دوستان مایل هستند تا حلقه نامزدی شما را مشاهده کنند که در این بین زیبایی دست و ناخن شما در معرض دید آنها قرار می‌گیرد. پس می‌بایست به ناخن‌های‌تان شکلی و طرحی زیبا بدهید. می‌توانید ناخن‌های‌تان را با کمک یک لاک صورتی کم رنگ و با طرح‌های فانتزی فرنچ زیبا جلوه بیشتری ببخشید .
– پایه زیبایی هر عروس پوست اوست. دقت داشته باشید که چند ماه قبل از عروسی‌تان به یک دکتر پوست رفته و با او مشورت کنید و عیوب پوستی خود را قبل از عروسی‌تان برطرف کنید. می‌توانید با یک رژیم غذایی خوب از دکتر مربوطه جلوی لکه‌دار شدن پوست و جوش‌های احتمالی را قبل از عروسی‌تان بگیرید.
– بهتر است قبل از عروسی تحت نظر پزشک هرمون‌های بدن‌تان را کنترل کنید. چراکه ممکن است با تغییر ناگهانی هورمون‌های شما پوست بدن‌تان پر از جوش و لک شود.

عروس خانمها بخوانند

– اگر می‌خواهید پوست‌تان را برنز کنید و در مراسم عروسی‌تان پوستی برنزه داشته باشید بهتر است این کار را ۳ تا ۴ ماه قبل از مراسم عروسی‌تان انجام دهید.
– بهتر است تا مدتی قبل از مراسم عروسی‌تان از موچین استفاده نکنید! به نوشته تالارنت، موچین را از دسترس خود خارج کنید تا فکر تمیز کردن ابروها به سرتان نزند. اجازه دهید تا قبل از اینکه به آرایشگاه عروس خود مراجعه کنید ابروهای پرپشتی داشته باشید تا آرایشگرتان راحت‌تر بتواند ابروهای شما را برداشته و به زیبایی شما بیافزاید.
– در ماه‌های قبل از عروسی‌تان بهتر است ابروهای‌تان را به شکل های گوناگون بردارید تا متوجه شوید چه مدل ابرویی بیشتر به صورت‌تان می‌آید. دقت داشته باشید که هرمقدار ابروی شما طبیعی‌تر باشد به زیبایی شما افزوده خواهد شد.
– مدتی قبل از مراسم عروسی‌تان از خوردن غذاهای چرب و همچنین غذاها و دسرهای قنددار پرهیز کنید.
– با آرایشگر عروسی‌تان درباره لوازم آرایشی‌ای که می خواهد در شب عروسی‌تان از آنها استفاده کند صحبت کنید و قبل از عروسی‌تان آنها را روی صورت‌تان تست کنید تا مطمئن شوید حساسیتی نسبت به آنها نداشته باشید.
– ورزش کنید. ورزش باعث سفت شدن عظلات شما می‌شود و همچنین بدن شما سم‌زدایی نیز می‌شود.
– یک هفته قبل از عروسی‌تان اقدام به اپیلاسیون کنید. سعید کنید انجام اپیلاسیون را به دست آرایشگر خود بسپارید. چرا که ممکن است اگر خودتان در خانه دست به کار شوید باعث ایجاد سوختگی و یا جای لک روی پوست‌تان شوید.
– سعی کنید قبل از عروسی‌تان به آرایشگاه عروس مورد نظرتان بروید و از آرایشگرتان بخواهید آرایشی که روی صورت‌تان در روز عروسی‌تان انجام می‌دهد را روی صورت شما تست کند. البته این کار به دلیل بالا بودن هزینه در ایران امکان پذیر نیست. ولی می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید از مواد آرایشی که در روز عروسی‌تان استفاده می‌کند به کار برد تا از کیفیت و ماندگاری آن مطلع شوید.

عروس خانمها بخوانند

– هر عروس قبل از عروسی‌اش می‌بایست آب به میزان کافی میل کنید. اگر آب به میزان کافی به بدن شما برسد موجب شادابی پوست شما می‌شود و در صورتی کم آبی، پوست بدن و صورت شما خشک شده و امکان ترک خوردن لب‌ها نیز می‌شود.
– در صورتی که لب‌های شما ترک خورده هستند یک ماه قبل از مراسم عروسی‌تان آنها را با وازلین چرب کنید تا به زیبایی لب‌های شما افزوده شود.
– همانطور که می‌دانید ریمل جهت زیبایی مژه‌ها استفاده می‌شود. دقت داشته باشید که ریملی که برای روز عروسی‌تان استفاده می‌شود ضدآب باشد تا در مقابل اشک و رطوبت مقاوم باشد. برخی از آرایشگران عروس از مژه‌های مصنوعی در آرایش خود استفاده می‌کنند. بهتر است برای اطمینان بیشتر از آرایشگرتان درخواست کنید که مژه‌های شمارا اکستنشن کند.
– استفاده از یک ماسک روشن کننده پوست در شب قبل از عروسی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی پوست شما بگذارد.
– و در نهایت آرامش روحی و روانی داشته باشید. داشتن آرامش در روزهای قبل از عروسی تاثیر به‌سزایی روی پوست شما و در نهایت زیبایی شما می‌گذارد. داشتن آرامش در روز عروسی یکی از عوامل مهم برای داشتن یک روز خوب است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و زیبایی بازدید 406 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php