کد خبر : 59428 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴

شفا بخش ترین ادویه را بشناسید

اگر می‌خواهید با نگاه کردن به ادویه‌هایتان بهترین آن‌ها را برای درمان بیماری‌ها انتخاب کنید بهتر است ادویه‌ای سیاه رنگ را مورد استفاده قرار دهید. به گزارش میهن فال به نقل از شفاف، مرتضی صفوی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف “سیاه دانه” در سلامت فرد نقش بسیار مهمی …

اگر می‌خواهید با نگاه کردن به ادویه‌هایتان بهترین آن‌ها را برای درمان بیماری‌ها انتخاب کنید بهتر است ادویه‌ای سیاه رنگ را مورد استفاده قرار دهید.

شفا بخش ترین ادویه را بشناسید

به گزارش میهن فال به نقل از شفاف، مرتضی صفوی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف “سیاه دانه” در سلامت فرد نقش بسیار مهمی دارد چرا که سرشار از آهن و “پتاسیم” بوده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و باعث رفع مسمومیت خونی و یبوست نیز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سیاه دانه از “اسیدهای چرب” ضروری بسیار برخوردار است که خاصیت ضد سرطانی داشته و سلامت پوست و مو را تضمین می‌کند.

وی اظهار داشت: مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در سیاه دانه در درمان برخی از بیماری‌ها همچون دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، سل، کم خونی و “میگرن” بسیار موثر و مفید است.

وی یادآور شد: “مصرف سیاه دانه” برای زنان شیرده بسیار مفید است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، خواص دارویی بازدید 412 بار
دیدگاهتان را بنویسید

hilda در تاریخ 2 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

بستگی به نیاز بدن داره عزیز جان مثلا کسانیکه از قرصهای ضد بارداری استفاده میکنند پتاسیم براشون لازمه که بخورن راستی بچه ها از روغن سیاه داده هم غافل نشید برای زانو و کمردرد و دردا مفصلی عاللللللللییییههه

توفیقی در تاریخ 1 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

پتاسیم که واسه بدن بده مخصوصا برای قلب که تپش قلب رو بالا می بره

css.php