کد خبر : 6421 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۳

زن ۳۷ ساله ای با شانزده زایمان، زنی که هرسال باردار می شود!!+ عکس

پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند!! سو رادفورد و شوهرش “نوئل” شانزده فرزند …

پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند!!
سو رادفورد و شوهرش “نوئل” شانزده فرزند دارند که در این میان ۹نفر پسر و ۷نفر دختر هستند. این زوج در هفته ۲۵۰ پوند از درآمدشان را صرف خرید غذا میکنند.
این خانواده پر جمعیت هر روز۳۰ قرص نان، ۲جعبه که محتوی حبوبات است و ۱۸ لیتر شیر مصرف میکنند. وعده شام این خانواده معمولا به این صورت است: ۱۶ تکه گوشت،۱۵ عدد سیب زمینی، ۳ عدد کلم و ۳۰ عدد هویج.

زن ۳۷ ساله ای با شانزده زایمان، زنی که هرسال باردار می شود!!+ عکس

سو، در این باره به روزنامه سان گفت: ”من از اینکه یک مادر هستم بسیار خوشحالم، ما بسیار خوشبختیم. من وقتی بچه هایم را میبینم که با هم دیگر هستن بسیار احساساتی میشم.” گفتنی است این زوج صاحب نوه هم هستند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 351 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php