کد خبر : 42498 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

سفید کردن دندان ها با پوست میوه

برای سفید کردن دندانها راههای ساده تر از جرم گیری و سفید کردن به طریق شیمیایی وجود دارد که نه تنها عوارضی ندارد بلکه از نظر مال نیز بسیار مقرون به صرفه است. سفید کردن دندانها با پوست موز نه تنها ضرری برای دندانهای ما ندارد بلکه برای دندانهای ما …

برای سفید کردن دندانها راههای ساده تر از جرم گیری و سفید کردن به طریق شیمیایی وجود دارد که نه تنها عوارضی ندارد بلکه از نظر مال نیز بسیار مقرون به صرفه است. سفید کردن دندانها با پوست موز نه تنها ضرری برای دندانهای ما ندارد بلکه برای دندانهای ما مفید هم هست چرا که پوست موز سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مختلف است .

سفید کردن دندان ها با پوست میوهدستورالعمل:

از یک موز رسیده استفاده کنید زیرا موز رسیده بیشترین میزان پتاسیم را دارد .موز را از انتها پوست بکنید تا همه رشته هایش کنده شود.

قسمت داخلی پوست موز را حدود دو قیقه به آرامی روی سطح دندانهایتان بمالید.به این ترتیب مواد معدنی موجود در پوست موز، مثل، پتاسیم، منیزیم و منگنز جذب دندانهای شما شده و باعث سفیدی آنها میشود.

هر شب قبل از خواب این کار را انجام دهید تا دندانهایتان کم کم سفید شوند .میتوانید پوست موز را برای مدتی روی دندان خود نگه دارید.

نکته:

شما می توانید باقیمانده پوست موزها را برای استفاده های بعدی در فریزر نگهداری کنید. عوض شدن رنگ پوست موز در اثر ماندگی تاثیری در سفید کنندگی دندان ایجاد نخواهد کرد.

به یاد داشته باشید قبل از امتحان کردن روشهای مختلف سفید کردن دندان حتما” درباره آنها تحقیق کنید زیرا برخی از این روشها ممکن است به دندانهایتان آسیب برسانند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 502 بار
دیدگاهتان را بنویسید

sema در تاریخ 4 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

مرسی خیلی خوب بود

shadi در تاریخ 4 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

kheili jalebe vaghti in tasvir o mibinam fek mikonam hala yeki sor mikhore ba sar mire zamin………kh kh kh

shadi در تاریخ 4 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

kheili jaleb bud

یگانه در تاریخ 3 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

خیلی خوب بود !!!!!!!ممنونم!!!
ولی اگه توجه کنید اگه فقط و فقط روزی دو بار مسواک بزنید خداییش دندوناتون سفید میشه دیگه این طوری اذیتم نمیشید!!!!!!

css.php