کد خبر : 203547 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

شیک ترین مدلهای تاج عروس ۲۰۱۶

هر عروس خانمی دوست دارد در روز عروسی‌اش که یکی از بزرگ‌ترین روزهای زندگی هرشخصی است، همه چیز به بهترین شکل رقم بخورد و خودش هم زیبا و بی‌نظیر باشد. یکی از متعلقاتی که به باشکوه‌تر بودن در این روز مهم کمک می‌کند، تاج عروس خانم است. تاج‌ها که انواع …

هر عروس خانمی دوست دارد در روز عروسی‌اش که یکی از بزرگ‌ترین روزهای زندگی هرشخصی است، همه چیز به بهترین شکل رقم بخورد و خودش هم زیبا و بی‌نظیر باشد. یکی از متعلقاتی که به باشکوه‌تر بودن در این روز مهم کمک می‌کند، تاج عروس خانم است.
تاج‌ها که انواع مختلفی دارند، جذابیت و زیبایی عروس خانم را تکمیل می‌کند. برتری تاج عروس نسبت به دیگر متعلقات این است که متناسب با سبک وینتیج یا بوهو انواع مختلفی دارد. در اینجا به تعدادی از این تاج‌ها نگاهی می‎اندازیم.

شیک ترین مدلهای تاج عروس ۲۰۱۶

این طرح زیبا واقعا موردعلاقه ما است. به کاربردن مروارید و جواهرات در این طرحان را برای سبک وینتیج مناسب می‌کند.  به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر با لباس عروس، طراحان رنگ استخوانی را برای این تاج برگزیدند. مرواریدهایی که روی این طرح وجود دارد، به درخواست عروس خانم جابه جا یا حتی به طور کامل برداشته می‌شود.

شیک ترین مدلهای تاج عروس ۲۰۱۶

تاجی که با گل می‌شود، همانند حلقه گل باشکوه و زیبا می‌شود و متعلقات سر زنانه جالبی ایجاد خواهد کرد. برگ‌ها و رنگ‌های به کاررفته در این تاج، این طرح را به خوبی متناسب با عروسی‌هایی که در باغ برگزار می‌شود، می‌کند.

شیک ترین مدلهای تاج عروس ۲۰۱۶

این طرح رویایی و جذاب از بهترین گزینه‌ها برای لباس عروس‌های این روزها است. جزییات ظریف به کار برده شده در این تاج به خوبی با لباس‌های توری ست می‌شود. بنابراین طرحی بی‌نظیر برای عروس خانم‌هایی است که می‌خواهند، لباس توری‌شان را با تاجی که در آن تور به کار نرفته باشد,، ست کنند. شکوفه و گل‌های مرواریدی با دیگر جزییات مانند جواهرات، زرق و برق بیشتری به آن می‌بخشد و همین امر باعث درخشش آن در بزرگ‌ترین روز زندگی‌تان می‌شود.

شیک ترین مدلهای تاج عروس ۲۰۱۶

طرحی ساده، ترکیبی از رزهای صورتی کم رنگ به قدری زیبا است که حتی بعداز مراسم عروسی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ شکوفه‌های این طرح جذاب به درخواست عروس خانم تغییر می‌کند. ترکیب کریستال و مروارید و گل‌های رنگی، این طرح را مناسب برای سبک‌هایی از غرب تا شرق می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : زیور الات و جواهرات ، لباس و مد بازدید 515 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php