کد خبر : 262812 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

سوالات متداول روش لیفت با نخ

سوالات متداول روش لیفت با نخ لیفت خط اخم جراحی یک عمل جراحی است که برای تضعیف و صاف کردن خطوط اخم با ضعف عضلات بین دو ابرو طراحی شده است. این روش اثر بوتاکس دائمی را به بیماران ارائه می دهد و باعث صاف و یکدست شدن خطوط ابرو …

سوالات متداول روش لیفت با نخ

لیفت خط اخم جراحی یک عمل جراحی است که برای تضعیف و صاف کردن خطوط اخم با ضعف عضلات بین دو ابرو طراحی شده است. این روش اثر بوتاکس دائمی را به بیماران ارائه می دهد و باعث صاف و یکدست شدن خطوط ابرو می شود.

سوالات متداول در زمینه لیفت با نخ :

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن و بی حسی دردی ندارد

آیا لیفت با نخ عمل جراحی است؟

خیر چون این روش غیر تهاجمی است و بدون جراحی انجام میگیرد.

آیا لیفت با نخ عوارض دارد؟

اگر مراقبت های بعد از لیفت با نخ را رعایت کنید ، عوارضی ندارد.

خط اخم که بر اثر افزایش سن، کاهش حجم چربی، تابش نور آفتاب، سیگار کشیدن و اخم زیاد در حین صحبت کردن بوجود می آید باعث می شود تا چهره شما اخمو، ناراحت و عصبانی به نظر برسد. در واقع هنگامی که ما جوان هستیم، خاصیت ارتجاعی پوست ما باعث می شود که بعد از استراحت عضلات، خطوط اخم از بین بروند. اما هرچه سن بالا می رود و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد، با ایجاد انقباض عضلات، چربی ها در محل قرار می گیرند. شل شدن و افتادگی پوست پیشانی باعث می شود تا در هنگام اخم این خطوط عمیق تر شده و در نتیجه در این زمان است که باید نگران شده و در صدد رفع خط اخم باشید.

این خطوط که به صورت عمودی بین دو ابرو بوجود می آید نه تنها حالت چهره را تغییر داده بلکه باعث افزایش چین و چروک در پیشانی نیز می شود. برای رفع خط اخم روش های زیادی وجود دارد که از جمله بهترین و سریع ترین این روش لیفت با نخ می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای دریافت این نوع خدمات به لیفت با نخ آرمان الهیه نیز میتوانید مراجعه کنید.

سوالات متداول روش لیفت با نخ

لیفت خط اخم فقط باید توسط یک جراح پلاستیک دارای مجوز انجام شود زیرا نیاز به آزمایشات متعدد داشته و باید نواحی ورود سوزن به درستی با توجه به نوع ساختار پوست مشخص شود. در این زمینه هر چه پزشک مجرب تر وبا سابقه بیشتر باشد نتیجه ای که پس از عمل مشاهده خواهید کرد مطلوب تر و رضایت بخش تر خواهد بود. بنابراین قبل از لیفت خط اخم حتما از سوابق پزشک و میزان رضایت مندی مراجعین وبا اطمینان حاصل نمایید. ابرای مشاهده سایت های بین الملل درباره لیفت با نخ اینجا را کلیک کنید.

لیفت با نخ جز عمل های غیر تهاجمی زیبایی محسوب می شود که تحت بی حسی موضعی انجام شده و در حدود ۴۵ الی ۶۰ دقیقه طول می کشد. پس از بی حسی کامل، پزشک از طریق نقاط مشخص شده و به وسیله یک سوزن بسیار نازک، نخ را در زیر خطوط اخم جایگذاری کرده و باعث می شود تا پوست از بافت های زیرین خود جدا شود. در واقع ورود نخ باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در اطراف نخ شده و در نتیجه آن پوست صاف و یکدست می شود. بنابراین پس از عمل هیچ گونه جای زخم و اسکار بر روی پوست باقی نخواهد ماند و علاوه بر این شما می توانید بلافاصله پس از پایان عمل نتیجه لیفت با نخ را روی صورت خود ببینید، گرچه برای رسیدن به نتیجه نهایی به زمان بیشتری نیاز است. نخ به کار رفته برای لیفت خط اخم اغلب سیلیکونی بوده و توسط بدن جذب می شود. یعنی می توان گفت برای دیدن نتیجه نهایی باید تا جذب کامل نخ منتظر بمانید.

کاندیدای مناسب لیفت خط اخم

عمل لیفت خط اخم بیشتر مناسب کسانی است که دچار فرورفتگی عمیق در خطوط نبوده و همچنین تمایلی برای رفتن به اتاق عمل و بی هوشی ندارند. در واقع این افراد می توانند بدون رفتن زیر تیغه جراحی از شر این خطوط در کمتر از یک ساعت خلاص شوند. علاوه بهتر است برای انجام این عمل از سلامتی جسمی کامل برخوردار بوده و توقعات واقع بینانه از این عمل داشته باشید و فراموش نکنید لیفت با نخ اگرچه ماندگاری زیادی دارد اما دائمی نمی باشد.

تاثیر رفع خط اخم بر چهره

یکی از بزرگترین و بهترین تاثیرات لیفت با نخ، تغییر حالت چهره از فردی عبوس و بد اخلاق به فردی خوش رو و جوان می باشد. همین تاثیر بزرگ باعث می شود تا افراد زیادی به سمت این عمل متمایل شوند. اگرچه روش های متنوع و زیادی برای رفع خط اخم وجود دارد اما این روش به دلیل عدم نیاز بی هوشی وبر جای گذاشتن جای زخم و بخیه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سوالات متداول روش لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت خط اخم به عوامل زیادی از جمله عمق خطوط، نوع نخ، تعداد و طول نخ، دستمزد پزشک و منطقه جغرافیایی شما بستگی دارد. یعنی افرادی که دارای خطوط اخم عمیق با طول زیاد هستند بالطبع به تعداد نخ بیشتری نیاز دارند و به همین تناسب هزینه عمل نیز بیشتر خواهد شد. همچنین نوع نخ نیز در این هزینه تاثیر گذار است، یعنی اگر پزشک شما از نخ PDO برای لیفت اخم استفاده کند قطعا هزینه شما کمی بالاتر خواهد رفت.

علاوه بر این از آنجا که در این عمل محل ورود و تعبیه کردن در جای درست از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نیاز به مهارت بالای پزشک دارد بنابراین باید برای این از یک پزشک مجرب و حاذق کمک بگیرید. درست است که هزینه پزشکانی در این دسته بیشتر از یک پزشک معمولی و آماتور می باشد اما می توانید از قبل از نتیجه عمل مطمئن شده و حتی احتمال بروز عوارض جانبی را در خود به حداقل برسانید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مد و زیبایی بازدید 381 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php