کد خبر : 203402 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی

ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای ما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید. ست پشنهادی میهن فال ترکیبی از دو رنگ مکمل سبز و نارنجی است. این رنگ سبز که برای لباس اجتماع در نظر …

ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای ما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید.

ست پشنهادی میهن فال ترکیبی از دو رنگ مکمل سبز و نارنجی است. این رنگ سبز که برای لباس اجتماع در نظر گرفته شده است می‌تواند در کنار رنگ گرم نارنجی، جذاب و زیبا به نظر برسد. مدل مانتو راحت و گشاد است و با یخه آبشاری در فصل بهار و تابستان می‌تواند شما را متفاوت نشان دهد. تاپی که برای زیر این مانتو در نظر گرفته شده است گل‌دار با زمینه نارنجی است تا کل ست را از سادگی و یک‌نواختی در بیاورد. شلواری به رنگ مشکی با برش راسته می‌تواند اتخاب بهتری برای این مانتو باشد. 

در انتخاب کفش نیز طرحی در نظر گرفته شده است تا در کنار رنگ مشکی شلوار بیشتر جلوه کرده و باعث حرکت چشم در کل ترکیب شود. از آنجا که این مدل مانتو راحت و گشاد است؛ کیف کوله برای آن انتخاب شده است تا با هم هماهنگ باشد. برای پوشش سر نیز شالی با رنگ نارنجی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شما می‌توانید آرایشی ملایم با تنالیته نارنجی داشته باشید تا این ست را کامل و هماهنگ کنید.

ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : ست لباس ، لباس و مد بازدید 663 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php