کد خبر : 63833 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

هر کشوری سنت های خاص خود را دارد که خیلی جالب و دیدنی هستند اما برخی از این سنت ها تعجب آورند مانند پوشیدن لباسهای خاص، تیراندازی با کمان به همسر آینده یا سه روز حمام نکردن روش هایی است که میلیون ها نفر جوانان موقع ازدواج انجام می دهند. …

هر کشوری سنت های خاص خود را دارد که خیلی جالب و دیدنی هستند اما برخی از این سنت ها تعجب آورند مانند پوشیدن لباسهای خاص، تیراندازی با کمان به همسر آینده یا سه روز حمام نکردن روش هایی است که میلیون ها نفر جوانان موقع ازدواج انجام می دهند.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در ارتفاعات اسکاتلند والدین عروس و داماد یک سطل مخلوط شیر، دوده و آرد به منظور دورکردن ارواح شیطانی بر سر عروس و داماد می ریزند.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در فرانسه وقتی عروس و داماد به خانه خود می روند دوستان و آشنایان با هر وسیله ای مثل گلدان، وسایل موسیقی و ماهیتابه یا هرشی دیگر پشت در خانه آن ها سرو صدا راه می اندازند تا عروسی آن ها را تبریک بگویند. این مراسم برای دوام ازدواج عروس و داماد انجام می شود.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در چین رسم است مانند سنت هزاران سال پیش داماد با تیرکمان به روی عروس سه تیر پرتاب کند.

البته سر پیکان ها تیز نیست. اگر این مراسم به خوبی انجام شود به معنی این است که عروس و داماد همیشه همدیگر را دوست خواهند داشت.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

یکی از عجیب ترین سنت ها در شمال جزیره بورنئو این است که عروس و داماد تا سه روز حق رفتن به حمام ندارند. این یکی از رسم های قبیله «تی دونگ» است. اگر در این سه روز یکی از آن ها از توالت یا حمام استفاده کند به معنی بدشناسی و بد اقبالی برای آنهاست و مردم باید در این سه روز مراقب آن ها باشند و فقط مقداری آب و غذا به آن ها بدهند تا از گرسنگی نمیرند.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

مراسم عروسی هندی ها در جهان به زیباترین و رنگارنگ ترین عروسی ها معروف است. در برخی از نقاط کشور داماد باید کفش های خود را قبل از رسیدن به محراب در بیاورد و خانواده عروس باید کفش ها را بدزدند و قایم کنند و خانواده داماد باید مراقب باشند تا کفش ها دزدیده نشود چون اگر نتوانند از کفش ها مراقبت کنند باید در مقابلش به خانواده عروس باج دهند. این مراسم عجیب است ولی برای هر دو خانواده بسیار سرگرم کننده است.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

بدیهی است که عروسی ها همراه با گریه هم هست اما در چین مردم توجیا رسم دارند که عروس یک ماه قبل از عروسی باید هر روز به مدت یک ساعت گریه کند و ۱۰روز بعد مادر عروس همراه با عروس گریه می کند و ۱۰روز بعد از آن مادر بزرگ نیز به آن ها می پیوندد.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در مغولستان قبل از تعیین تاریخ ازدواج، عروس و داماد باید یک جوجه را با چاقو بکشند و کبد اورا در بیاورند.

اگر کبد به نظر خوب بیاید تاریخ ازدواج را تعیین می کنند و اگر به نظر خوب نباشد آن قدر این کار را تکرار می کنند تا کبد مناسبی پیدا شود.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

ازدواج در فیجی خیلی آسان هم نیست. داماد باید یک دندان نهنگ به پدر عروس بدهد تا بتواند با عروس ازدواج کند.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در جنوب سودان مردم قبیله «نور» بر این باورند که ازدواج کامل نیست تا زمانی که زن ۲فرزند بدنیا بیاورد و اگر چنین نشود مرد حق طلاق دادن او را دارد.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در آلمان مهمانان غذاهایی درست کرده و به عنوان هدیه به خانه عروس می برند و بعد از خوردن غذا ظرف ها را می شکنند. این کار را برای دور شدن ارواح شیاطین می کنند.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

ازدواج حیوان با انسان در بیشتر کشورها به طور رسمی شناخته نشده است اما در هند برای جلوگیری از آمدن ارواح شیطانی این کار رایج است.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

بعضی از روستاها در آفریقا، یکی از زنان مسن فامیل باید همراه عروس و داماد باشد تا زمانی که به عروس یاد بدهد چه کارهایی باید انجام دهد که معمولا مادر عروس آن ها را همراهی می کند.

سنت های عجیب ازدواج +تصاویر

در کره وقتی ازدواج به پایان رسید دوستان داماد جوراب های خودرا در می آورند و طنابی به دور مچ پا و پاهای خود می بندند و شروع به زدن ماهی می کنند این کارها به منظور آماده شدن برای شب اول عروسی است. البته این یک سنت خنده دار است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 554 بار
دیدگاهتان را بنویسید

sara در تاریخ 14 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

اون گریه کردنه با حال بود خداییش جهاد اکبر میخواد،حتما بعد اتمام زمان گریه ،عروس کور شده داماد میگه زن کور نمیخوام !حالا درستش کن….

پژمان در تاریخ 8 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

دندون نهنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دندون نهنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خو میخوای دختر ندی بگو نمیدم په دندون نهنگ چیه دیگه حتی نمیشه خریدش
این دیگه چه صیغه ای؟؟
مگه رسم زالن که برن با نهنگ کشتی بگیرن….
دندون نهنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاندای کونگ فو کار در تاریخ 8 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

اینا مغزشون از گچ و کمی هوا تشکیل شده .آیا این رسمای چرت و پرت کار درستیست؟؟؟

666 سه تا 6 داره در تاریخ 8 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

اووووووووووووغ.اه هر چی خوردم بالا آوردم.روم سیاهD :

ALI در تاریخ 25 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

نمیدونم اینا چجوری به این نتیجه های عجیب و غریب رسیده اند.

fatemeh در تاریخ 25 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

خدای من چه چیزای عجیب غریبی…..!
خوش به حال خودمون ایرانی ها و مسلمونا که از این چیزا نداریم

css.php