کد خبر : 206685 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

ساخت چربی سوز بسیار قوی در منزل

میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، موز میوه‌ای است که در مقایسه با سایر میوه‌ها کالری بیشتری دارد و به طور طبیعی چربی، کلسترل و سدیم ندارد. این میوه سرشار از فروکتوز، ساکاروز، گلوکز و فیبر و حاوی ویتامین‌های B6، C و A و همچنین مواد معدنی همچون پتاسیم، …

میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، موز میوه‌ای است که در مقایسه با سایر میوه‌ها کالری بیشتری دارد و به طور طبیعی چربی، کلسترل و سدیم ندارد. این میوه سرشار از فروکتوز، ساکاروز، گلوکز و فیبر و حاوی ویتامین‌های B6، C و A و همچنین مواد معدنی همچون پتاسیم، پروتئین، فسفر، منیزیم، آهن و منگنز است.

ساخت چربی سوز بسیار قوی در منزل

بررسی‌ها نشان داده وجود پتاسیم فراوان در موز سبب از بین بردن آب اضافی موجود در بدن می‌شود. علاوه بر این، مصرف موز می تواند به راحتی شما را سیر و از پرخوری در طول روز جلوگیری کند.

ترکیب موز با مواد دیگر با افزایش سرعت متابولیسم و چربی سوزی بدن، بهترین و مطمئن‌ترین روش برای کاهش وزن سریع و سالم است. برای تهیه این ترکیب از روش زیر پیروی کنید:

مواد لازم

۲ قاشق سوپ‌خوری بذر کتان

۲ قاشق غذاخوری آب پنیر

یک عدد موز

یک پرتغال

یک قاشق سوپ خوری زنجبیل رنده شده

نصف فنجان ماست کم چرب

یک قاشق چای خوری روغن نارگیل

طرز تهیه

همه مواد را ترکیب کنید به طوری که یکدست شود و هر صبح قبل از خوردن صبحانه با شکم خالی بعد از نوشیدن یک لیوان آب گرم آن را مصرف کنید و از تاثیر معجزه‌آسای آن در مدتی کوتاه لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تناسب اندام بازدید 454 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php