کد خبر : 59974 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

رازهایی که نباید به همسرتان بگویید!

در زندگی هر انسانی مسائلی وجود دارد که گفتنش هنگام “ازدواج” ضروری است اما گاهی از بازگو کردن مسائل باید چشم پوشی کنید. احمد اصغری، روانشناس گفت: بازگو کردن برخی مسائل و رویدادها که در خانواده تان می گذرد نیازی به گفتن آن نیست اما اگر راز نهفته ای دارید …

در زندگی هر انسانی مسائلی وجود دارد که گفتنش هنگام “ازدواج” ضروری است اما گاهی از بازگو کردن مسائل باید چشم پوشی کنید.

احمد اصغری، روانشناس گفت: بازگو کردن برخی مسائل و رویدادها که در خانواده تان می گذرد نیازی به گفتن آن نیست اما اگر راز نهفته ای دارید و نگفتن آن رازهایی که نباید به همسرتان بگویید! باعث شده آرامش زندگیتان را از دست دهید بهتر است راهکارهایی اشاره شده را انجام دهید.

وی افزود: اگر در زندگیتان رابطه ای سالم می خواهید بنابراین نباید پنهان کاری کنید از این رو اگر این راز و رازهای دیگر بر رابطه‌ی زندگی مشترکتان تاثیر می گذارد حتما باید آن را بازگو کرد، همچنین از طرفی نگفتن آن باعث می شود آینده تان به خطر بیفتد و ممکن است هنگامی که حقیقت روشن شود ناگهان در طرف مقابل شما بحث عدم اطمینان و خیانت به میان بیاید.

وی در خصوص بازگو نکردن بعضی از رازها اظهار داشت: گاهی زنان و مردان نیاز است که برخی مسائل را مخفی کنند و اتفاقاتی که در گذشته برایشان رخ داده بازگو نکنند زیرا این امر ممکن است، باعث شود فرد مقابل ریز بین تر و حساس تر شود.

این روانشناس، به شیوه بیان راز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: به صورت ناگهانی سر صحبت را باز نکرده و بهتر است جایی امن و به دور از شلوغی را برای باز گو کردن انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روانشناسی ، سبک زندگی بازدید 358 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php