کد خبر : 163491 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

سریع ترین روش ها برای صاف کردن مو

در این مطلب از سایت میهن فال سریع ترین روش ها برای صاف کردن مو را در نظر گرفته ایم چرا که موهایی که فر می شوند یا آسیب دیده هستند بخصوص موهای رنگ شده در فصل تابستان بیشتر دچار مشکل می شوند و بیشتر فرخورده و ظاهر بدتری به …

در این مطلب از سایت میهن فال سریع ترین روش ها برای صاف کردن مو را در نظر گرفته ایم چرا که موهایی که فر می شوند یا آسیب دیده هستند بخصوص موهای رنگ شده در فصل تابستان بیشتر دچار مشکل می شوند و بیشتر فرخورده و ظاهر بدتری به خود می گیرند زیرا این فصل گرم همه رطوبت موها را از بین می برد و باعث آسیب دیدن بیشتر و جدی موها می شود و علاوه بر زشت کردن ظاهر موها سلامت موها را نیز به خطر می اندازند .

سریع ترین روش ها برای صاف کردن مو

با میهن فال همراه باشید تا روش هایی را برای صاف کردن موهایتان در مدت زمان بسیار کم به شما ارائه دهیم :

  • اولین گام را برای صاف کردن موهایتان در حمام بردارید و از یک شامپوی مرطوب کننده ی قوی استفاده کنید شما باید شامپوی فصل تابستان خود را از شامپوهای مرطوب کننده ی قوی انتخاب کنید.
  • بعد از حمام موهایتان را به کمک حوله خشک و آب گیری کنید زیرا وسایل گرمایشی مثل اتوی مو یا سشوار رطوبت مو را از بین می برد موها را بد تر فر و وز می کند.
  • اکنون که موهایتان آب گیری و خشک شد. از یک لوسیون یا ماسک موی نرم کننده مو استفاده کنید به طوری که روی موهایتان بمالید و ماساژ دهید و به کمک یک شانه موهایتان را شانه بکشید تا صاف شود و بهتر است که از برس استفاده نکنید .
  • روش دیگری که برای صاف کردن موها به کار می رود این است که مقداری روغن مناسب مو مثل روغن بادام ، فندق یا زیتون را گرم کنید و روی موهایتان بمالید و یک ربع ماساژ دهید و سپس موهایتان را شانه کنید و به کمک یک پارچه یا حوله نخی موهایتان را بپوشانید و چند دقیقه بعد موهایتان را باز کنید با این روش فولیکول های موی شما تغذیه می شود و در نتیجه صاف ، براق و خوش حالت می شود.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، اسلاید بازدید 596 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php