کد خبر : 14771 تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

شخصیت شناسی از روی پنیر مورد علاقه

پنیر، یکی از لذیذترین غذاهاست که با تنوع خاص خود تقریبا می‌تواند، تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد اما در عین حال چیزهای دیگری نیز راجع‌به این افزودنی خوشمزه وجود دارد که احتمالا شما نمی‌دانید. پنیر می‌تواند نکات بسیاری را در مورد خودتان به شما بگوید! یک تحقیق جدید در …

شخصیت شناسی از روی پنیر مورد علاقه

پنیر، یکی از لذیذترین غذاهاست که با تنوع خاص خود تقریبا می‌تواند، تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد اما در عین حال چیزهای دیگری نیز راجع‌به این افزودنی خوشمزه وجود دارد که احتمالا شما نمی‌دانید. پنیر می‌تواند نکات بسیاری را در مورد خودتان به شما بگوید! یک تحقیق جدید در این زمینه که از سوی انجمن لبنیات‌سازی‌ ایالات متحده انجام شده است نشان می‌دهد، نوع پنیری که انتخاب می‌کنید، می‌تواند اطلاعات زیادی را راجع به شما آشکار سازد. بنابراین پنیر مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید تا بگوییم چگونه شخصیتی دارید!

پنیر نرم مثل پنیر خامه‌ای:

تحقیقات نشان می‌دهد، اگر شما طالب تجمل و تجمل‌پرستی هستید، به‌مراتب از خوردن پنیرهای نرم همانند پنیرهای خامه‌ای بیشتر لذت می‌برید و همیشه به‌دنبال لوازم لوکس و تجملی هستید؛ از پوشیدن لباس ابریشمی به‌عنوان لباس راحتی گرفته تا پوشیدن دمپایی‌های بسیار آراسته و گران‌قیمت روفرشی. همچنین شما می‌دانید که چگونه و چطور باید با خود و زندگی‌تان کنار بیایید.

پنیر نیمه نرم مثل پنیر فتا:

پنیرهای نیمه نرم مثل پنیر فتا (پنیرهای پاستوریزه ) شما را به دوران بچگی‌تان می‌برند، بنابراین آنها همگی مربوط به خانه، خانواده و کانون گرم خانوادگی می‌شوند.
اگر هنوز به این پنیرها علاقه‌مندید، متخصصان معتقدند، عمیقا دوست دارید یک‌بار دیگر شرایط گذشته را برای خود بازسازی کنید و این همان دنیای امنی است که همیشه به‌دنبال آن بوده‌اید. خانه شما همیشه گرم و پر از مهمان است و از دیدار دوستان شاد می‌شوید و سعی می‌کنید حداقل یک‌شب در هفته را با خانواده به خوشی بگذرانید.

پنیر سفت مثل پنیر تبریزی:

این پنیرها با طعم لذیذ، موجب می‌شوند به شما احساس سرمستی و لذت دست دهد و همان احساسی که به انسان در جنگلی زیبا و پر از شقایق‌های وحشی دست می‌دهد. اصلا خجالتی نیستید. شما عاشق رفتن به موقعیت‌های جدید هستید و از اینکه منبع خیر باشید، لذت می‌برید. دوستان‌تان عاشق شما هستند زیرا همیشه بهترین لحظات‌شان را با شما می‌گذرانند. لذت گذراندن وقت با شما، آنقدر زیاد است که هیچ مهمانی ای بدون حضورتان برگزار نمی‌شود.

پنیر فانتزی مثل پنیر چدار:

هر تکه از این پنیر که معمولا در بسته‌بندی‌های کوچک و گاه با ترکیبات سبزی‌ها و… تهیه می‌شود، گوشه‌ای از زندگی‌تان را به تصویر می‌کشد و این نشان می‌دهد که شما در انجام کارهایتان چقدر مصمم و با اراده هستید و شما همانند پنیر چدار از خارج سخت و از درون نرم و انعطاف پذیرید. در هر کاری همانند بزرگسالان فکر می‌کنید و اجازه نمی‌دهید کسی در روابط شما با دیگران به ‌ویژه دوستان دخالت کند. آنچه شما را از دیگران متمایز می‌سازد، همان روح سخت ولی در واقع لطیف شما در برخورد با دیگران است

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روانشناسی ، سبک زندگی بازدید 557 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php