کد خبر : 112712 تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

رابطه جنسی یک زن با اسکلت انسان ها +تصاویر

رابطه جنسی یک زن با اسکلت انسان ها +تصاویر ترکیه نوشت: پلیس سوئد زنی را به جرم برقراری ارتباط نامشروع جنسی با اسکلت انسان بازداشت کرد. در خانه این زن چند عدد اسکلت انسان پیدا شده است. ظاهرا این زن با اسکلت انسان رابطه جنسی برقرار می کرده است. تبلیغات …

رابطه جنسی یک زن با اسکلت انسان ها +تصاویر

رابطه جنسی یک زن با اسکلت انسان ها +تصاویر

ترکیه نوشت: پلیس سوئد زنی را به جرم برقراری ارتباط نامشروع جنسی با اسکلت انسان بازداشت کرد. در خانه این زن چند عدد اسکلت انسان پیدا شده است. ظاهرا این زن با اسکلت انسان رابطه جنسی برقرار می کرده است. تبلیغات به صورت گسترده به بهانه آزادی، موجب انحطاط جوامعه غربی از ارزش های انسانی شده است و بیماری های روانی-جنسی را در جامعه به شدت افزایش داده است.

رابطه جنسی یک زن با اسکلت انسان ها +تصاویر

برداشتن قیود، عشق به مفهوم واقعی را در جامعه می میراند و جامعه را هرزه و بی بندوبار می کند. در این مورد هرچه عرضه بیشتر گردد، هوس و میل به تنوّع افزایش می یابد. تماشای صحنه های تحریک آمیز مانند: فیلم و عکس، خواندن داستان های تهیج کننده و برخوردهای آزاد و بی حدّ و مرز دختر و پسر، در لغزش و غوطه ور شدن جوانان در گرداب آلودگی، نقش دارد.

رابطه جنسی یک زن با اسکلت انسان ها +تصاویر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 691 بار
دیدگاهتان را بنویسید

هاجر در تاریخ 16 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

سلام منم موافقم مینا-مریم-ایرانی زود قضاوت نمی کنه دوست داره برای بقیه بد قضاوت کنه -مگه نمیگن اونجه آزادی و بی بند و بابریه پس براش سخت نبوده که بره سراغ یه نفر یا چیز دیگه -ما ایرانیم ولی ایران خودمون را نمی خوایم در موردش قضاوت کنیم -که از بچه های خرد سال هم در این مورد ها استفاده می کنن حتی توی زندان ها- توی شهرهای کوچیک چه برسه…ولی چشممون را می بندیم چیزی نمی گیم .چون نباید قضاوت داخلی داشته باشیم و بگیم تو ایران بی بند و باریه.

مریم در تاریخ 15 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

منم باور نمی کنم مگه می شه ادم اینقدر شهوت پرست باشه که به جسد روبیاره

مینا در تاریخ 15 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

چرا ایرانی اینقدر زود قضاوت می کنه ؟!!!!!! من تو سایت خارجی خوندم این اسکلت همسر این زن بوده که در اثر فوتش خانم روانی می شه و اسکلت شوهر رو نگه میداره و باهاش زندگی می کنه … از این موارد زیاده … یکی دیگه هم بود که مرد جسد زنش رو با ماده خاصی پوشونده بود . مدتها با هم زندگی می کردن … وگرنه مگه میشه که شخصی تنوع طلبیش رو با اسکلت ارضا کنه ؟!!

css.php