کد خبر : 263420 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

آیا می‌توان به روش‌های نوین زیبایی پوست اطمینان کرد؟ معرفی چند روش مطمئن

آیا می‌توان به روش‌های نوین زیبایی پوست اطمینان کرد؟ معرفی چند روش مطمئن مقدمه سوالی که شاید این روزها ذهن افراد را درگیر خود کرده باشد، میزان کارایی دستگاه‌های نوین زیبایی بویژه تجهیزات خانگی است. برای پاسخ به این سوال شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم. اغلب با …

آیا می‌توان به روش‌های نوین زیبایی پوست اطمینان کرد؟ معرفی چند روش مطمئن

مقدمه

سوالی که شاید این روزها ذهن افراد را درگیر خود کرده باشد، میزان کارایی دستگاه‌های نوین زیبایی بویژه تجهیزات خانگی است. برای پاسخ به این سوال شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم.

آیا می‌توان به روش‌های نوین زیبایی پوست اطمینان کرد؟ معرفی چند روش مطمئن

اغلب با شنیدن واژه زیبایی، ناخوداگاه ذهنمان معطوف به زیبایی صورت و به ویژه زیبایی پوست می‌شود. افراد برای داشتن پوستی زیبا و شفاف ممکن است دست به هر کاری بزنند، از عمل زیبایی گرفته تا استفاده از تجهیزات خانگی و محصولات آرایشی. اما این عوامل تا چه حد بر زیبایی تاثیر داشته و آیا نتیجه‌ای هم داشته یا خیر. پاسخ مثبت است، زیرا ایجاد دستگاه‌ها و لوازم آرایشی اعم از خانگی و پزشکی تاثیر زیادی در زیبایی افراد گذاشته است. این را می‌توان از استقبال افراد در خرید و استفاده از چنین محصولاتی به راحتی فهمید.

در همین راستا برای شادابی و درخشان شدن پوست چندین روش را به اختصار توضیح خواهیم داد و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

روش‌های سنتی

شاید دیگر روش‌های سنتی و پیش پا افتاده نظیر گذاشتن پوست خیار بر صورت و ماسک‌های خانگی چندان اثربخش نبوده و به عبارتی منسوخ شده باشند. دلیل آن هم به جنس پوست‌های مختلف برمی‌گردد که به سه گروه خشک، چرب و معمولی تقسیم می‌شود.

افراد بدون در نظر گرفتن جنس پوست خود با استفاده از ماسک‌های خانگی که هر کدام برای یک گروه خاص تعریف شده است، آسیب‌های شدیدی به پوست خود وارد می‌سازند. آن‌ها خیال می‌کنند کمترین هزینه را پرداخت کرده‌اند، اما درواقع نمی‌دانند که باید هزینه بسیاری را بخاطر عوارض ناشی از آن تقبل کنند. بنابراین با کمی سنت شکنی و هزینه کردن می‌توان به بهترین و ایده‌آل ترین نتایج ممکن دست یافت.

آیا می‌توان به روش‌های نوین زیبایی پوست اطمینان کرد؟ معرفی چند روش مطمئن

روش‌های مدرن

اگر به زیبایی خود اهمیت می‌دهید باید از محصولات و تجهیزاتی استفاده کنید که بیشترین کیفیت و در عین حال مناسب‌ترین هزینه را داشته باشند. ساده ترین محصول که بیشترین کاربرد و کمترین هزینه را دارد کرم پودرها هستند که این روزها با انواع مختلف در برندهایی گوناگون در تمامی فروشگاه‌ها قابل خرید هستند. اما توجه به هزینه گاهی می‌تواند مشکل‌ساز باشد، زیرا محصولات باکیفیت همیشه قیمت بالایی دارند. از این رو برای سلامت پوست باید کمی هزینه کرد و ترجیحا از محصولات باکیفت‌تر و درعین حال سالم‌تر مانند کرم پودرها استفاده کرد.

توجه داشته باشید قبل از استفاده از این محصولات بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا از جنس پوست خود و عوارض احتمالی مصرف آن مطلع شوید، زیرا فروشندگان نامعتبر این محصولات هیچ مسئولیتی در قبال عوارض احتمالی آن برعهده نخواهند گرفت. همچنین توصیه می‌شود به شکل ظاهری و بسته‌بندی فانتزی و جالب چنین محصولاتی توجه نکنید. برای مثال، کرم‌های حلزون که با سروصدایی فراوان وارد بازار شدند و روزانه بالغ بر چند شبکه تلویزیونی آن را تبلیغ می‌کرد، طولی نکشید که در رده محصولات بی‌کیفیت و غیر استاندارد شناخته شد.

