کد خبر : 194884 تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۲۱

روشی ساده برای پاک کردن رنگ مو

خانم های محترم که از رنگ موهایشان ناراضی هستند، ناراحت و نگران نباشید با انجام یکسری مراحل می توانید رنگ موهایتان را پاک کرده و رنگ موی جدید برروی موهایتان بگذارید. به صورت عادی با ۱۵ تا ۲۰ بار شستن رنگ موهایتان به کلی پاک می شود و اگر میخواهید …

روشی ساده برای پاک کردن رنگ مو

خانم های محترم که از رنگ موهایشان ناراضی هستند، ناراحت و نگران نباشید با انجام یکسری مراحل می توانید رنگ موهایتان را پاک کرده و رنگ موی جدید برروی موهایتان بگذارید.

به صورت عادی با ۱۵ تا ۲۰ بار شستن رنگ موهایتان به کلی پاک می شود و اگر میخواهید این روند کمی سریع شود از آب داغ برای شستن موهایتان استفاده نمایید.

موهای تمیزتان را به مخلوط گرم روغن نارگیل و آب داغ آغشته نمایید و به آرامی موهایتان را ماساژ دهید و موهایتان را به مدت یک ساعت بپوشانید و سپس با آب داغ و بعد از آن با آب سرد آبکشی کنید. با این روش با تعداد دفعات کمترشست و شو می توانید رنگ موهایتان را پاک کنید.

اسید سیتریک موجود در لیمو عامل سفید کننده می باشد پس پوست سرتان و موهایتان را با آب لیمو ماساژ داده پس از گذشت نیم ساعت موهایتان را با آب داغ بشویید و در پایان با استفاده از یک نرم کننده موهایتان را بشویید.

یک چهارم قاشق مایع لباسشویی و یا ظرف شویی را به شامپو اضافه کرده و سپس موهایتان را با استفاده از این محلول تهیه شده بشویید و حتی به جای شامپو معمولی در صورتی که از شامپو ضد شوره استفاده نمایید در زمان سریع تری رنگ موهایتان پاک خواهد شد و در پایان همانند روش های قبل موهایتان را با آب داغ بشویید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دانستنی ها ، سرگرمی بازدید 345 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php