کد خبر : 4991 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸

راز اختلاف مدیری با تهیه کنندگان قهوه تلخ و خبری از سریال جدیدش

تماشا: در حالی خبر می رسد مهران مدیری قصد دارد سریال دوم خودش را در شبکه نمایش خانگی با عنوان «ویلای من» بسازد که بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان «قهوه تلخ» از نحوه پخش نامنظم و نحوه قرعه کشی و اعطای جوایز این سریال گله مند هستند. «ویلای من» …

تماشا: در حالی خبر می رسد مهران مدیری قصد دارد سریال دوم خودش را در شبکه نمایش خانگی با عنوان «ویلای من» بسازد که بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان «قهوه تلخ» از نحوه پخش نامنظم و نحوه قرعه کشی و اعطای جوایز این سریال گله مند هستند.

راز اختلاف مدیری با تهیه کنندگان قهوه تلخ و خبری از سریال جدیدش

«ویلای من» نام مجموعه جدید مهران مدیری است که قرار است در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شود. مدیری وقتی از دفتر دارابی، معاون ضرغامی بدون هیچ نتیجه ای بیرون آمد تصمیم گرفت باز هم از تلویزیون که خاستگاه اصلی او به حساب می آید کنار بماند تا وقتی که فضا برای حضورش فراهم شود. برای همین بدون آنکه به مخاطبان سردرگم «قهوه تلخ» فکر کند به سراغ «ویلای من» رفته است.

مدیری در گفت و گویی کوتاه با CHN درباره مجموعه جدیدش می گوید: «مدتی بود تصمیم گرفته بودم کار جدیدی را تولید کنم. کاری که خارج از فضای «قهوه تلخ» باشد و بتوانم طنز جدیدی در آن ارائه کنم.» مدیری درباره نیمه کاره ماندن «قهوه تلخ» می گوید: سریال «قهوه تلخ» نیمه کاره نمانده است. تا آنجا که به تعهدات من به عنوان کارگردان مربوط می شود تصویربرداری آن انجام شده است. ماجرای پخش مقوله جدایی است که باید از تهیه کنندگان کار بپرسید.

علاقه ای ندارم به گذشته بازگردم

این بازیگر و کارگردان محبوب درباره جدایی از برادران آقاگلیان و تهیه کنندگی مجموعه جدیدش نیز می گوید: «علاقه ای ندارم به گذشته بازگردم. دوست دارم فضای کار جدید را طوری پیش ببرم که به مشکلات برنخوریم. تهیه کنندگی کار جدیدم هر چند شرایط کاری را برای من سخت تر می کند اما اینطوری بهتر می توانم بر همه چیز احاطه داشته باشم. امیدوارم بی نظمی هایی که در پخش «قهوه تلخ» به وجود آمد گریبان «ویلای من» را نگیرد.» «قهوه تلخ» عنوان کار قبلی مهران مدیری است که مدتی پیش پخش آن در شبکه نمایش خانگی بدون ارائه قسمت های پایانی متوقف شد. تهیه کنندگی این پروژه برعهده برادران آقاگلیان بود که تاکنون درباره دلایل نیمه کاره ماندن این پروژه سکوت کرده اند.

باز هم دعوا سر ارث و میراث

«ویلای من» هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه و پیش تولید قرار دارد و به زودی مقابل دوربین خواهد رفت. داستان «ویلای من»، داستان یک پیرمرد مجهول الوارث است که در بستر مرگ قرار گرفته. کم کم سر و کله وارثان مختلفی پیدا می شود و از همین جا ماجراها شکل می گیرد.

این سریال، آن سریال نیست

بعضی گمانه زنی ها، بیانگر این بود که مجموعه «ویلای من» با سریال ۵۰ قسمتی که قرار بود مهران مدیری با موضوع «اصلاح الگوی مصرف» برای شبکه سوم سیما بسازد، ارتباط دارد و حتی ممکن است همان سریال در قالب شبکه خانگی تولید شود اما این موضوع از سوی یکی از اعضای گروه «ویلای من» تکذیب شدو او تاکید کرد این سریال هیچ ارتباطی با آن مجموعه تلویزیونی ندارد.

مجموعه های تلویزیونی «پاورچین»، «نقطه چین»، «باغ مظفر»، «شب های برره» و «قهوه تلخ» از مهمترین همکاری های مشترک مهران مدیری با برادران آقاگلیان تا به امروز بوده است. او هم اکنون فصل سوم «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم را در شبکه خانگی دارد و همینطور فیلم «پل چوبی» او به کارگردانی مهدی کرم پور در نوبت اکران است.

مدیری در مقابل مدیری

مهران مدیری در سریال جدید خود نقش اول را ایفا می کند. به گزارش فارس، سریال «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری و سرمایه گذاری موسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» عصر روز شنبه ۲۰ آبان ماه در منطقه ازگل کلید خورد.

در افتتاحیه این سریال که برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته می شود، مهران مدیری در سخنانی با اشاره به لوکیشن سریال گفت: «این محل یک ویلای متروکه با دیوارهای سفید بود که ما ظرف دو هفته، سه شیفت روی آن کار کردیم تا همه چیز آماده شود و به امید خدا، امروز ضبط سریال ویلای من آغاز می شود.»

او ادامه داد: «من نقش اصلی این سریال را برعهده دارم و از همان قسمت اول نیز در آن حضور خواهم داشت.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : انیمیشن ، بیوگرافی ، سینما ، فیلم بازدید 320 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php