کد خبر : 32791 تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴

زمان واریز یارانه مرداد ماه ۱۳۹۲

به گزارش میهن فال محمدرضا فرزین در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا منابع یارانه نقدی مردادماه توسط دولت آقای احمدی نژاد تأمین شده و در هجدهم ماه جاری با روی کار آمدن دولت آقای روحانی یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود یا …

به گزارش میهن فال محمدرضا فرزین در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا منابع یارانه نقدی مردادماه توسط دولت آقای احمدی نژاد تأمین شده و در هجدهم ماه جاری با روی کار آمدن دولت آقای روحانی یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود یا خیر؟ اظهار داشت: این دولت (دولت دهم) تلاش می کند یارانه مرداد ماه را هم بپردازد.

وی با تأکید براینکه قاعدتاً دولت آقای احمدی نژاد منابع یارانه نقدی مردادماه را تأمین کرده است، گفت: اما منابع یارانه‌ نقدی ماه‌های آینده را دولت آقای روحانی تأمین خواهد کرد.

مدیر عامل صندوق توسعه ملی درباره اینکه در دولت بعدی حضور دارد یا خیر تصریح کرد: با مستقر شدن دولت آینده تمام این مسائل مشخص خواهد شد.

زمان واریز یارانه مرداد ماه ۱۳۹۲

تاریخ دقیق واریز یارانه های نقدی مرداد ماه سال ۱۳۹۲ هنوز به طور قطع اعلام نشده است .اما طبق برنامه های قبلی به احتمال زیاد در هفته سوم و در تاریخ های ۱۹الی ۲۵مرداد واریز می گردد.

با توجه به اینکه یارانه مرداد ماه ۹۲ اولین یارانه دولت رئیس جمهور منتخب دکتر روحانی می باشد ،گمان می رود تغییراتی در زمان پرداخت آن ایجاد گردد و با توجه به شروع به کار دولت جدید از نیمه مرداد ماه احتمال دارد پرداخت یارانه مرداد ماه ۹۲ به اواخر این ماه موکول شده و یا با یارانه ماه بعد به صورت یکجا پرداخت گردد که باید منتظر ماند و دید چه تدابیری اتخاذ خواهد شد.

به محض اعلام قطعی تاریخ واریز یارانه های مرداد ماه خبر آن را در سایت میهن فال منتشر خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، مجله خبری بازدید 603 بار
دیدگاهتان را بنویسید

امیر علی در تاریخ 18 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام ممنون از اطلاع رسونی تون اگه میشه هر روز واسم ایمیل کنید جوابشو بدید

css.php