کد خبر : 159767 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

طرز تهیه سه نوع ماسک برای درمان ریزش مو

پوست و مو از جمله موارد مهمی هستند که اکثر افراد بویژه خانمها به آن توجه دارند و به دنبال مراقبتهای خاص برای شان هستند. مشکلی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد ریزش مو است که ممکن است به دنبال راه چاره ای برای آن باشید. اگر با …

پوست و مو از جمله موارد مهمی هستند که اکثر افراد بویژه خانمها به آن توجه دارند و به دنبال مراقبتهای خاص برای شان هستند. مشکلی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد ریزش مو است که ممکن است به دنبال راه چاره ای برای آن باشید. اگر با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشید طرز تهیه سه نوع ماسک برای درمان ریزش مو را یاد خواهید گرفت. با ما همراه باشید.

طرز تهیه سه نوع ماسک برای درمان ریزش مو

ماسک ضد ریزش روغن نارگیل و حنا

 

برای درست کردن این ماسک ضد ریزش مو، باید ۲ فنجان روغن نارگیل را روی حرارت بگذارید و موقعی که داغ شد (نیازی نیست روغن تان قل بزند) سپس ۲ قاشق چای خوری حنا را داخل روغن داغ شده بریزید و مخلوط کنید.

مخلوط روغن نارگیل و حنا را کنار بگذارید تا خنک شود. سپس ۲ قاشق چای خوری سیاهدانه و دو قاشق تخم شنبلیله را با مواد خنک شده مخلوط کنید.
مواد به دست آمده را ۳ روز در آفتاب قرار دهید و سپس به کف سر بمالید و خوب ماساژ دهید.

ماسک ضد ریزش سرکه و گزنه

 

ابتدا ۲۵۰ گرم سرکه ی طبیعی را بجوشانید. برگ گزنه را خشک کنید و یک مشت از آن را داخل سرکه ی سرد شده بریزید و مخلوط به دست آمده را روی حرارت دم کنید.
سپس مواد را صاف کنید و با آب به دست آمده موها را ماساژ دهید. این درمان را یک روز درمیان امتحان کنید.

ماسک ضد ریزش برگ گردو

 

برگ تازه ی گردو را خرد کنید و در یک فنجان آب جوش بریزید. مخلوط برگ گردو و آب را روی حرارت بگذارید تا دم بکشد. سپس مواد را صاف کنید و آب به دست آمده را به کف سر بمالید. ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس سر را بشویید.
این ماسک ضد ریزش مو را هر روز روی سرتان بمالید.

توصیه!

 

برای داشتن موهای پرپشت تر در ماه رمضان، بهتر است حبوبات، گوشت سفید و قرمز و سبزیجات بیشتری مصرف کنید. مصرف غذاهای شور، فست فودها و سرخ کردنی ها می توانند باعث ریزش موی بیشتر در ماه رمضان شوند. بنابراین مراقب تغذیه ی خود نیز باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، متفرقه بازدید 509 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php