در ادامه این مطلب برخی از روش‌های موثر و نوین برای داشتن پوستی شفاف و سالم را همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

کرم پودرها و تجهیزات مدرن

کرم پودرها انواع فراوانی دارند، اما به دو بخش کلی تقسیم می‌شوند.

کرم پودرهای موقت

کرم پودهای دائم

کرم پودرهای موقت همانطور که از نامشان پیداست موقتی بوده و تنها چند ساعت ماندگاری دارند. وظیفه این کرم‌ها شادابی، مرطوب‌کنندگی و نرم‌کردن بافت پوست بوده و تنها یک روز قابلیت ماندگاری در پوست را دارند. از این رو استفاده مکرر و دائم از چنین محصولاتی هم هزینه زیادی خواهد داشت و هم اینکه ممکن است به مرور زمان آسیب‌هایی به پوست وارد سازد. به عبارت دیگر استفاده مکرر و دائمی از هر محصولی خواه آرایشی خواه غیرآرایشی عوارض خود را دارد. بنابراین روی آوردن به روش‌های دائمی که اخیرا هم مورد استقبال عموم قرار گرفته بهترین کار است. برای آشنایی با روش‌های استفاده از کرم پودرهای دائم  به ادامه مطلب توجه کنید.

کرم پودر دائم فیزیولب

کرم پودر دائم فیزیولب که با ترکیبات نیاسین پلی ایمید، آلبوتین و EAA تهیه می‌شود موثرترین راه برای داشتن پوستی مرطوب و درخشان است. این کرم که به شکل سرم بوده، با وارد شدن به منافذ پوست باعث روشنی و درخشندگی سطح پوست می‌شود. ویژگی گیاهی بودن آن نیز عوارض جانبی استفاده از آن را به طور قابل توجهی کم کرده است. برای اثر بخشی بیشتر کرم توصیه می‌شود از نمونه مکمل آن بنام دستگاه میکرونیدلینگ استفاده شود.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

از دستگاه‌ میکرونیدلینگ دکتر پن برای اثربخشی بیشتر کرم پودر دائم فیزیولب استفاده می‌شود. این دستگاه با ایجاد حفره‌های بسیار ریز در ناحیه صورت باعث می‌شود تا ترکیبات کرم پودر دائم به همراه کوکتل‌های موجود وارد بافت پوست شوند. این دستگاه دارای یک قلم سوزنی بوده که با فشاردادن آن روی صورت همانطور که گفته شد ترکیبات کرم پودر وارد منافذ پوست می‌شود.

دستگاه درمارولر ZGTS

یکی دیگر از نمونه‌های شاداب کردن دائمی پوست استفاده از دستگاه‌های درمارولر است. این دستگاه با نام‌های تجاری مختلفی در بازار عرضه می‌شود که برای نمونه می‌توان به دستگاه درمارولر ZGTS اشاره کرد. این محصول که در خانواده میکرونیدلینگ‌ها قرار دارد با یک تفاوت عمده و آن هم قابلیت غلطان‌بودن در بیشتر فروشگاه‌های لوازم آرایشی به فروش می‌رسد.

آیا می‌توان به روش‌های نوین زیبایی پوست اطمینان کرد؟ معرفی چند روش مطمئن

در این روش با حرکت دادن غلطک روی پوست، سوزن‌های موجود دستگاه به اندازه چند میلیمتر وارد منافذ پوست شده و سلول‌های آن را تحریک می‌کند تا پروسه هیلینگ (Healing) آغاز شود. در این فرایند سنتز کلاژن و الاستین وارد غشای میانی پوست می‌شوند. دستگاه درمارولر ZGTS برای بهبود جای زخم نیز مناسب است و استفاده صحیح از آن می‌تواند نتایج باورنکردنی به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

با مطالعه این مطلب به این نتیجه می‌رسیم که پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه‌ها بویژه زیبایی، کار را برای جوان‌شدن پوست شما آسان کرده و با کمی اطلاعات و اندکی هزینه می‌توان بهترین نتایج ممکن را کسب کرد. پزشکان نیز با توصیه‌های همیشگی خود سعی در جلوگیری استفاده سرخود افراد از روش‌های غلط داشته و معتقدند باید قبل از انجام هر کاری با آن‌ها مشورت کرد.

توجه داشته باشید که گاهی صرفه‌جویی در هزینه و انتخاب محصولات ارزان و بی‌کیفت اثرات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته و افراد را با هزینه‌های بیشتر راهی کلینیک‌‌های درمانی کرده است. امیدواریم که این مقاله شما را در انتخاب بهترین شیوه‌های زیبایی پوست و صورت راهنمایی کرده باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مد و زیبایی بازدید 565 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php