کد خبر : 17008 تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸

زیباترین مادران سال دنیا + تصاویر

کارولینا کورکووا : مدل ۲۸ ساله ی متولد جمهوری چک، شهرتش را به عنوان یکی از مدل های ویکتوریا سیکرت به دست آورد. عکس های وی گویای آن است که مادر شدن، نتوانسته تاثیر منفی بر حرفه ی او بگذارد.   ناتالیا ودیانوا : مدل زیبای روس، در سال ۲۰۰۱ …

کارولینا کورکووا :

زیباترین مادران سال دنیا + تصاویر
مدل ۲۸ ساله ی متولد جمهوری چک، شهرتش را به عنوان یکی از مدل های ویکتوریا سیکرت به دست آورد. عکس های وی گویای آن است که مادر شدن، نتوانسته تاثیر منفی بر حرفه ی او بگذارد.


 

ناتالیا ودیانوا :

زیباترین مادران سال دنیا + تصاویر
مدل زیبای روس، در سال ۲۰۰۱ با جاستین پرتمن، ازدواج کرد. این زوج سه فرزند دارند که به ترتیب در سال های ۲۰۰۱، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به دنیا آمدند. ناتالیا در رده بندی پردرآمدترین مدل های مجله ی فوربس در سال ۲۰۱۲، با ۸.۶ میلیون دلار در رده ی سوم قرار دارد.


 

ژیسل بوندچن :

زیباترین مادران سال دنیا + تصاویر
مدل ۳۲ ساله ی برزیلی که به نوشته ی مجله ی فوربس (Forbes)، بیشترین دستمزد را به عنوان یک مدل در دنیا گرفته و شانزدهمین زن ثروتمند جهان به شمار می رود. جیسل که سردبیر مجله ی معروف وُگ (Vogue) او را “مدل هزاره” می نامد، در سال ۲۰۰۹ ازدواج کرد و در همان سال پسرش را به دنیا آورد. او در سال ۲۰۱۲ نیز به همان جذابیت پیشین است.

 


میراندا کر :

زیباترین مادران سال دنیا + تصاویر
مدل استرالیایی ۲۹ ساله که از سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از معروف ترین مدل های ویکتوریا سیکرت شناخته می شود. او در سال ۲۰۱۰ با اورلاندو بلوم، بازیگر سینما ازدواج کرد و یک سال بعد پسرشان متولد شد.


دوتزن کروس :

زیباترین مادران سال دنیا + تصاویر
مدل ۲۷ ساله ی هلندی، نه تنها یکی از «فرشتگان ویکتوریا سیکرت» است که تصویرش بر روی بیش از ده مجله ی اصلی دنیای مد نیز قرار گرفته است. داتزن از ژانویه ی ۲۰۱۱ صاحب اولین فرزندش شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 595 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نهال در تاریخ 20 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

اینا باید جلوی پای مامان من فرش قرمز پهن کنن .

دلارام در تاریخ 11 اردیبهشت 1392 گفته : پاسخ دهید

فقط دوتای آخر خوشکلن یعنی میراندا ودوتزن

یگانه در تاریخ 9 اردیبهشت 1392 گفته : پاسخ دهید

اصلا هم زیبا نیستند !خیلی هم بد ریخت و زشتن

css.php