کد خبر : 201250 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما والدین عزیز در نظر گرفته ایم تا ایده هایی برای انتخاب دکوراسیون اتاق فرزند دلبتان در ذهن تان ایجاد کنند. با فرزند خود مشورت کنید اگر اقدام به تعویض اساسی دکور اتاق …

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما والدین عزیز در نظر گرفته ایم تا ایده هایی برای انتخاب دکوراسیون اتاق فرزند دلبتان در ذهن تان ایجاد کنند.
با فرزند خود مشورت کنید

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن

اگر اقدام به تعویض اساسی دکور اتاق کودک خود کرده‌اید و فرزند شما به حد کافی به سنی رسیده که بتواند نیازهای خود را تشخیص دهد، بهتر است ابتدا از وی درباره علایق و خواسته‌های او در اتاقش سوال کنید. اینکه او دوست دارد دکور اتاقش با حیوانات و یا استیکر و اثاثیه مدرن تزئین شود، شما را در انتخاب تصمیم مناسب یاری خواهد کرد.
در انتخاب یک تم زیاده‌روی نکنید

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن

شاید فرزند شما عاشق کامیون و ماشین و یا برعکس طالب عروسک‌های باربی باشد، اما این دلیل نمی‌شود در این زمینه خیلی افراطی بود و تمام اتاق را با ماشین و عروسک تزئین کرد. همه چیز در حد اعتدال کافیست.
به فکر ترکیب چند استایل مختلف باشید

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن

اگر فرزندتان آنقدر بزرگ نیست که بتوانید از او درباره نحوه چیدمان اتاقش سوال کنید، خودتان دست به کار شده و از ترکیب رنگ‌های و سبک‌های مختلف بهره ببرید. مثلا از رنگ‌های آبی،سبز و قرمز و حتی سفید در دکوراسیون اتاق استفاده کنید. قفسه‌های کودک را با انواع لوازم و اسباب بازی‌های مختلف پر کنید.
از لوازم  مطابق سن کودک استفاده کنید

دکوراسیون اتاق کودک و روشهای انتخاب آن

اگر دوست دارید فرزند شما در نحوه چیدمان اتاق خود با شما همکاری کند، بهتر است از لوازم و اثاثیه‌ای استفاده کنید که مناسب سن و سال اوست. مطمئن باشد که کتاب ها، اسباب بازی‌ها، قالیچه، پرده و حتی تخت خواب اتاق کودک، مناسب سن اوست و او از بازی در اتاقش احساس خستگی نمی‌کند. اتاقی شاد توام با لحظات خوب برای او تزئین کنید. حالا بیایید با هم به چند نمونه از ایده‌های تزئین اتاق کودکان نگاه کنیم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دکراسیون منزل ، سبک زندگی بازدید 329 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php