کد خبر : 31159 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

رد شایعه ارتباط شکاف دیوار مسجد کوفه با ظهور امام زمان(عج)

میهن فال: مسئول اطلاع رسانی مسجد کوفه شایعاتی را که در پی شکاف دیوار بیرونی مسجد در شب سالروز شهادت امام علی(ع) منتشر شده بود را تکذیب کرد. به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری نون، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی(ع)، دیوار بیرونی مسجد کوفه از سمت …

میهن فال: مسئول اطلاع رسانی مسجد کوفه شایعاتی را که در پی شکاف دیوار بیرونی مسجد در شب سالروز شهادت امام علی(ع) منتشر شده بود را تکذیب کرد.

رد شایعه ارتباط شکاف دیوار مسجد کوفه با ظهور امام زمان(عج)

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری نون، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی(ع)، دیوار بیرونی مسجد کوفه از سمت باب الحجه ترک برداشت که این امر به شایعاتی در شبکه های خبری رقم زد.

فراس کویتی، مسئول اطلاع رسانی مسجد کوفه در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری نون ضمن رد شایعات درباره ارتباط دادن شکاف دیوار به ظهور امام زمان(ع) گفت: شکاف برداشتن دیوار امری طیبعی بوده است. این شکاف یک شکاف قدیمی بوده است که هم اکنون شکاف آن بیشتر شده است و علت اصلی آن نیز آبهای زیرزمینی نهفته در زیر دیوار بوده است و مهندسان به طور اصولی مسجد را مرمت نکرده اند و تنها ظاهر آن را درست کرده اند که این مشکل پیش آمده است.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 434 بار
دیدگاهتان را بنویسید

irani در تاریخ 9 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

این چه حرفیه خواهشا حذفش کنید یا تصحیح کنید شما که شیعه هستید چرا حرف مسئولین سنی را باور میکنید.حدیث که نگفته یکدفعه ویران میشه نگفته فلان شب ویران میشه.حدیث گفته هر وقت ویران شد چنین میشه خوب حالا که ویران نشده شاید مثلا 2 سال دیگه بشه چرا حدیث را تکذیب کردید بصورت غیر مستقیم.بگذار امید مومنان بیشتر بشه.یا مهدی عج

css.php