کد خبر : 266807 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۱۵۴ نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۱۵۴ نفر رسید کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان به هزار و ۱۵۴ نفر رسیده است. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: …

شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۱۵۴ نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۱۵۴ نفر رسید

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان به هزار و ۱۵۴ نفر رسیده است.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۳۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های استان کرمان تست ۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است.

وی گفت: از این تعداد پنج مورد بیمار بستری، یک مورد بیمار سرپایی، یک مورد پرسنل و ۱۰ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه از موارد جدید ۱۰ نفر زن و هفت نفر مرد هستند، افزود: از حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۲ نفر، دانشگاه علوم پزشکی بم یک نفر و دانشکده علوم پزشکی سیرجان چهار نفر مثبت اعلام شده است.

وی گفت: تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان به هزار و ۱۵۴ نفر رسیده است.

شفیعی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر فوت به دلیل ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ اعلام نشده است، افزود: مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون در استان کرمان ۶۳ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار بستری با تشخیص کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شدند بنابراین مجموع ترخیص شدگان با بهبود از این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۴۴۴ نفر است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار استانها ، مجله خبری بازدید 301 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php