کد خبر : 19364 تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰

دیوید بکام کفش ها را آویخت

دیوید بکام کفش ها را آویخت/ پایان شماره ۷ رویایی دیوید بکام با پایان لاشامپیونه از فوتبال خداحافظی می کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سخنگوی دیوید بکام دقایقی قبل از بازنشستگی ستاره انگلیسی خبر داد و گفت:در پایان بازی های لاشامپیونه ٰ دیوید بکام هم کفش هایش را کنار …

دیوید بکام کفش ها را آویخت

دیوید بکام کفش ها را آویخت/ پایان شماره ۷ رویایی

دیوید بکام با پایان لاشامپیونه از فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سخنگوی دیوید بکام دقایقی قبل از بازنشستگی ستاره انگلیسی خبر داد و گفت:در پایان بازی های لاشامپیونه ٰ دیوید بکام هم کفش هایش را کنار می گذارد و دیگر در فوتبال حرفه ای بازی نمی کند.

ستاره 38 ساله انگلیسی که 5 ماه قبل به تیم پاریسن ژرمن پیوسته بود بعد از حضور در این تیم فرانسوی به این نتیجه رسید که به پایان خط رسیده و تصمیم به خداحافظی گرفته است. آخرین فصل حضور او در فوتبال حرفه ای مصادف شده با آخرین سال حضور سر الکس فرگوسن به عنوان مربی در فوتبال.

بکام که با پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد پدیده شد و به تجاری ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا بدل گشت ٰ حالا در شرایطی که خیلی از سال های خوب فوتبالش را به دلیل قراردادهای تجاری اش از دست داد ٰ تصمیم گرفته تا دیگر بازی نکند و به دنبال فصل جدیدی از زندگی ورزشی اش باشد.

او که قرارداد امسالش با پاریسن ژرمن را به امور خیریه اختصاص داده بود یکی از محبوب ترین ستاره های تریخ فوتبال دنیاست. اگرچه انگلیسی ها از او خاطرات تلخی به دلیل رفارهای بچگانه اش در فوتبال ملی شان دارند .

سخنگوی دیوید بکام خبر جدایی او از فوتبال را دقایقی قبل به خبرگزاری فرانسه داده تا این خبر در صدر اخبار دنیا قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی بازدید 563 بار
دیدگاهتان را بنویسید

طراحی سایت در تاریخ 30 اردیبهشت 1392 گفته : پاسخ دهید

با تشکر از مطالب خوب سایتتون… موفق باشید

css.php