کد خبر : 1847 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱

سایت اینترنتی فیلم نیکی کریمی راه اندازی شد

سایت پروژه سینمایی “روایت” به کارگردانی نیکی کریمی راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری مهر، در سایت فیلم “روایت” به نشانی اینترنتی www.anbfilm.com آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به فیلم به همراه منتخبی از عکس های فیلم مشاهده می شود. همچنین در این سایت عوامل فیلم “روایت” به سوالات سینمایی …

سایت اینترنتی فیلم نیکی کریمی راه اندازی شد

سایت پروژه سینمایی “روایت” به کارگردانی نیکی کریمی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سایت فیلم “روایت” به نشانی اینترنتی www.anbfilm.com آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به فیلم به همراه منتخبی از عکس های فیلم مشاهده می شود. همچنین در این سایت عوامل فیلم “روایت” به سوالات سینمایی مخاطبان خود پاسخ خواهند داد. تازه ترین خبری که روی خروجی این سایت قرار گرفته از به پایان رسیدن 10 درصد از فیلمبرداری این فیلم در لوکیشنی در یوسف آباد تهران خبر می دهد.

“روایت” که عنوان موقت این پروژه است، همچون “یک شب” و “چند روز بعد” از ساخته های قبلی نیکی کریمی، اثری اجتماعی بوده که کریمی نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد. در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشکلات سوژه فیلم خود می شوند و تا پایان راه او را همراهی می کنند.

شهاب حسینی، اشکان خطیبی و هستی مهدوی فر در کنار نیکی کریمی از جمله بازیگران فیلم سینمایی “روایت” هستند. جهانگیر کوثری تهیه کنندگی “روایت” را بر عهده دارد و سرمایه گذار آن مهرداد مجیدی مدیرعامل شرکت “عصر نوین بی تا” است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 587 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php