کد خبر : 58766 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱:۱۶

شرایط خرید بلیت‌هـای جام جهانی2014 +قیمت‌ها

هواداران فوتبال ایران می‌توانند بلیت‌های جام جهانی را به قیمت‌های 90، 135 و 180 دلار با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خریداری کنند. به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، قیمت بلیت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2014 به ترتیب 90، 135و 180 دلار اعلام شده که …

هواداران فوتبال ایران می‌توانند بلیت‌های جام جهانی را به قیمت‌های 90، 135 و 180 دلار با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خریداری کنند.

شرایط خرید بلیت‌هـای جام جهانی2014 +قیمت‌ها

به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، قیمت بلیت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2014 به ترتیب 90، 135و 180 دلار اعلام شده که هواداران فوتبال در همه جای دنیا می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بلیت بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. شرط‌ اصلی خرید اینترنتی بلیت‌های جام جهانی دارا بودن کارت اعتباری بین‌المللی (Credit card) است.

* 75 بلیت رایگان

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تعداد 75 قطعه بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی را به صورت رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار داده تا به هر صورت که صلاح می‌داند مورد استفاده قرار دهد. به جز این تعداد، هیچ بلیت رایگان دیگری به ایران داده نمی‌شود.

* 700 بلیت با تخفیف، سهم ایران

فیفا به کشورهای صعود کرده به جام جهانی، 700 قطعه بلیت با تخفیف 10 درصد داده است تا با فروش آن به قیمت اصلی کمی درآمدزایی داشته باشند. فدراسیون فوتبال که این بلیت‌ها را تحویل خواهد گرفت، برنامه خاصی برای این بلیت‌ها دارد. جامعه فوتبال، باشگاه‌ها، هیات‌های استانی، مربیانی که از سوی فدراسیون به جام جهانی اعزام می‌شوند تا از نکات آموزشی آن استفاده کنند و افراد دیگری از جامعه فوتبال – به صلاحدید فدراسیون – از این 700 بلیت بهره خواهند برد.

* هیچ بلیتی به آژانس‌های مسافرتی داده نشده است

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که از بین بلیت‌های اعطایی فیفا و 700 بلیت تخفیف دار، هیچ بلیتی به آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری داده نشده و صرفا در اختیار فدراسیون است.

* سهم هواداران هر تیم در جام جهانی هشت درصد صندلی‌های ورزشگاه است

در بازی‌های جام جهانی هواداران هر یک از دو تیم می‌توانند هشت درصد بلیت‌های آن بازی را خریداری کنند. مقدار کمی سهم میزبان است و 80 درصد باقی مانده به صورت آزاد فروخته می‌شود. ظرفیت ورزشگاه‌های جام جهانی 45 تا 65 هزار نفر است و تورهای گردشگری و آژانس‌های مسافرتی تنها می‌توانند از این طریق بلیت خریداری کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 239 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php