کد خبر : 269490 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۱۰

سریال خاتون چند قسمت دارد ؟

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان به تازگی مجوز پخش گرفته است و تا چند روز آینده وارد بازار داغ شبکه نمایش خانگی می شود. نگار جواهریان در سریال خاتون نقش اصلی را ایفا می کند . او در این مجموعه در نقش زنی بازی می کند که داستان زندگی …

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان به تازگی مجوز پخش گرفته است و تا چند روز آینده وارد بازار داغ شبکه نمایش خانگی می شود. نگار جواهریان در سریال خاتون نقش اصلی را ایفا می کند . او در این مجموعه در نقش زنی بازی می کند که داستان زندگی خود و خانواده‌ اش را در اوایل سال‌های دهه 20 خورشیدی، به نمایش می گذارد.

سریال خاتون چند قسمت دارد ؟

بازیگران سریال خاتون :
اشکان خطیبی ، بابک کریمی ، بهناز جعفری ، بیژن امکانیان ، پژمان بازغی ، رویا نونهالی ،ستاره اسکندری ، ستاره پسیانی ، سروش صحت ، شبنم مقدمی ، غزل شاکری ،مهران غفوریان ، نگار جواهریان ،هادی تسلیمی ، مهران مدیری ، پانته‌ آ پناهی ها ، مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ، مهتاب ثروتی ، محمد رضا شریفی نیا ، صالح میرزاآقایی ، بانیپال شومون ، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی و …

داستان سریال در یک خط :
داستان یک زن به نام خاتون می باشد که در زمان اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را نمایش می گذارد ، داستان فیلم به طور کلی درمورد پستی و بلندی های زندگی این خانم و خانواده او در آن سال ها می باشد.

سریال خاتون چند قسمت است ؟
پیش بینی می شود که این سریال در یک فصل 16 قسمتی وارد بازار شود.

زمان پخش قسمت اول سریال خاتون کی می باشد ؟
طبق اعلام هایی که عوامل سازنده این سریال انجام داده است گفته شده قسمت اول سریال خاتون در تیر ما سال 1400 روانه بازار شبکه نمایش خانگی می شود.

سریال خاتون چند قسمت دارد ؟

همچنین سریال زخم کاری از زیبا ترین و متفاوت ترین سریال های در حال پخش با سبکی متفاوت است .

همچنین می توانید برای دانلود سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید :

برای دانلود کلیک کنید

1.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : سینما بازدید 11,414 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php