کد خبر : 113866 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

رز رضوی خبر ازدواجش را تکذیب کرد +عکس

رز رضوی خبر ازدواجش را تکذیب کرد +عکس رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون در ۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده، سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست و معتقد است خیلی چیزها را …

رز رضوی خبر ازدواجش را تکذیب کرد +عکس

رز رضوی خبر ازدواجش را تکذیب کرد +عکس

رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون در ۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده، سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست و معتقد است خیلی چیزها را از او یاد گرفته است.

تا قبل از فیلم ملودی به کلاس بازیگری نرفته اما بعد از آن یک دوره کلاس های آقای سمندریان را گذرانده است. از مجموعه آثار او می توان به سریالهای مختارنامه، کلاه پهلوی، ملکوت، تبریز در مه و فیلم های بیداری رویاها، ملودی و دعوت اشاره کرد.

رز رضوی با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش خبر ازدواجش را تکذیب کرد.

رز رضوی خبر ازدواجش را تکذیب کرد +عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، بیوگرافی و سینما ، سینما بازدید 469 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ملا نسرالدین در تاریخ 22 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

برای اینکه شما از این دردسر ها خلاص بشی من سعی می کنم یک همسر مناسب برای آقای شریفی نیا پیدا کنم. . . عکسش رو بدیم سایت ها بزنند که اینا هم صفحاتشون خالی نمونه بیان بیخودی گیر بدن به شما. . . ولی یک مسئله ای که هست اینه که ایشون تقریبا 32 سالشه و اگه چنین ازدواجی هم صورت گرفته باشه خیلی هم غیرمعقول نیست. . . هر چی باشه ایشون هم سن و سالی ازش گذشته و از طرف دیگه هم حق انتخاب داره حالا بعضی ها خوششون نیاد خوب به درک. . . مسئله بعدی / از عوارض شهرت یکیش اینه که یک بار آنتن تلویزیون رو که به خیلی ها امروز نمیرسه میدن به شما و چند میلیون نفر باید شما رو تماشا کنند و خوب اونطرفی هم داره که یکیش همین شایعات و بعد ابراز احساسات منفیه و بهتره ایشون یاد بگیره باهاش کنار بیاد. تهدید که کردند اگه بخوان عملیش کنند هم براشون هزینه بر و هم زمانبره. یعنی عمرشون رو باید بزارن سر این کارا. بیخیال بشه و فقط آروم تکذیب کنه بهتره. هر چند تکذیبیه تنده که سوژه سایتها میشه و جذابیت رسانه ای برای مخاطب داره. . .

css.php