کد خبر : 152183 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

روس ها بعد از باخت مقابل ایران چه گفتند؟

روس ها بعد از باخت مقابل ایران چه گفتند؟ پس از باخت ۳ بر یک روسیه مقابل ایران هر یک از بازیکنان نامدار روسیه که تصور این باخت خانگی را مقابل ایران نداشتند، از شرایط بازی و تلخی این شکست سخن گفتند و از انگیزه و تلاش برای جبران این …

روس ها بعد از باخت مقابل ایران چه گفتند؟

روس ها بعد از باخت مقابل ایران چه گفتند؟

پس از باخت ۳ بر یک روسیه مقابل ایران هر یک از بازیکنان نامدار روسیه که تصور این باخت خانگی را مقابل ایران نداشتند، از شرایط بازی و تلخی این شکست سخن گفتند و از انگیزه و تلاش برای جبران این نتیجه خبر دادند.

کاپیتان تیم والیبال روسیه: ایران جریان بازی را از ما گرفت

کاپیتان تیم والیبال روسیه پس از باخت مقابل ایران گفت: ما یک جنگ واقعی را مقابل ایران پشت سر گذاشتیم و حریف جریان بازی را از ما گرفت. “آندری آشچیف” کاپیتان تیم والیبال روسیه پس از باخت خانگی مقابل ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۵ اظهار کرد:ما امشب یک جنگ واقعی داشتیم. اما تیم ما نتوانست ریتم بازی خودش را پیدا کند. ایران جریان بازی را از ما گرفت. ما سعی می‌کنیم در بازی بعد پیروز شویم.

الکساندر بیتکو نیز پس از شکست سه بر یک برابر ایران افزود:باختیم، همه بازی‌ها را باختیم. نمی‌دانم چه بگویم.

وی تصریح کرد: یک برد هم می‌توانست روحیه تیم ما را تقویت کند. راهیابی به فینال در این شرایط دشوار است. تیم ما با ترکیبی جدید بدون حضور “موزرسکی” و “رامکین” و سایرین وارد زمین شد. با این حال تا شروع جام جهانی که در اوایل ماه سپتامبر شروع خواهد شد، سعی خواهیم کرد خود را آماده کنیم تا بتوانیم تک تک بازی‌ها را ببریم.

“بیتکو” درباره دیدار امروز دو تیم ایران و روسیه نیز گفت: نمیدانم نتیجه چه خواهد شد. ولی به هرحال ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و بازی‌های باقیمانده را خوب ارائه دهیم.

همچنین ایگور کولودینسکی بازیکن شماره ۱۹ روسیه پس از شکست این تیم برابر ایران افزود: اظهارنظر در مورد این بازی سخت است.

وی تصریح کرد:شکست در ۵ بازی پشت سر هم اسفناک است. ست اول را با وجود اشتباهات بردیم. از ست دوم اشتباهات ما بیشتر شد و تیم ایران توانست در ست چهارم، بازی را به سود خود به پایان برساند.

وی در ادامه با بیان اینکه معروف و برخی دیگر از بازیکنان ایران بسیار خوب بازی کردند، درباره عملکرد معروف گفت: او خیلی خوب بازی کرد. پاس‌های او بسیار سریع است. سرعت بالای معروف دریافت را مشکل می‌سازد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 457 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php