کد خبر : 269531 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

سمینار ردپای پول در استان قم با حضور علی ضیاء

سمینار ردپای پول با حضور مجری توانمند علی ضیاء، در استان قم برگزار شد. در این سمینار که به کوشش مؤسسۀ آموزشی راهبرن فردا با مدیریت مهندس قدیریان انجام شد، مباحث روز، از جمله بلاک چین، ذهنیت ثروت‌ساز و بازارهای مالی صحبت شد.   آشنایی با بلاک چین در راهبران …

سمینار ردپای پول با حضور مجری توانمند علی ضیاء، در استان قم برگزار شد. در این سمینار که به کوشش مؤسسۀ آموزشی راهبرن فردا با مدیریت مهندس قدیریان انجام شد، مباحث روز، از جمله بلاک چین، ذهنیت ثروت‌ساز و بازارهای مالی صحبت شد.

 

آشنایی با بلاک چین در راهبران فردا

بلاک چین از مواردی است که در دنیای تکنولوژِی، حرف زیادی برای گفتن دارد. برای آشنایی با بلاک چین بهتر است بدانید که این فناوری،  سیستمی است برای نگهداری و ثبت اطلاعات به صورت زنجیره‌ای.

اوج گرفتن صنعت بلاک چین هم‌زمان با ظهور ارزهای دیجیتال بود. این فناوری اینقدر زیبا و گسترده و در عین حال پیچیده است که گاهی برخی از افراد فکر می‌کنند این فناوری، فراتر از ذهن بشر است.

اگر این روزها ارز دیجیتال بیت کوین، اینقدر گسترده شده است، یکی از دلایل اصلی آن، استفاده ساتوشی ناکاموتو از این صنعت و گسترش آن بود.

بلاک چین نوعی دیتابیس محسوب می‌شود که  به صورت شفاف و عمومی، اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند. این فناوری غیرمتمرکز است و همین نکته مهم، یکی از دلایل محبوبیت آن شده است.

غیرمتمرکز بودن بلاک چین سبب شده تا  دولت‌ها، حکومت‌ها، و افراد قدرتمند جهان در کنترل آن نقشی نداشته باشند و این مردم هستند که این صنعت را مدیریت می‌کنند.

 

بلاک چین و ارزهای دیجیتال

ساختار بلاک چین طوری طراحی شده تا تراکنش‌های ارزی مانند بیت کوین در آن پردازش و پس از تأیید، ثبت شود. بلاک چین اطلاعات را به صورت گروهی در بلاک «Block»  ذخیره می‌کند. این بلاک‌ها، حاوی اطلاعات مختلفی هستند.

هر بلاک، فضای مشخصی برای ذخیره‌سازی اطلاعات دارد و پس از پر شدن، مانند یک زنجیر به بلاک بعدی وصل می‌شود.

پس از زیاد شدن و به هم پیوستن این بلاک‌ها، زنجیرۀ اطلاعات تشکیل می‌شود که بلاک چین نام دارد.

یکی از تفاوت‌های اصلی که بلاکچین با دیتابیس دارد، نحوۀ ذخیرۀ اطلاعت است. در بلاک چین برخلاف دیتابیس که ذخیره اطلاعاتش به صورت طبقه‌ای است، اطلاعات به صورت زنجیروار به هم متصل است.

 

قسمت های اطلاعات یک بلاک چیست؟

هر بلاک از سه بخش تشکیل شده است.

1-تاریخ، زمان و مقدارهزینۀ خرید در هرمعامله

2-اطلاعات افرادی که در معامله شرکت کردند. البته همانطور که می‌دانید اطلاعات در کریپتوکارنسی، به صورت محرمانه است و از شما هیچ مشخصاتی جز آی دی در هرمعامله برای شما ساخته می‌شود، باقی نمی‌ماند.

3-اطلاعاتی که بلاک ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. هر بلاک کد منحصر به فردی به نام هش دارد که آن را با سایر بلاک ها جدا می‌کند. هش ها توسط الگورتیم خاصی ایجاد می‌شوند که رمزنگاری شده اند.

 

ذهینت ثروت ساز

ما باید توجه داشته باشیم که این ذهن ماست که مسیر و هدف ما را مشخص می‌کند. اگر شما نگاهتان به دنیا منفی بود، جزء اینکه خودتان اذیت شوید، حاصل دیگری برای شما نداشت.

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان، بینش خاص و متفاوتی نسبت به زندگی داشتند. در اینکه تلاش برای موفقیت شرط است، حرفی نیست ولی آن تلاش، ثمرۀ ذهنی است که تو را پرورش می‌دهد.

پرورش ذهن ثروت ساز، کار تخصصی است که اگر ارادۀ بالایی داشته باشید، تحقق آن کارچندان دشواری نیست.

مهندس مجتبی قدیریان، فردی که هروقت پای صحبت‌هایش بنشینید در سمینار ردپای پول چند کلید طلایی از ذهنیت ثروت ساز را توضیح دادند.

 

سمینار ردپای پول در استان قم با حضور علی ضیاء

ترید اپ، اپلیکیشن راهبران فردا

یکی از جذابیت‌هایی که سمینار ردپای پول در استان قم داشت، معرفی اپلیکیشن ارزهای دیجیتال راهبران فردا بود؛ برای افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، این اپلیکیشن با امکاناتی که دارد، لازم و ضروری است.

نام این اپلیکیشن که به همت مهندسین راهبران فردا طراحی و تولید شده، «ترید اپ» است.

 

سمینار ردپای پول تهران

سمینار ردپای پول تهران که در سالن شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود، در تاریخ 4 خردادماه است. در این سمینار، مجری توانمند علی ضیاء به همراه خوانندۀ عزیز، پویا بیاتی، حضور دارند.

مهندس مجتبی قدیریان در این همایش شما را با دنیای کریپتوکارنسی آشنا می‌کند. پیشنهاد می‌کنم این سمینار جذاب در استان تهران را از دست ندید.

4/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php