کد خبر : 113969 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

سه میلیارد تومان برای پارکینگ خودرو

سه میلیارد تومان برای پارکینگ خودرو به گزارش میهن فال به نقل از العالم ؛ یک شرکت مهندسی ساختمان 10 پارکینگ زیرزمینی را برای یک مجتمع مسکونی در خیابان 42-کراسبی منطقۀ سوهو شهر نیویورک طراحی کرده است که یک فوت مربع از این پارکینگ ها، گرانتر از یک واحد آپارتمان …

سه میلیارد تومان برای پارکینگ خودرو

سه میلیارد تومان برای پارکینگ خودرو

به گزارش میهن فال به نقل از العالم ؛ یک شرکت مهندسی ساختمان 10 پارکینگ زیرزمینی را برای یک مجتمع مسکونی در خیابان 42-کراسبی منطقۀ سوهو شهر نیویورک طراحی کرده است که یک فوت مربع از این پارکینگ ها، گرانتر از یک واحد آپارتمان در همین مجتمع است!

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: این ده پارکینگ که قیمت هر یک از آنها یک میلیون دلار است، به اولین متقاضیان فروخته خواهد شد و شرکتِ طراح پارکینگ های مجتمع مسکونی خیابان 42-کراسبی مطمئن است که پارکینگ ها را با همان قیمت یک میلیون دلار خواهد فروخت.

با پول یک پارکینگ در مجتمع مسکونی خیابان 42-کراسبی، می توان خانه ای به مساحت 500 متر مربع در دالاس، یا خانه ای به مساحت 350 متر مربع در سیاتل خرید.

پارکینگ در شهر نیویورک عموماً گران است و گاه تا نیم میلیون دلار نیز می‌رسد، اما این گران‌ترین پارکینگی است که تاکنون قیمت گذاری شده است.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز چندی پیش نوشت: یک پارکینگ در منطقه کینگستون (شهر کاونتری در غرب انگلیس) به نیم میلیون پوند (حدود 800 هزار دلار) فروخته شد که با این پول می توان خانه ای با 8 اتاق خواب در شهر یورکشایر (شمال) خرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 337 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php