کد خبر : 269678 تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۳۱

سون چت / باران چت / شلوغ چت / چت روم فارسی

سایت بزرگ باران چت سایت بزرگ باران چت که از سال 88 شروع به کار کرد همواره به دنبال پیشرفت و بزرگی سایت میباشد سایت باران چت بزرگترین سایت گفت و گو در ایران میشاد امکانات چتروم باران چت استفاده از اسکریپت پیشرفته گروه طرح پرداز مدیریت خوب و درجه …

سایت بزرگ باران چت

سایت بزرگ باران چت که از سال 88 شروع به کار کرد همواره به دنبال پیشرفت و بزرگی سایت میباشد سایت باران چت بزرگترین سایت گفت و گو در ایران میشاد

سون چت / باران چت / شلوغ چت / چت روم فارسی
امکانات چتروم باران چت

استفاده از اسکریپت پیشرفته گروه طرح پرداز
مدیریت خوب و درجه داران حرفه ای

استفاده از امکاناتی نظیر بلاک کردن کاربر- بوز – مسدود سازی نام کاربری – بستن خصوصی و……
استفاده از پروفایل اختصاصی (ارسال متن و تصویر گرفتن فالو و دنبال کردن دیگران به اشتراک سازی ویدیو ها و…)
استفاده از سیستم چک کردن انلاین یا افلاین بودن کاربر

چت روم دارای محیط جذاب و گرافیکی هست
ارسال فایل و سیستم چت خصوصی
استفاده از سرور های قدرتمند و اختصاصی
درجات مختلف و پخش موزیک آنلاین

خب حالا براتون جذاب شده یبار امتحان کنید

سون چت / باران چت / شلوغ چت / چت روم فارسی

برای ورود به سایت باران چت و زیر مجموعه های سایت باران چت که از جمله سایت ایناز چت که بزرگترین سایت دوست یابی ایران میباشد به پوندید

سایت باران چت که بزرگترین سایت ایران مباشد با شراکت سایت سون چت به دنبال بزرگترین سایت دوست یابی ایران که شلوغ چت نام دار میباشد

مزایای چت

مزایای چت بسیار متعدد می باشد که متناسب با افراد مختلف و فرهنگ آنها متفاوت است. در واقع چت در چت فارسی آنلاین یکسری تأثیرات مثبت و منفی دارد که متناسب با فرهنگ افراد، آثار متفاوتی را می توان مشاهده نمود. از نظر روانشناسان چت کردن که نوعی انتقال نظرات افراد مختلف به یکدیگر است، که به صورت متنی و آنلاین در بستر اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند.
آثار منفی چت در چتروم

از اثرات منفی چت آنلاین می توان به این نکات اشاره نمود که در این موقعیت، افراد مختلف با فرهنگ های متفاوت با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و ممکن است اصول و اخلاقی و اجتماعی را رعایت نکنند و بدین وسیله موجب رنجش، آزار و خشم دیگران گردند. چرا که دیده نمی شوند و به خود اجازه می دهند که درگیری و دغدغه های ذهنی خود را به واسطۀ سونی مجازی به دیگران انتقال دهند. ضمن آنکه ممکن است برخی از افراد از فضای چت روم، برای سوء استفاده نمودن استفاده نمایند.
آثار مثبت چت کردن در چتروم

آثار مثبت چت در چتروم پرشین چت بسیار متعدد می باشد و این کاربران می باشند که تعیین می کنند که تمایل به استفاده از جنبه های مثبت چت آنلاین دارند و یا اینکه با استفاده نادرست از این فضای نوظهور، فضای نا امنی را برای خود و دیگران ایجاد نمایند.
همچنین بخوانید ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

با استفاده از چت اینترنتی، می توانید بدون پرداخت هزینه های تردد شهری، در هر زمان و مکانی با افراد مختلف در سراسر سون ارتباط برقرار کنید که البته به گستردگی چت روم بستگی دارد. بنابراین می توان به واسطۀ چت نوشتاری و متنی، با افراد مختلف ارتباط برقرار نمود و به تبادل فرهنگ و اطلاعات مختلف پرداخت و ساعات خوشی را برای خود ایجاد نمائید. ضمن آنکه اگر به دنبال پیدا کردن دوست و رفیق می باشید، نیز می توانید به واسطۀ چت آنلاین و فضای چتروم به این نیاز خود دست یابید.

باید توجه داشت که استفاده از هر امکانی، نیاز به داشتن فرهنگ و دانش استفاده از آن ابزار را کسب نمود و به کار برد. در نتیجه اگر اصول اخلاقی و فرهنگی را در فضای مجازی چت کردن، به کار گیرید، به طبع بسیار مفید واقع می گردد و می توانید با افراد خوبی ارتباط برقرار کنید. البته لازم به یادآوری است که تمام چت کنندگان باید ملاک های فرهنگی را در نظر داشته باشند.

همواره به یاد داشته باشید با استفاده از چت آنلاین، بهتر است تمام مسائل خصوصی و خانوادگی خود را مطرح نمائید چون افراد مختلفی در فضای چت روم در حال چت کردن می باشند، در نتیجه ممکن است از اطلاعاتی که شما در اختیار آنان قرار می دهید، سوء استفاده نمایند. همانطور که گفته شد، باید هوشمندانه از ابزار چت اینترنتی و چتروم استفاده نمائید تا با مشکلات جدی روبرو نگردید.

سون چت رو فراموش نکنید

برچسب ها :
سون چت,ایناز چت,شلوغ چت,باران چت

2.5/5 - (4 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 2,011 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php